Beestjes & Baasjes 2013 !!

Dit forum staat open voor al wat met onze activiteiten te maken heeft. Zowel de eigen initiatieven alsook onze externe deelnames aan andere evenementen. Hier kan je zowel met een evaluatie terecht, als met vragen over de komende events. Ook zal er op dit forum regelmatig de vraag naar medewerkers gesteld worden.
Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor a3ke » do mar 28, 2013 7:39 am

En wie komt er vandaag ? En om hoelaat ? :S
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor Margiet » do mar 28, 2013 10:14 am

Vandaag zijn voorzien : Tom, Niels, Davy en ik veronderstel op hetzelfde uur als anders, niet?? ;)

M.a.w zouden jullie al goed en wel vertrokken moeten zijn! :p

Morgen komt Edwin ook mee opbouwen (en wij komen de shop uiteraard opzetten), verder geen idee wie nog komt ...
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor jeanine » do mar 28, 2013 5:11 pm

Normaal ben ik morgen ook op de afspraak om een (lichter) handje toe te steken. Zal vermoedelijk rond 13u of iets later worden, tenzij er nog zoveel te doen is kom ik vroeger als iemand me een sms stuurt.
Na morgen zal het hier voor de thuisblijvers wel heel stil worden op het forum. Ik kan hen aanraden om even live langs te komen. :idea:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor nielsvl » do mar 28, 2013 8:43 pm

Morgen moet nog 1 tent worden rechtgezet, zijwanden gehangen, elektriciteit gelegd, tafels uitgezet, shop klaargezet, geluidsinstallatie gezet, vijver gelegd, zo goed als al het gras nog gelegd, om zand gegaan worden... En dat zal het zo wat zijn :)

Ik had heel graag terug houtstronken gevonden voor in de speeltuin maar heb jammer genoeg niets gevonden :(

Dus...

Als iemand nog hout heeft liggen (half rot of niet, maakt niet uit), dat een mooie aankleding zou zijn voor de speeltuin, laat zeker en vast iets weten...
Eigenlijk ben ik op zoek naar een mooie dikke stronk die in 2 gedaan kan worden en uitgehold worden en waar wat bloemetjes in kunnen komen, ondersteund door 2 helften van een dunnere boomstam...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor nielsvl » do mar 28, 2013 8:43 pm

Morgen moet nog 1 tent worden rechtgezet, zijwanden gehangen, elektriciteit gelegd, tafels uitgezet, shop klaargezet, geluidsinstallatie gezet, vijver gelegd, zo goed als al het gras nog gelegd, om zand gegaan worden... En dat zal het zo wat zijn :)

Ik had heel graag terug houtstronken gevonden voor in de speeltuin maar heb jammer genoeg niets gevonden :(

Dus...

Als iemand nog hout heeft liggen (half rot of niet, maakt niet uit), dat een mooie aankleding zou zijn voor de speeltuin, laat zeker en vast iets weten...

Eigenlijk ben ik op zoek naar een mooie dikke stronk die in 2 gedaan kan worden en uitgehold worden en waar wat bloemetjes in kunnen komen, ondersteund door 2 helften van een dunnere boomstam...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor Margiet » vr mar 29, 2013 2:41 am

Als we dat zo lezen Niels heeft het weinig zin dat wij er staan morgenvroeg, niet??

Ik zit met een serieus probleem in mijne rug, gewoon bukken is al genoeg om te kunnen stoppen dus als die tafels niet staan kan ik echt niet aan de shop beginnen ... :(

Moet er nog zoveel gras gelegd dan? Davy liet toch weten dat het allemaal geleverd was in de namiddag? Pfff, we gaan mogen gas geven dan ... :bow:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor nielsvl » vr mar 29, 2013 2:53 am

Als ge enkel komt om de shop op te zetten hoef je er inderdaad zeker en vast niet vroeg te zijn :p

Er liggen nu langs 3 zijden 2 rijtjes grasmat... Is de moeite niet van meer te leggen als we niet weten waar we de vijver gaan zetten, die folie moet daaronder enzo...

Kom rond de middag, kunnen dan een Quickske doen :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor Margiet » vr mar 29, 2013 7:04 am

Zou eigenlijk een Ikea'tje moeten doen en sorry :( maar meer dan de shop ga ik echt niet mogen doen, mag blij zijn als ik het volhou t.e.m maandag. Gewoon verkeerd gaan zitten is al genoeg op dit moment!

Maar ... Sabine en Edwin komen ook en dan komt Chris namiddag ook extra, naast Jeanine voor het lichtere werk, om het op z'n "Hanses" :p te zeggen : 't komt allemaal in orde!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: Beestjes & Baasjes 2013 !!

Berichtdoor weena » za apr 06, 2013 2:58 pm

Nog geen fototjes beschikbaar?
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!


Terug naar “Activiteiten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 34 gasten