Goede afsluiter van een super weekend!!!
Das idd een ander verhaal, laat u maar eens goed troosten door t ventje, in zo'n tijden hebt ge nood aan een warme schouder ... we zijn in gedachten bij jullieOrigineel gepost door knorry
ben je er ni geraakt margitje?
woensdag is mijn grootmoeder(meter) gestorven en had gisteren ni echt veel zin om lol te maken
heb ni anders gedaan dan tranen gelaten en al wat bull probeerde het hielp ni echt om mij op te beuren. !@#$
Tuttut Dorinda, niks te "fanclub" voor Feratu!!! Ikke heb als allereerste gezegd dat dat een snotje was (jullie vonden haar allemaal angstaanjagend!! :P), dus wie denkt ge dat Feratu gaat fretnappen??? :P :P 't Is niet omdat ik er één keertje niet geraakt ben (stomme, ellendige buikgriep, grrr!!! :@ ) dat ik het fretnappen volgende keer vergeten ben, hoor!!Origineel gepost door Dorinda
Ah ja, ik was nog iets vergeten te vertellen. Ik wil een fanclub oprichten voor Nosferatu dus wie doet ermee? Margiet mss en Anneke als bino liefhebbers? Ben echt in love op dat snotje, wauw die is in het echt nog vele cuter en haar baasje trouwens ook hé Ilse toffe madam zijt gij!En het was vrij rustig in de speeltuin buiten een paar hevige fretsels die last hadden van hun hormonen en vonden dat ze dan maar jan en allemaal moesten bespringen, niet waar Buda?
:P
![]()
Origineel gepost door knorry
ben je er ni geraakt margitje?
woensdag is mijn grootmoeder(meter) gestorven en had gisteren ni echt veel zin om lol te maken
heb ni anders gedaan dan tranen gelaten en al wat bull probeerde het hielp ni echt om mij op te beuren. !@#$
dank je hans.Origineel gepost door Chuckie
Das idd een ander verhaal, laat u maar eens goed troosten door t ventje, in zo'n tijden hebt ge nood aan een warme schouder ... we zijn in gedachten bij jullie
Terug naar “Mededelingen van de vereniging”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten