tanden

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
antoin
Berichten: 0
Lid geworden op: do jan 03, 2013 3:09 pm

Re: tanden

Berichtdoor antoin » zo mar 10, 2013 11:08 pm

Wij geven hier heele prooi om te voorkomen dat ze eea te kort zouden komen brokken zit echt niet meer in dan heele prooidieren. Dus daar hoef je niet van bij te voeren zonder zul je zien dat de vacht ed verbeterd hier worden ze oud zonder da met enkel prooi wel geef ik ze zoveel te eeten dat ze zelf willlen dwz er licht altijd eeten bij de fretten.

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: tanden

Berichtdoor Raven » ma mar 11, 2013 3:03 pm

De nekken die ik nu heb ga ik malen en de kwartels ook zo blijven ze toch nog bot in hun dieet hebben samen met het rauwe vlees he
Even toch nog vermelden dat gemalen bot en bot uit het geheel totaal een ander doel hebben ;)
Hier blijven ze ook wel nog hun brokken hebben maar rauw vlees krijgen ze hier ook zo goed als dagelijks, om de volledige stap naar rauw te zetten daar ben ik wat bang voor... Zou niet willen dat ze door mijn toedoen voedingsstoffen ofzo te kort komen daarvoor weet ik er te weinig over denk ik om het volledig goed te doen...
Mits een kleine toevoeging van supplementen biergist en zalmolie is rauw sowieso altijd beter en bevat alles wat nodig is... mits een goede verhouding roodvlees, orgaan en bot. :bow:

antoin
Berichten: 0
Lid geworden op: do jan 03, 2013 3:09 pm

Re: tanden

Berichtdoor antoin » ma mar 11, 2013 3:36 pm

gewoon heele prooien voeren of anders in een paar keer opvoeren dan krijgen ze alles binnen en hoef je niets bij te voeren .

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: tanden

Berichtdoor Peewee » ma mar 11, 2013 10:25 pm


Even toch nog vermelden dat gemalen bot en bot uit het geheel totaal een ander doel hebben ;)
Zoals? :)

Bedoel je dan het kunnen knagen om de tandjes proper te houden of iets anders?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: tanden

Berichtdoor Raven » di mar 12, 2013 4:52 pm


Even toch nog vermelden dat gemalen bot en bot uit het geheel totaal een ander doel hebben ;)
Zoals? :)

Bedoel je dan het kunnen knagen om de tandjes proper te houden of iets anders?
Knagen? :rol:

Knippen! ;)
Gemalen bot is meer voor de pup en de opgroeiende fret voor het aanmaken van een sterk beendergestel, botten bevatten namelijk veel calcium, magnesium, fosfaten, meerdere mineralen (metalen & zouten) Glucosamine (kraakbeen) en collageen. eens volwassen (lichamelijk) sterk verminderen!
Bot uit het geheel... U haalde het al aan = 1ste plaats tanden, collageen en vet of bloed (merg kraakbeen) en natuurlijk bovenstaande in mindere vorm... mag altijd :king:


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten