Voor de verandering .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za aug 08, 2009 8:10 am

Ik vrees dat dit een Off Topic zal zijn . Mààr vele bezoekers zullen hoogstwaarschijnlijk direkt naar " Algemeen " komen in plaats van naar " Even voorstellen . Daarom doe ik dit hier .

Ik wil de vele anonieme bezoekers hier verwelkomen . Mààr tot mijn groot genoegen krijgt de anonieme bezoeker soms een gezicht . Ondertussen weet iedereen hier dat ik dikwijls en met plezier ga wandelen met mijn jongens . Tijdens die wandelingen worden wij dikwijls aangesproken door vele mensen die alles willen weten over onze lieve/leuke vriendjes .
In het mooie Gent kom ik regelmatig " anonieme bezoekers " tegen die me vertellen dat ook zij een ( of soms meerdere ) fretjes hebben .
Ik kan het dan gewoon niet laten om dan " freelance public relations officer " te worden voor DFA . Iedereen die me kent weet dat ik dol ben op fretten en degenen die het nog niet wisten die weten het nu dan ook hé .
Ik beantwoord dan volgens Carine " met een engelengeduld " de vragen van de mensen . Ik stel soms ook één enkele vraag : kent u de frettenark ? Als dit niet zo is dan vertel ik de mensen waar ze ons kunnen vinden en dat ze daar alle antwoorden op de meeste vragen kunnen vinden .
Genoeg over mij !
Hier wil ik de anonieme bezoekers allemaal met veel plezier verwelkomen en bedanken voor het bezoek aan DFA . Danku vrienden voor het vertrouwen in De frettenark en aan de meesten ( hoop ik toch ) die me aangesproken hebben op straat of op het terras van de camping op de Blaarmeersen waar mijn jongens en ik regelmatig onze dorst laven na of voor een wandeling .
Voor de vrienden/vriendinnen die me mischien al wel gezien hebben mààr me mischien niet durfden aan te spreken heb ik maar één iets te zeggen : ik zie er mischien " ruig " uit mààr ben zo niet en spreek me gerust aan .
Afbeelding
Dit ben ik en op mijn arm zit één van mijn lieverdjes . Spreek me aan want ik leef voor de fret in het algemeen en beantwoord graag alle vragen die je me kan/wil stellen over de soms verkeerdelijk begrepen fret .
Kom je gewoon even een kijkje nemen ? Ook dan heb ik een " wees welgekomen bij ons " voor iedereen .
PS Ik ben Marc voor de frettenvrienden .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 29 gasten