Kerstboom

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » ma dec 13, 2004 7:51 am

Gisteren de kerstboom gezet, wat vond hij dat toch intressant.
Het begon al toen Patrick grond in de pot aan het doen was, probeerder er toen al in te kruipen.
Toen hij rond de pot en het tafeltje papier had gedaan was het nog plezanter.
Verstoppertje spelen en zo proberen in de pot te geraken.

Na dat hij was opgetooid kwam hij kijken en kroop van de pakjes die er al onder liggen op het kerstalletje en zo de boom in.
Na ik hem er uit gehaald heb wilde hij nog wel terug maar na een paar keer nee gezegd te hebben hield hij het voor gezien, tot wij onze rug draaide natuurlijk.

Hij zit er op dit moment gewoon voor naar te kijken, de lichtjes zijn aan en hij vind dit blijkbaar heel intressant
We hebben gisteren er een paar foto's van genomen, ben nieuwschierig om te zien als ze mooi zijn en als ze gelukt zijn. Want stil blijft hij natuurlijk niet staan.

Renée en Boyke

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » ma dec 13, 2004 11:48 am

:P
Fretten en kerstbomen, dat is eigenlijk geen combinatie. Wij hebben hem gisteren ook gezet hoor. Maar dat blijft een aantrekkingskracht op fretten uitoefenen.

Vissertje
Berichten: 18
Lid geworden op: wo sep 08, 2004 8:24 pm

Berichtdoor Vissertje » ma dec 13, 2004 12:18 pm

Ik zet dit jaar geen kerstboom. ik heb er niks mee en met mijn fretten in het verchiet lijkt me dat wel erg veel werk en ik houdt ze zo ook wel bezig. Ik ben alleen wel erg benieuwd hoe het zal gaan als ik ze over een paar weken voor het eerst meeneem naar mijn ouders. Die hebben nu nog wel een kerstboom staan maar die willen ze vast wel mee aftuigen :D

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » ma dec 13, 2004 12:58 pm

wij zetten dit jaar geen kerstboom. we hebben nu 4 fretten en 3 katten dus ik denk dat het hier allemaal niet lang zou staan. één van mijn fretten heeft bij mijn ma al de kerstboom gepluimd. maar ze zijn zo schattig.

Hope

Berichtdoor Hope » ma dec 13, 2004 2:55 pm

Wij zetten wel een kerstboom, maar dan zullen de fretjes in de frettenkamer moeten blijven en mogen ze niet meer bij ons in de living komen spelen.
Vind ik wel spijtig, ik wou wel is zien wat ze ermee zouden uitsteken.
Ik heb ook gehoord dat een kerstboom gevaarlijk kan zijn voor de fretjes. Dat ze zichzelf kunnen pijn doen aan de naalden.
Nu ja, dat verbaast mij eigenlijk niet, want mijn fretten springen overal op en af. Nergens zijn ze bang van.
Waarom zouden ze dan bang zijn van zo'n domme naalden?! :D

Groetjes

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » ma dec 13, 2004 6:35 pm

bij mij staat de boom op de kast waar ze er niet aankunnen,
maar als de lichtjes aangaan staan ze op hun achterpootjes en met hun neusje in de lucht te kijken van "hoe kan ik daar geraken want dat ziet er hoogst interesant uit"!
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
Fuzzy
Berichten: 0
Lid geworden op: vr nov 26, 2004 7:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Fuzzy » di dec 14, 2004 8:12 am

Vreemd genoeg heeft nog niet een van de fretten enige interesse in de kerstboom getoond. Niets. Er hangt zelf een hangmatje onder de boom en ook die is niet in trek. :~
De lichtjes die voor de nieuwe (in aanbouw) zijnde kooi hangen waren gisteren wel even interessant. Maar dat was het dan ook wel.
Misschien veranderd dat nog wel, maar tot dusver.... geen interesse
Greetzz van de Fenderse Fretten

Pleuntje

Berichtdoor Pleuntje » di dec 14, 2004 11:12 am

Ben blij. Pleun en Balou vinden het ook maar even spannend. Maar de rest vind het reuze.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di dec 14, 2004 11:14 am

wij hebben vorige week de kerstboom gezet en toen hebben ze er wel even in geklommen. totaan de top en dan terug naar beneden.

maar daar bleef het ook bij, misschien nog eens 1 keertje tot in het midden, en toen was het niet meer interessant. Ze blijven eruit...... het is wel schattig als ze erin zitten, maar ik ga ze het niet aanleren.

Gisteren heb ik mijn frettenbestendige kerststalleke gekocht (hier zijn de beeldjes vastgeplakt aan het stalleke, anders vinden we kinneke Jezus terug achter de zetel :-)).
Ze hebben hier wel even aan liggen krabben (aangezien er van dat mos opligt), maar dat is eventjes en dan was dat weeer gedaan.

Ik verschoot er wel van dat ze dat niet zo interesseert, die boom ... spijtig en allegoe tegelijkertijd
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr dec 17, 2004 9:43 pm

Hierbij een fotootjes van onze frettie die de kerstboom aan het inspecteren is:

[img]http://users.pandora.be/tomenmieke/fretten/kerstboomfret.jpg[/img]
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » za dec 18, 2004 9:29 am

leuke foto skiwi,

Ik heb vorige week mijn boom ook gezet. Peanut en Ernie mochten helpen. De boom uit de doos halen vonden ze schitterend en achter de ballen aan rennen. Ernie werd er kompleet wild van. gelukkig zijn het geen glazen bollen anders had ik er geen enkel meer gehad denk ik.
En ik maar rennen achter de fretten om die ballen in de boom te kunnen hangen. Veiligheids halve heb ik de boom maar op de ballen opbergbak gezet. Zodat ik niet telkens die ballen terug in de boom moet hangen.

Allez ik ga me klaar maken. Ga dadelijk de rest mee helpen voorbereiden voor de Kerst speelnamiddag.
en euch, Hopelijk kom ik je daar tegen. Tot morgen...

groetjes

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » za dec 18, 2004 5:37 pm

Wat een superfoto! Echt grappig, en dat van dat kinneke jezus niet terugvinden vind ik ook wel om te lachen, hihihi! :D
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » za jan 01, 2005 4:37 pm

Geweldige foto!!!
Mijn fretten kijken er niet zo naar. Wel het zilverfolie waar de boom opstaat, want dat maakt een geweldig geluid als je daar met je pootjes opkomt. Onze hond is zijn speelgoed iedere keer kwijt. Scoob loopt te sjouwen en alles ligt in eenhoekje achter de bank. Wel leuk gezicht. Dus als we iets kwijt zijn....weten we nu waar we moeten zoeken.

Groetjes
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

nessa

Berichtdoor nessa » di jan 04, 2005 7:09 pm

echt een grave foto amai

greets nessa

ZiZou'tje
Berichten: 19
Lid geworden op: do nov 18, 2004 11:10 am

Berichtdoor ZiZou'tje » wo jan 05, 2005 10:56 am

Onze hond is zijn speelgoed iedere keer kwijt. Scoob loopt te sjouwen en alles ligt in eenhoekje achter de bank. Wel leuk gezicht. Dus als we iets kwijt zijn....weten we nu waar we moeten zoeken.


bij ons is dat ook zo maar dan met het speelgoed van de poezen, dat gaat ze steeds wegsteken achter een kast. Moeten we steeds gans die kast vertrekken om er zelf aan te kunnen. Ver moet je nooit zoeken, ga gewoon de hoekjes af en je vind het verloren goed steeds terug.

Groetjes Kelly


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten