eerste keer!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » vr okt 09, 2009 9:43 pm

Voor het eerst!
Er ligt een rustig slapend fretje op mn schoot!
En ik voel me zoooo fantastisch!
Ze zijn allemaal pas op latere leeftijd bij me gekomen en meneer (hij ligt op mn schoot) woont hier nu 1jaar 3 maand ongeveer, en nu valt hij (weliswaar na een vermoeiende speeltijd :) ) in slaap om mn schoot!
Het voelt zo fantastisch, ik kan mn geluk niet op!
Als hij zomaar op mn schoot durft te slapen, dan moet hij me wel vertrouwen he?
Joepie!! :)


[Gewijzigd door sah op 2009-10-10 00:55:02]

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za okt 10, 2009 12:36 am

Ooooh wacht maar tot ze dat zoals hier dagelijks doen en zelf komen vragen!!! Heerlijk!!! Die 2 hier kunnen echt uren in onze armen en op de schoot liggen!!!

Is zeker en vast een teken van vertrouwen, veel blijven vastnemen, dan gaat hij het steeds fijner vinden!

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » za okt 10, 2009 12:49 am

Doen ze dat bij jullie alletwee?
Ik ben hier wel al meer dan twee jaar op aan het wachten he, en nu was er eentje van de drie die zomaar ging slapen op mn schoot!
Dus bij jou deden ze dat dan toch erg snel?
Is het raar dat er nu, eentje, dit pas doet?
Of Is het normaal dat er fretjes zijn die dit gewoon nooit doen?
Ik voel me nu wat onzeker, als bij jou die twee fretjes dat al doen...
ik heb eigenlijk nooit van de dames verwacht dat ze op mn schoot zouden slapen, Pilou kruipt altijd in haar eigen nest en Wasabi valt weliswaar overal in slaap, maar dan enkel als ze denkt dat dit de beste optie is en volgens haar is op mijn schoot een koekie krijgen altijd een betere optie dan slapen.
Dit dacht ik...
Maar nu maak ik me wat zorgen, is het normaal dat fretjes zomaar op je schoot slapen?
Of kan het zijn dat je een goede band hebt met je fretjes en dat zij dat toch niet doen?


[Gewijzigd door sah op 2009-10-10 00:56:23]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » za okt 10, 2009 1:04 am

tuurlijk, bij mij is't omgekeerd :P meneer slaapt op mijne schoot, maar als hij wakkr wordt wil hij d'r DIRECT af :P
howee wie hem dan knuffelt! :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za okt 10, 2009 10:32 am

Origineel gepost door sah

Voor het eerst!
Er ligt een rustig slapend fretje op mn schoot!
En ik voel me zoooo fantastisch!
Ze zijn allemaal pas op latere leeftijd bij me gekomen en meneer (hij ligt op mn schoot) woont hier nu 1jaar 3 maand ongeveer, en nu valt hij (weliswaar na een vermoeiende speeltijd :) ) in slaap om mn schoot!
Het voelt zo fantastisch, ik kan mn geluk niet op!
Als hij zomaar op mn schoot durft te slapen, dan moet hij me wel vertrouwen he?
Joepie!! :)
Super gevoel!!!
#) #)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za okt 10, 2009 10:50 am

Sah, niets abnormaal. De ene knuffelt liever dan de andere. Ook hebben ze soms kuren, nu eens wel en dan weer niet.
De keren dat er eentje lekker op de schoot blijft liggen durf ik me niet te bewegen. Ik geniet zo intens dat het niet lang genoeg kan duren. Milo kan zo zalig liggen genieten met z'n oogjes half dicht geknepen en zo ontspannen. Gisteren nog lag hij op de schoot, ik had mijn haarspeld reeds uitgedaan. Milo met z'n neus tussen de lange haren, plots denkt hij kapper te zijn. Klimt boven op mijn hoofd en laat zich langs de haren naar beneden slieren.
Freebee doet het helemaal anders, als ze uit de kooi komt is het knuffeltijd. Ze kruipt op de schoot, rekt zich languit en komt zo echt mouwvegen. Slapen op de schoot is er voor haar nog niet bij, dat komt wel als ze ouder is. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » za okt 10, 2009 11:04 am

dat is idd een onbeschrijfelijk gevoel!!

daar kan weinig aan tippen

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » za okt 10, 2009 12:07 pm

Soms als ik mijn Fury op zijn rugje op me schoot leg en zijn buikje begin te strelen valt hij traagjes in't slaap, is echt tof om te zien.
Gipsy is ook een knuffelbeest maar Tchoco wordt alleen geknuffeld als hij dat wilt en als ik in de zetel zit komt hij al snel op mijn schoot gekropen.

