fretteliefhebbers in limburg? bestaan ze?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » ma mar 07, 2005 9:53 pm

Hello, ik zoek eigenlijk wat mede fretteneigenaars en liefhebbers, uit de opmgeving om eens vontact met elkaar te kunne op nemen en ervaringen uit te wisselen. :) want op het ogen blik voelen Duvie, Charelke en ikke ons maar eenzaam in den Limburg :(
dus, voorstelle zijn meer dan welkom, enne, wanneer is er nog eens ne speelnamiddag? ma wel beetje in de buurt, want 2uur rijden met fretjes in de auto, geen lachertje :D

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » di mar 08, 2005 4:12 am

Hoi,
ik ben van Diest,is vlak bij Limburg dus...
En ervaringen zijn er hier genoeg :P
Groetjes stefanie

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di mar 08, 2005 8:24 am

Hallo,

Wij wonen in St. Lambrechts Herk ( Hasselt ).

Zeker niet ver van Zonhoven.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » di mar 08, 2005 9:30 am

en wij in bree :) niet zo gek ver van zonhoven.
:D
greetz. Ellen en de fretsels

veerle

Berichtdoor veerle » di mar 08, 2005 11:48 am

en wij zijn uit Genk ( boxberg: de straat uitrijden en we zitten al bijna in Zonhoven haha)

groetjes, veerle

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di mar 08, 2005 9:39 pm

hehe, hoi allemaal. voelde me al beetje eenzaam want ken maar 1 iemand die ook fretjes heeft. En gebeurt er soms iets in Limburg met de fretjes? speeldag ofzo?

Cooky
Berichten: 181
Lid geworden op: do jul 08, 2004 11:29 pm

Berichtdoor Cooky » wo mar 09, 2005 10:44 am

niet dat ik weet :( jawel, een tijd geleden is er een speelnamiddag geweest in limburg geloof ik, maar toen was ik nog niet zolang hier op de site.

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » wo mar 09, 2005 9:27 pm

ah, die heb ik dan gemist, spijtig. Maar hoor net dat er binnenkort weer eentje is, weet alleen niet waar. Zal wel niet in Limburg zijn, maar zou er in ieder geval naar toe willen gaan als het nie te ver is. Hoop dan ook meer mensen van uit de buurt te leren kennen. Patricia van frettenark, alle, waar charelke van komt, zei me dat er iets te doen was. En wie weet, komen charelke, duvie en ik nog een vriendje tegen dsat samen met ons mee naar huis wil. nog zo e huppelbeestje om mee te ravotten :D en dan gezellig samen slapen ~z~ terwijl baasje weer alles mag opruimen !@#$ hoop tot snel iedereen en beste groetjes , knufjes en af en toe een hapje van al mijn sloebers (@)

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » do mar 10, 2005 2:59 am

ja seg ik ben er ook nog hé gertje! opglabbeek is nu ook niet echt zo mijlenver van zonhoven ;) geef maar eens seintje als je tijd hebt, kom wel langs met mijn rakkers dat ze eens samen kunnen spelen. charelke zal liam en milo zeker nog herkennen :P

Hope

Berichtdoor Hope » do mar 10, 2005 9:09 am

Hoi,

de volgende speelnamiddag is 27 maart, maar die is wel in Elewijt (dicht bij Mechelen), dat is dus wel een eindje van de Limburg.

Groetjes

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » do mar 10, 2005 6:09 pm

ah, de 27e maart, is in de agenda gezet se. Hoop dat ik dan kan. Haaaaaaaaaa 10tje, weer ff geleden se. Nu is ff moeilijk want ben weer weg voor een weekje, en dan weer voor 3 dagen . Maar geen nood, heb een oppas, dezelfde die op duvie heeft gepast toen ik in afghanistan zat. Maar erna is geen probleem. Hoop tot snel. knufjes van men pluizebollekes :P

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » vr mar 11, 2005 4:21 pm

weet je ook het uur en adres van in elewijt?

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » zo mar 13, 2005 1:03 pm

Nog niet korporaal 10tje, maar hoop jij wel? Maar laat me tegen dan nog eens iets weten, dan kunnen we mss samen op rijden, als je wil he. Je hebt men nr en mijne mail ;) se, hoe zet je zo ne foto bij je naam? wil ook wel beetje stoefe met men sloebers :D en mss binnenkort nog een derde, zen er toch ferm over aan het nadenken :P groetjes

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma mar 14, 2005 1:52 am

awel je pakt een rolleke pritt, smeert daar je fotooke aan de achterkant mee in en dan onder je naam plakken hé! simpel! :D

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 14, 2005 8:26 am

Hoi,

het adres is:

Zaal Molenveld
P. Penninckxstraat 32
1982 Elewijt

Ik weet dat het de 27ste ook paasbrunch is. Ik dacht dat het om 11u begon, maar zal het eens opzoeken. (kalender ligt nog thuis)
Normaal is het van 14u tot 18u.

Groetjes

Hope

Berichtdoor Hope » ma mar 14, 2005 1:46 pm

De paasbrunch is van 11u tot 14u
en de speelnamiddag is van 11u tot 17u

Voor de paasbrunch moest je wel reserveren stond erbij.

Groetjes

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma mar 14, 2005 4:05 pm

dank je.. het is genoteerd. wil dat ook wel eens meemaken zo een speelnamiddag en denk dat mijn fretjes dat ook wel leuk zouden vinden :)
groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 47 gasten