socks den duivel

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » ma mei 09, 2005 2:47 pm

de fretjes waren aan het rondlopen daar straks en socks heeft zo de gewoonte om aan de zetel te krabben. hij doet dat steeds als hij rond loopt. ik had hem al verschillende keren onder zijn vijs gegeven en hij was ermee gestopt. ik ga dan in de keuken vlug iets doen en als ik terug kwam was alles nog steeds stil. nu was ik hier juist hun allemaal aan het zoeken. ik vond de andere drie maar hem niet dus pak ik zijn piep beeestje. dan ineens hoor ik vanalles aan de zetel ik hem maar zoeken en ja meneertje had onderaan in de zetel een gat gemaakt en was in de binnenkant van de zetel gekropen en geraakte er niet meer uit. heb de zetel op zijn zijkant mogen zetten om hem eruit te halen. nu mag ik een serieus gat in de zetel naaien. nu was ik kwaad op hem hoor (het zijn zetels dat we nog niet lang hebben) maar ja hé dat snoetje en dan die lekjes dus ondertussen al een beetje vergeven
grrrrr de avonturen van socks. :@
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » ma mei 09, 2005 3:13 pm

arme socks.. krijgt niet eens een zetelke om mee te spelen :D

Hope

Berichtdoor Hope » ma mei 09, 2005 3:23 pm

LOL :D

't komt mij wel bekend voor.
Alleen is Freya er wel uit haar eigen uit gekomen.
Al een geluk, ik zou die zetels ni kapot willen snijden.
Dan zou ik toch kwaad zijn zene, lief koppeke of ni!!
;)

maxi

Berichtdoor maxi » ma mei 09, 2005 6:07 pm

Onze hooligans hebben dat hier ook gedaan.Zetel genaaid,zij weer opnieuw
graven ~0 Van pure ellende hebben we er dan mmar een houten frame
rond gemaakt.Staat nog decoratief ook :D

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 10:40 pm

Berichtdoor Daphne » ma mei 09, 2005 6:36 pm

Een oom van me heeft wel eens een heel bankstel uit elkaar getrokken om een fret te pakken te krijgen.. die stouterd beet hem ook nog eens in de vingers! :D
Groetjes Daphne en Bart, Djago, Suki, Tiga en Cid!

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » ma mei 09, 2005 10:03 pm

tja, van al da graaf werk zou ik ook honger krijge en ne vinger lusten zenne :D zou eerder schrik hebbe da ik het niet weet en op de zetel neer ploef terwijl ze er nog in zitten :( ma de zetels zijn hier net te laag, ze kunne er nie onderin :D

rebelse groetjes van Duvie en Charelke

mammon

Berichtdoor mammon » di mei 10, 2005 12:54 pm

onze zetels komen ook te laag op de grond om onderin te kruipen
maar ze proberen nu wel met zijn 2 de zetel op te tillen :D :D :D :D heel leuk om ze bezig te zien ze

ze hebben zo eens in mijn keuken mijn kookfornuis proberen op te tillen :D :D :D :D :D :D

tientje
Berichten: 377
Lid geworden op: vr okt 22, 2004 1:43 am

Berichtdoor tientje » di mei 10, 2005 1:19 pm

hihihi ja kan me al zoiets levendig voorstellen hoor mammon
:)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten