Dierenwinkel gezocht

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za nov 21, 2009 12:43 pm

Hey!!

Kent er iemand een leuke dierenwinkel in Vlaams Brabant (kanten Halle, Beersel, Anderlecht, ...) waar ze veel voor fretjes verkopen?
En kent er iemand in die omgeving een winkel waar ze Ferret Nation accesoires verkopen?

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za nov 21, 2009 12:46 pm

Hey Laura, ik denk dat je voor ferret nation accessoires dan best achter een zoomart zoekt of eens kijkt op fretten.nl. Daar kan je zeer veel bestellen. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za nov 21, 2009 12:57 pm

Ja, maar de Zoomart bij ons in Anderlecht verkoopt geen Ferret Nation! Stom he :( !

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za nov 21, 2009 1:55 pm

Accesoires zijn zowieso een probleem , zelfs voor een zoomart waar er redelijk veel voor fretten te vinden is (al is het ook altijd maar minder en minder) in Kontich hier .

Je kan altijd proberen kwa accesoires bij casper (fretten.nl) maar voor hele kooi is het beetje duur de verzending ;)

Alle Zoomarten trouwens kunnen midwestproducten bestellen hoor Lauralieke , is enkel een zaak van goodwill op dat vlak
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za nov 21, 2009 2:40 pm

Origineel gepost door a3ke

Accesoires zijn zowieso een probleem , zelfs voor een zoomart waar er redelijk veel voor fretten te vinden is (al is het ook altijd maar minder en minder) in Kontich hier .

Je kan altijd proberen kwa accesoires bij casper (fretten.nl) maar voor hele kooi is het beetje duur de verzending ;)

Alle Zoomarten trouwens kunnen midwestproducten bestellen hoor Lauralieke , is enkel een zaak van goodwill op dat vlak
Tis dat wat ik bedoelde Davy dat ze meestal die stukken wel kunnen bestellen maar het is helaas zoals je zegt, ze moeten het ook willen doen hé. Ik dacht wel dat Laura al een ferret nation had, dacht dit ergens gelezen te hebben. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za nov 21, 2009 2:49 pm

Jaaaa idd, de kooi heb ik al!
Jaaa ik belde hierjuist en die meneer aan telefoon had zelfs nog nooit van Ferret Nation gehoord :?

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za nov 21, 2009 3:12 pm

En wat zoek je precies voor je nation Laura? Zo van die hoesjes hebben ze op fretten.nl maar de prijs weet ik niet precies maar als jij of je mama een beetje handig zijn met een naaimachine kan je die ook zelf maken hoor. ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za nov 21, 2009 3:25 pm

Wij zijn helemaal niet handig met een naaimachine :D! Eigenlijk gewoon een trapje! En wat leuke andere winkeltjes omdat we het altijd fijn vinden om in dierenwinkels rond te lopen ;) !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za nov 21, 2009 3:43 pm

Ach zo, ja ik vind dat ook zeer leuk in dierenwinkels rond lopen maar meestal doet dat toch redelijk veel pijn in de portemonee want ik kom altijd gepakt en gezakt thuis aan! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za nov 21, 2009 3:49 pm

Origineel gepost door Dorinda

Ach zo, ja ik vind dat ook zeer leuk in dierenwinkels rond lopen maar meestal doet dat toch redelijk veel pijn in de portemonee want ik kom altijd gepakt en gezakt thuis aan! :D
Ik ken het probleem :D !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten