Daag 'em maar niet uit hé, Sandra, hij is er perfect toe in staat ook!! :POrigineel gepost door Chuckie's bride
nielsvl
wohahahahahahahahahahhahahaha, ik steek hier gewoon met mijn benen in de lucht.
yiheaaaaaaaaaaaaah, delta-initiatie voor fretten.
Gij met uwen electronica, gij hebt toch altij van die grandioze, supermonsterachtige ideetjes!!!
Ik zie dus al letterlijk - met een parachute aan hun harnasje....die fretjes vliegen![]()
![]()
![]()
Margit, geen idee of we ginter blijven of ergens anders gaan eten, maar als het zo is, dan kunnen de beesten bij ons eerst binnen gezet worden se .... dan kunnen ze al niet bevriezen :-)Origineel gepost door margit
Mieke, mogen onze fretsels binnen blijven staan als we er nadien iets eten of gaan jullie ergens anders de buikjes vullen??? :? Anders komen wij zonder fretjes, 't is echt te koud voor mijn zachtgekookte eitjes om in de auto te wachten! :P :P
ik denk dat niels dan van een kale reis teugkomt met zijn/onze smaakOrigineel gepost door skiwi
is open tot 22u
we zijn er eens één keertje gaan eten en dat was toch goed ja ...
nu ook niet superveel keus ofzo he ... simpele dingens .... en wij zijn geen moeilijk mensen :-)
zullen dat eens moeten uittesten he, dan weten we dat voor een eventuele volgende keer
Terug naar “Mededelingen van de vereniging”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten