Ik ga naar de Beurs en ...

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Margiet » za nov 17, 2012 8:30 am

(Een topicje dat "voor de grap" begonnen is, maar toch wel handig blijkt te zijn! :p )

Afbeelding

... ik neem mee :

- Mijn kraaknette, prima in orde zijnde carrier
- Mijn netjes gevaccineerde fretjes, reeds voorzien van Stronghold en liefst met kortgeknipte nageltjes
- De paspoorten (boekjes) van de fretsels die meegaan
- De gareeltjes van voornoemde fretsels
- Enkele handdoeken om ontmoetingen tussen fret en vijver droog te wrijven (of potgrond te verwijderen!!)
- Extra zakje/doosje met reserve-brokjes voor mijn fretjes
- Een drinkfles voor mijn schatten die goed bevestigd is en blijft
- Een etensbakje dat vast zit en niet door de kooi vliegt bij het minste
- Extra dekentje(s) voor het geval er accidentjes zouden gebeuren in de kooi
- Enkele frettensnoepen of iets wat fretlief graag heeft ( moest zich maar eens pijn doen ofzo …)
- Een flesje mineraalwater voor onderweg (eerste hulp bij dorstig zijn!)
- Eventueel vochtige doekjes (bestaat in heel kleine verpakkingen bij de baby-artikelen) : ook voor kleine ongelukjes
onderweg (zakdoekjes kunnen natuurlijk ook, zijn alleen iets minder doeltreffend bij sommige ongelukjes!)
- Een poepschepje of iets dergelijks om de bak eventueel tussenin proper te maken (anders stinkt die carrier na 2 dagen
écht wel ùren in de wind!!)
- Ook handig : nagelschaartje en eventueel enkele watjes en oorstaafjes (in geval van … juist ja!)
- Een opgeladen GSM, anders kan men mij niet bereiken als er wat met mijn fretjes scheelt tijdens mijn afwezigheid.
- Enkele pleistertjes – onze EHB-f-O heeft die ook natuurlijk, maar die komen alleen boven bij heuse bijtwonden
veroorzaakt door die gewelddadige fretsels van ons, niet voor blaren veroorzaakt door te klein gekochte schoenen!!
- Extra paar –makkelijke- schoenen, voor als mijn voeten pijn doen door het ùrenlange rechtstaan !!
- Kleefborstel, om die schitterende, prachtige, zwarte T-shirt van DFA af en toe af te rollen!!
- Briefje van 5€ (of passende centjes) om de waarborg voor die prachtige t-shirt (tijdelijk) te betalen!!
- Plastic zak om vuile dingen in te steken achteraf
- Twee werkende handen, twee heel opmerkzame oogjes, twee goed-functionerende oortjes, een kilo of
7 extra geduld, een stressballetje voor als ik iets wil zeggen wat ik beter niet zeg, twee benen die graag kilometers
wandelen binnen de Hallen en twee zachte armen om héél veel schattige pluizenbollen te knuffelen!!
- En zonder fout ….. een SCHITTEREND , ZONNIG en STRALEND HUMEUR !!!!!

Ongetwijfeld kan dit nog aangevuld, maar als jullie dat al allemaal bijhebben, ben ik –alweer- een tevreden mens!!
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor jonalies » zo nov 18, 2012 7:27 am

Aha..... daar zal voor gezorgd worden !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Margiet » zo nov 18, 2012 12:55 pm

Als ge 't zonneke in u al bij hebt, is het grootste deel ingepakt! :domhoog:

En nu mag dat nog gieten op mijn dak, ik wil genieten gaan, 3 ganse, lange (maar waarschijnlijk weer omvliegende) dagen lang!! Dus ...

... mijn grootste sacoche (wie weet wat ik daar tegen kom?? ) en de Afbeelding staan al klaar !! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor a3ke » zo nov 18, 2012 3:29 pm

Hier alvast 10 nekjes bedruppeld met advocate , 20 oortjes uitgekuist , 200 teennageltjes geknipt en 200 tandjes gepoetst in voorbereiding van de beurs :-)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Peewee » zo nov 18, 2012 3:56 pm

Ge zijt snoepjes vergeten Margiet :p

En ne goe gevulde portemonee om leuke spulletjes te kopen :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Claudia » zo nov 18, 2012 7:31 pm

margriet heb je soms nog fretten nodig voor de frettenrace? wij komen zaterdag en normaal al van smorgens. ons zynia heeft met beestjes een baasjes ook mee gedaan met de race samen met jeanine. dan kunnen jullie jullie fretten mss nog een beetje sparen voor zondags ofzo

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Margiet » zo nov 18, 2012 9:19 pm

Hier alvast 10 nekjes bedruppeld met advocate , 20 oortjes uitgekuist , 200 teennageltjes geknipt en 200 tandjes gepoetst in voorbereiding van de beurs :-)
Ben ook volop bezig al komen er maar één of 2 mee ... ;-) Maar dan "vallen" ze ongeveer samen, is makkelijker!
Ge zijt snoepjes vergeten Margiet :p

En ne goe gevulde portemonee om leuke spulletjes te kopen :rol:
Snoepen vergeet ik idd zelf ook vaak en die dikke portemonnee ... ja, das idd een groot pluspunt!! ;)
margriet heb je soms nog fretten nodig voor de frettenrace? wij komen zaterdag en normaal al van smorgens. ons zynia heeft met beestjes een baasjes ook mee gedaan met de race samen met jeanine. dan kunnen jullie jullie fretten mss nog een beetje sparen voor zondags ofzo
Altijd welkom!! ;)
Afbeelding

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Claudia » ma nov 19, 2012 10:40 pm

om hoe laat ziojn de races? en moet ik dit tegen iemand zegge ofzo da ze da weten?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Ik ga naar de Beurs en ...

Berichtdoor Margiet » di nov 20, 2012 12:21 am

Goh, tegen vrijdag hoop ik dat definitief te weten maar de planning was als volgt :
Vrijdag 23 november : 11u - 13u - 14u30 - 16u - 17u

Zaterdag 24 november : 11u30 - 13u - 14u30 - 16u - 17u
(eventueel) : 11u30 - 13u - 14u - 15u - 16u - 17u

Zondag 25 november : 11u30 - 13u - 14u30 - 16 - 17u
(eventueel) : 11u30 - 13u - 14u - 15u - 16u - 17u
Naar 't schijnt zou zaterdag veranderen maar dat weet ik dus zelf ook nog niet "officieel"! xp
Afbeelding


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten