Een om te onhouden

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di jun 21, 2005 4:56 pm

ben ik tegen gekomen op een van mijn zoveelste zoektochten op net net :D

We hebben een nieuw fretje. Zout, noemt ze. Het andere deel van ‘t stel, Peper (we gaan deze keer voor 2 dolle beestjes) komt later. Met al de commotie rond fretten dacht ik enkele dagen geleden aan een leuke anekdote.
Enkele jaren geleden hadden mijn broer K. en zijn vriendin C. een fret. En ik, eager als een 15-jarige zijn kan, wou natuurlijk ook één ( dat ik eigenlijk al 4 huisratten had liet ik even buiten beschouwing).
Nu, persoonlijk ben ik vrij allergisch aan dieren, net als mijn moeder trouwens. En omdat een fret niet, zoals mijn huisratten, in de garage kon worden gehouden, werd het voor mij mijn levensdoel mijn ouders te overhalen tot het houden van een fret. Nu, ik was bijna het pleit aan het winnen, toen C. mij hopeloos wou bijspringen.
“Maar, eigenlijk is er toch geen probleem”, zei ze met volle overtuiging, “fretten zijn tóch synthetisch”.

http://www.dierenkennis.be/kruiswoordra ... n/1.2.html en voor de liefhebbers een kruiswoordraadsel

en als je de 2 in de url veranderd in een 4 heb je de oplossingen (voor de valsspelers ;) )

[Gewijzigd door Peewee op 2005-06-21 17:04:32]
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

hodieho
Berichten: 77
Lid geworden op: di dec 28, 2004 8:04 pm

Berichtdoor hodieho » di jun 21, 2005 5:54 pm

Leuk!!! en leerzaam!
Groetjes,

Sandra, Scoob, Sandy, Belle en Pepper

bruinebabe
Berichten: 53
Lid geworden op: za mar 26, 2005 5:55 pm

Berichtdoor bruinebabe » di jun 21, 2005 6:04 pm

tof gedaan :)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di jun 21, 2005 6:06 pm

moest je moeder alergisch zijn was dit een argument geweest maar ja daarom is ze er ni tegen he
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » di jun 21, 2005 6:18 pm

)hier nog een leuke (weet het heb tijd te veel :D )

http://www.rollmop.org/ferrets/images/ferretzilla.jpg
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten