mystic ferrets

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » za jul 03, 2004 4:07 pm

wat vinden jullie hier van? http://www.mysticferrets.co.nz/

mijn fretje komt van daar gewoon even ter info weten wat jullie ervan denken.
ik weet wel dat ik zeker van daar geen meer ga nemen. is dit nu wat jullie noemen een broodfokker?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » zo jul 04, 2004 9:49 pm

Heb u uw fret uit uit buitenland?
Wel het ziet er uit of ze broodfokkers zijn...

Toch heb ik nog een vraag..
Waarom uw fretje uit het buitenland??
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum

Gunther
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 5:04 pm

Berichtdoor Gunther » ma jul 05, 2004 2:16 pm

Amai dat fretje heeft er een lange reis opzitten precies ~0 Hoe wordt dat dan vervoerd?

greetzz

veerle

Berichtdoor veerle » ma jul 05, 2004 2:59 pm

ze worden vervoerd met z'n 50-en ofzo in een hokje waar ik nog niet 1 fret zo ver in zou vervoeren.
1 keer ze hier arriveren worden de doden ertussenuit geplukt en de anderen komen 'gezellig' in je locale dierenwinkel terecht waar ze niet veel beter gehuisvest worden.
en hoe meer er gekocht worden (uit medelijden of uit stommigheid), hoe meer er in de volgende 'lading' zitten.
Had ergens een foto gevonden van hoe ze verscheept werden (doorgaans ook veel te jong)..kga ff zoeken of ik die foto nog vind en dan gooi ik m hier wel op..

groetjes, Veerle

PS: onder een 'broodfokker' verstaan de meeste mensen 'een fokker die zijn dagelijkse inkomen haalt uit het fokken van fretjes'. dus liefst zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk fretjes 'produceren' (en eventueel verschepen), om dan zo duur mogelijk verkopen.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma jul 05, 2004 11:07 pm

ben hem zelf niet gaan halen uit het buitenland ze worden hier in belgie verkocht op verscillende plaatsen de mijne komt uit dupont in west-vl en ze worden ook in groot beigaarden verkocht.
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » ma jul 05, 2004 11:10 pm

Op de manier zoals Veerle omschreef.

veerle

Berichtdoor veerle » di jul 06, 2004 1:34 am

de beloofde foto:

[img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nFgAAAMYFBi8zKzFp4XLzR!CTSN93zPYqULOA*qe45Oj7x7YwHVhNBQ[/img]

en nee, dit is geen trucage of gezichtsbedrog: deze 'lading' is klaar om verscheept te worden! (het zijn 40 angoraatjes in dit geval)

groetjes, Veerle

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » di jul 06, 2004 11:44 am

Hier werken de dierenliefhebbers die een lief fretje uit de dw halen dus aan mee. Dus denk aub een volgende keer goed na.

Gunther
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 5:04 pm

Berichtdoor Gunther » di jul 06, 2004 2:57 pm

Ocharme die beestekes ~0

nessa

Berichtdoor nessa » do jul 08, 2004 4:16 pm

das zo erg

ik vind dat niet kunnen. :(

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 10:14 am

ja alles mag als ze er maar aan verdienen en de dierenleed is van geen belang. socks dat we overgenomen hebben is ook gekocht geweest in groot bijgaarden in een dierenwinkel en ook van mystic ferrets
mensen hé
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 37 gasten