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za okt 10, 2009 12:51 pm

Jaaa, hier doen ze dat alle 2! Maar niet altijd slapen hoor, soms ook gewoon wat fletsen... Hiernet nog lag Igor op mijn schoot en Ilana op die van mama... Zij doet dat wel pas sinds hij er is (maja ze is ook nog maar 5 maanden)! Maar dan genieten we wel alle 4! Ma ook bij vreemden doen ze dat hoor, gewoon lui of zo denk ik!

Wij nemen ze ook gewoon heel vaak op de schoot en soms wikkelen we ze in een babydekentje en dan genieten ze helemaal!

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » za okt 10, 2009 1:33 pm

sah sommige fretjes worden nooit schootzitters ook niet als ze ouder worden , andere doen het dan weer van jongsaf aan
het is vooral hun karakter dat het bepaald en soms krijg je het voor elkaar als ze uitgeput zijn na vb een beurs ofzo :P
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » za okt 10, 2009 1:37 pm

Misschien ze dwingen om op uw schoot te zitten? Ik bedoel door snoepjes op uw schoot te laten opeten en terwijl dat ze op je zitten wat ferretone geven en ze aaien, uiteindelijk gaan ze uw schoot met iets leuks en lekkers associeren en gaan ze zelf komen

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za okt 10, 2009 1:44 pm

Origineel gepost door ufo

sah sommige fretjes worden nooit schootzitters ook niet als ze ouder worden , andere doen het dan weer van jongsaf aan
het is vooral hun karakter dat het bepaald en soms krijg je het voor elkaar als ze uitgeput zijn na vb een beurs ofzo :P
Klopt!!! Van de 3 nu is er 1 die overal plakt op ons lichaam... Spark, denk soms dat die wat timide is lol.... ;) En van alle vorige... geen enkele... tja eentje... maar alleen voor enkele minuten was da toen.
:~

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo okt 11, 2009 4:32 pm

Koekjes eten of frettenolie oplikkern doen ze ook wel soms op mn schoot, maar dat slapen was toch wel veel plezieriger :D

Veronique
Berichten: 59
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 11:39 am

Berichtdoor Veronique » ma okt 12, 2009 12:07 pm

En onze Igor steekt dan altijd een stukje van zijn tong uit zijn mondje terwijl hij ligt te genieten :P zalig gewoon.
Maar het werk in huis blijft ook wel liggen, zoals de fretjes in onze armen :( blijven liggen.
Groetjes & dikke kusjes,
Vero & Igor

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 12, 2009 4:13 pm

Maar dat werk gaat ook niet lopen, hé Veronique en die fretjes uiteindelijk weer wel!! Genieten ervan zolang het kan, dus!! ;)
Afbeelding

Veronique
Berichten: 59
Lid geworden op: ma sep 28, 2009 11:39 am

Berichtdoor Veronique » ma okt 12, 2009 4:47 pm

Inderdaad. Er ligt er hier weer eentje al een halfuur te genieten, ni te slapen maar te genieten, en mijn werk gaat inderdaad (spijtig) ni lopen kzou het wel willen zenne.
Groetjes & dikke kusjes,
Vero & Igor

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma okt 12, 2009 7:34 pm

Maar het werk in huis blijft ook wel liggen, zoals de fretjes in onze armen blijven liggen.
--------------------
Maar nee, je bent uitgerust en vol energie na zo een anti stress behandeling :D Dat heeft ook z'n nut ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma okt 12, 2009 7:38 pm

zalig he :d kheb er nu 2 en een half die dat doen dienen halve da is me zen momenten , Eros die doet dat al van het begin en nnaamloos doet het ook erger nog als ze ligt mag je haar niet weghalen want dan knapt ze eens
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] en 38 gasten