Snoepjesdief heeft tegenslag !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di dec 08, 2009 6:19 am

De snoepjesdief is deze morgen van een kale reis thuisgekomen !
Geloof het of geloof het niet , mààr de eens zo stoere Goliath blijkt nu een " push - over " te zijn geworden ! Don Diego is nog altijd een vlugge eter , " hapslikhapslik " en weg is het snoepje !
Prins Loki steelt als hij de kans krijgt de snoepjes uit de tragere eter ( lees : Goliath ) zijn mond !
Bij Don Diego met zijn " hapslikhapslik " - methode vangt Loki BOT !
Als ik de kans krijg dan zet ik Goliath op mijn bureau als ik de snoepjes uitdeel zodat ook hij zijn deel krijgt !
Ik steek ( en gelukkig maar ! ) de snoepjes voor mijn jongens in een plastiek doosje met een speciale sluiting . Ha ja hé ! Ik heb de " trap " van Loki naar mijn bureau weg genomen zodat die niet meer daarop kon klimmen ! Of zo dacht ik toch !! Maar ik heb zonder de vindingrijkheid gerekend !!! Jaja , Prinske heeft een nieuwe weg gevonden ! Deze nieuwe weg loopt langs mijn bureaustoel !!! Hij springt vanop de grond naar die stoel , trekt zich met zijn voorste pootjes omhoog en " voila " : hij zit op mijn bureau !!!
Mischien ga ik hier in de fout , mààr ik kan het niet laten : ik zorg dat er steeds 2 snoepjes klaar liggen voor de proffessionele klimmer ! Eerst deed ik het om te voorkomen dat hij allerhande doosjes over de rand zou duwen . Daar heb ik me dan weer schromelijk vergist want alhoewel er elke keer 2 snoepjes liggen ( én verdwijnen na zijn klimpartijtje ) duwt hij toch allerhande dingen tegen de grond !
Ik heb er wél voor gezorgd dat Loki niet meer met mijn bleutooth - oortje kan gaan lopen ! Ik heb het kastje op mijn bureau voorzien van 1 deurtje waar ik dat ding leg om op te laden . De andere 3 kompartimentjes hebben nog steeds geen deurtje omdat ik hem niet van al zijn pleziertjes wil beroven !
Over Diego en Goliath hoef ik geen zorgen te maken : die klimmen niet meer , dus die hoef ik niet te betrappen op mijn bureau . Het enige boefje dat klimt is Prins Loki met zijn bijna 1.5 kilogram !!!
Jaja , ik weet dat ik een straffe gast heb aan die kleine grote gangster ! En " ja " ik weet dat ik zijn stelen eigenlijk " stimuleer " met te zorgen dat er altijd 2 snoepjes liggen ! Maar ja , ge moet gij eens in die oogjes kijken zonder te smelten !!! Dat gaat niet ! Néénéé , dat lukt echt niet want hij heeft bij Don Diego in " de leer " geweest om zijn " smekende blik " als een prof te gebruiken !!! Ge kunt het hem niet weigeren !
Goliath " smeekt " niet om snoepjes , Goliath bedelt niet ! Waarschijnlijk omdat hij weet dat hij op mijn bureau gemakkelijker snoepjes krijgt én rustiger dan op de vloer kan verorberen .
Hoor ik daar nu iemand vragen naar " hoe het mijn snoepjes vergaat ?
Awel , mijn snoepjes verdwijnen zoooooooooo vlug dat NIEMAND eigenlijk goed weet dat ik er ook heb ! Alleen mijn " Dame Blanche " blijft niet geheim , probeer maar eens om 1 liter ijscreme te verorberen zonder dat iemand het ziet ! Dat gaat niet !! Bovendien : als ik de doos open doe dan heeft het snoepjesmonster geroken !!!
Neenee , maak je daar maar geen zorgen over : het is te koud om mijn ijscreme te delen ! En : nééééééééééé , ik mag van mijn dietiste 1 keer per week zondigen ! Ik mag van haar 1 keer per week naar het frituur . Ze weet ook dat ik dol ben op " een ijsje " waarvan ik heimelijk heb besloten om de hoeveelheid te verzwijgen ! En ze heeft nooit gevraagd naar die hoeveelheid , dus kan ze niet zeggen dat ik gelogen heb tegen haar . Dan heb ik nog één ( 1 ) woordje van uitleg : ze heeft ook niet gezegd dat ik mijn ijsje moest laten vallen .
Hela hela ! Ik weeg nog amper 103 kilogram ! Nog efkes en ge kunt me zo door een sleutelgat trekken !!! Voor ne mens van 1.82 groot is dat weinig zenne !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten