El diablo heeft pijn

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za mar 05, 2005 10:53 pm

hoi
gisreren heeft onze El Diablo(piet piraat) weer niet geluisterd en met resultaat dat Sirocco een nagel uitgetrokken heeft. Veel bloed want hij heeft hele brede nagels.Ikke alles goed dicht genepen en astrecine poeder op gedaan om te ontsmetten en het bloeden te stelpen.
nu daar juist heb ik ze laten lopen en het teentje ziet rood, is opgezet en pijnlijk.Dus ontsmetten alle bloedresten en ander vuil weg gedaan en goed ontsmet met hibitaneoplossing.Ook op antiboitica gezet voor een dag of 10.

Piet was niet blij maar tviel eigenlijk mee.Ben nieusgierig voor morgen of het al beter is ??

gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Enya
Berichten: 317
Lid geworden op: di sep 11, 2007 12:31 pm

Berichtdoor Enya » zo mar 06, 2005 1:59 pm

Auch, dat klinkt heel pijnlijk zo'n nagel kwijt te zijn. Een ingescheurde nagel doet al aardig pijn vind ik, laat staan dat zo'n klein prutske een volledige nagel kwijtspeelt.
Ocharmekes het beestje, leg hem maar eens goed in de watten.

Groetjes,

Enya, Scorp en de fretsels Frits en Friemel

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » zo mar 06, 2005 3:16 pm

Hey Dai,
één van mijn fretjes heeft net hetzelfde aan de hand gehad.
Dat duurt heel lang voor het genezen is,ik had hem zelfs een verbandje aan gedaan omdat het ontstoken was (zelfs na elke dag ontsmetten)
Groetjes

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » ma mar 07, 2005 7:35 am

Oei oei oei,

Hoe doen ze dat? Bij mijn fretjes is het gelukkig nog niet voorgekomen.
Wel zielig hé, dat moet nogal pijn doen, zeg! :(
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 07, 2005 9:12 am

Dat moet heel pijnlijk geweest zijn! ~0

Ik heb het hier gelukkig nog niet mee gemaakt, maar het zal wel niet lang duren. Want zij blijven overal in vasthangen.
Dan beginnen ze meestal heel hard te schreeuwen.

Ik hoop dat het snel geneest en dat hij er niet te veel pijn van heeft.

Verwen hem maar goed en geef hem een dikke knuffel van mij

Groetjes

luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » ma mar 07, 2005 1:32 pm

Och arme El Diablo ik hoop dat het al wat beter met hem gaat verwen hem ondertussen maar eens extra.
En nog eens bedankt voor jullie steun,knuffels aan de fretjes.

Groetjes van Luna en de rakkertjes en ons engeltje Tetske

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo mar 09, 2005 10:43 am

hoi
Ons piet piraatje zijn pootje is beter hoor.
Neemt al de hele week medicijnen.
Ik hoop dat het nu niet meer zal ontsteken als ik morgen met de medicatie stop :(
Maar hij heeft zijn les toch niet geleerd hoor %)
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 33 gasten