Bravo

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » zo okt 24, 2004 7:03 pm

#) Bravo, ik vind deze site fantastisch! De informatie is heel nuttig en het feit dat we in het praatcafé met al onze vragen en reacties terecht kunnen is echt heeeel tof!!!!!! ;) ;) ;)
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di okt 26, 2004 6:04 pm

zeker en vast!!! :D :D :D
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Debbie
Berichten: 34
Lid geworden op: za jun 19, 2004 9:59 pm
Contacteer:

Berichtdoor Debbie » di okt 26, 2004 7:28 pm

Hallo,

Idd daar zijn deze mensen voor en ze helpen je echt wel als je ze nodig hebt op een vraag
of zelfs als je op vakantie gaat dat ze ervoor zorgen dat je fretjes bij iemand tijdelijk kunnen logeren

echt fijn :D
Vele groetjes van Debbie, lisa en caro, Bonny en Tracy
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » za okt 30, 2004 10:19 am

Hey,
Ik ben ook content dat ik dfa gevonden heb, niets dan voordelen en je leert mensen kennen ook :)

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » ma nov 01, 2004 11:40 am

Hey,
Ik vind dit ook het beste wa der is. Je kan vragen stellen aan mensen die ook fretten hebben. Je lunt vrienden maken. En nog vele andere dingen. De fretten ark is the best!!!!!!!!

Groeten,
Kenny & Max
xxx

luna
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:21 pm

Berichtdoor luna » di nov 02, 2004 8:43 pm

Sinds wij deze site kennen hebben wij ook ontzettend veel bijgeleerd, maar je moet ook eens naar een fretten speelnamiddag komen want daar leer je de mensen ook nog eens kennen en kunnen je fretjes hun eens helemaal laten gaan, ontzettend leuk!!

Groetjes Luna en de 4 schattige fretten :D :P :D :P

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » di nov 02, 2004 10:06 pm

:) Hallo,

Ik heb dat al eens gedaan, hoor, ongeveer een jaar geleden moet het nu zijn, maar mijnen Oscar doet zo moeilijk tegen al die andere lieve fretjes, hé...... Dan moet ik hem constant in de gaten houden en hij stresst constant, Charlotje daarentegen was gezellig gaan slapen tussen andere fretjes..... Misschien moet ik dat inderdaad nog eens doen maar dan moeten mijn beestjes eerst de juiste inentingen krijgen van een capabele dierenarts! Doei!
Groetjes van Annick, likjes van Oscar en Marieke, ook van Charlotje vanop de Rainbowbridge.... Charlotje, we zullen je missen.... xxx


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten