idd terug die coccidiose,het is blijkbaar een stresbeestje.....ofwel rotverwent,hij wil zijn baasje met geen enkele fret (uitgezonderd mama roxy) delen
de hangmatjes... dave,das graag gedaan !! alleen kon ik maar werken met de stof die ik gekregen had he
de meeste stof was dan ook al versneden,zodat ik geen grotere kon maken..... maar kom... hang er dan maar 2 he
en margiet en jeanine... als ik die kan maken ,kunnen jullie dat zeker!!
ik knoei ook maar wat hoor .... maar idd aan doende leert men (en vooral uit zijn eigen fouten)
om dat rechtop te laten staan ... wel,je hebt zo van die dekentjes licht gewateerd (die ze soms gratis bij damart uitdelen ).... die trekken kwa stof ,want dat is meestal zo'n satijn,nergens op ,het bloemetjes motief erop maakt het al helemaal niet bruikbaar ..... of je moet ze gebruiken om mandjes te maken
ook gebruik ik soms die vulling voor een dampkap.dat naai je gewoon mee tussen 2 flecejes...
om het rekken van flece te voorkomen naai je ook tussen de flece in een lap stevig katoen ,of je legt de 2 stukken flece geschrankt met de rek-richting
zo voorkom je bv dat je hangmatje die je volledig op maat gemaakt hebt ,zo doorhangen dat je lieveling toch terug op het schap ligt
ik spreek uit ervaring met mijn megafret ....
alles is mooi uitgelegt "voor dummy's"

zoals ik op volgende site
http://www.jollyrats.nl/piramide
gewoon goed lezen en dan lukt het wel...en lukt het niet helemaal.... dat vind niemand erg hoor
een flece kost in de zeeman 3,99 (denk ik) .... daarmee maak je mooie dingen