Lawaai...HEEL VEEL LAWAAI...

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » vr okt 16, 2009 6:26 pm

kan iemand mij zeggen hoe ik in godsnaam mijn Diego stil kan krijgen?

ELKe..maar ook ELKE dag rond 6.30 (ook tijdens de dag maar vooral smorgens) begint hij zijn voerbakje in et kooi rond te slingeren..het maakt natuurlijk verschikkelijk veel lawaai!
Hij eet niet gewoon uit zijn bakje... het gaat als volgt:

Hij gaat naar beneden, drinkt een beetje en dan begint hij in zijn bakje te graven... alles vliegt eruit! dan haalt hij zijn voerbakje bijna ondersteboven..verschuift het ..begitn weer te rammelen met zijn brokken... bff... en dan weer voerbak verschuiven...

ik heb Water in een Zware, kom gelegd (hij kan niet uit dat hangend drinkbakje drinken) ..die kan hij niet verschuiven.. en doet het ook niet... De brokken liggen ook in een redelijk zware kom, maar hij BLIJFT erin graven...
en eenmaal de brokken alle hoeken van de kooi hebben bereikt begint hij te eten...
Het is echt niet dat em zijn brokken kiest want hij eet ALLES wat ik hem geef...
maar dit snap ik ECHT niet he :?

iemand een oplossing?
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » vr okt 16, 2009 6:42 pm

Wel Gizmo deed dat ook. Tot een paar weken geleden, heb ik een bakje gekocht dat ik kan vasthangen aan de kooi. En sinds dat dit bakje vasthangt eet hij braaf zonder te graven in zijn brokjes en ze in het rond te gooien.
Misschien helpt dat bij Diego ook?

Het hangt op ooghoogte zodanig dat hij al op zijn achterste pootjes zou moeten gaan staan om te kunnen graven...

[Gewijzigd door Bientje op 2009-10-16 18:43:50]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » vr okt 16, 2009 6:45 pm

Een attentie zoekende fret ;)
Maar het bakje naar omhoog zetten helpt soms... hier gedeeltelijk :(




[Gewijzigd door Raven op 2009-10-16 18:53:29]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » vr okt 16, 2009 7:00 pm

buda zijn bakje staat op 'n verdiepje en hij smijt heel da verdiep leeg om hem te kunnen rollen :P
zijn eten duwt hij met zijne neus weg (lees : drie etages naar beneden) en dan kijkt hij zo na mij van, hihi :P en dan springt ie rond, de gek :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr okt 16, 2009 8:19 pm

't zijn fretten, valt nie veel over te zeggen. hun wil is wet.

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » vr okt 16, 2009 8:22 pm

kzal ermee moeten leren leven zie ik haha :P

ahja, dacht dat het ergens aan zou liggen... maar eigenlijk is het normaal zie ik :s

Momenteel ligt em te slapen.. na zijn dagelijkse portie vers vlees :D

Btw, als er nog iemand ideen heeft om mijn "porbleem" op te lossen, zijn die altijd welkom!

Groetjes
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr okt 16, 2009 9:26 pm

als je hem negeert zal hij er na verloop van tijd wel mee stoppen... als je opstaat en het licht aandoet zal em et blijven doen

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » vr okt 16, 2009 10:22 pm

de etensbak hangt hier ook vast aan de kooi.
Als ik verschillende soorten brokjes meng graven ze ook wel, dan moeten alle brokjes naast de bak liggen zodat ze er de lekkere kunnen uitkiezen zeker? ;)
Hmm is het zijn bedoeling om je wakker te maken? Want mn fretjes zijn nogal stipt over hun ochtend-speel-uurtje, dus als ik in het weekend wil uitslapen, dan maken ze ook zoveel mogelijk lawaai....

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » vr okt 16, 2009 10:34 pm

Origineel gepost door sah

de etensbak hangt hier ook vast aan de kooi.
Als ik verschillende soorten brokjes meng graven ze ook wel, dan moeten alle brokjes naast de bak liggen zodat ze er de lekkere kunnen uitkiezen zeker? ;)
Hmm is het zijn bedoeling om je wakker te maken? Want mn fretjes zijn nogal stipt over hun ochtend-speel-uurtje, dus als ik in het weekend wil uitslapen, dan maken ze ook zoveel mogelijk lawaai....
misschien kan het er ook aan liggen... ik ga narmelijk naar school, en moet dan vroeg opstaan... ik denk dat em dat al gewoon is dat ik hem rond dit uur in mijn kamer laat loslopen... maar soms wil ik wel tot 7uur slapen en dan gaat het niet.... en door diego heb ik dan de hele dag hoofdpijn :( pff,
anders zal ik het negeren en zal hij moeten leren dat em niet altijd zijn zin zal krijgen haha :D
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » vr okt 16, 2009 10:56 pm

Ieps!
ik heb dit dus ook voor in t weekend, alleen rammelen zij dan aan de tralies :D
Normaal mogen ze s'ochtends tussen 7u30 en 8u ook even uit de kooi (s'avonds mogen ze langer spelen natuurlijk), maar als ik in het weekend langer wil slapen, dan beginnen ze om 7u30 met de tralies te rammelen...ik trek dan de tussendeur toe, ik voel me daar echt niet schuldig over, want ik het weekend mogen ze zeer veel rondlopen, veel meer dan tijdens de week, enkel op andere uren. Ze stoppen dan ook weer snel met aan de tralies te rammelen en wanneer ze wel mogen spelen zij ze even happy als altijd. :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za okt 17, 2009 4:32 am

Moet toch iets in mijn "Opvoedingsmethodes" anders lopen dan bij anderen!! Zowel mijn 3 kinderen als onze (op dit moment) 22 fretsels, 7 katten en 2 honden weten dat als Baasje slaapt, Baasje slààpt!!! Hier slapen ze al zolang ik weet allemaal zolang als ik of ze houden zich tenminste stil tot ik wakker ben. Hebben eigenlijk geen vaste uitlaaturen, maar dat de voormiddag niet tot de uitlaaturen behoren, weten ze precies toch allemaal!! :P Inclusief de kids!! :D

De fretten hebben idd allemaal eetbakjes die vastzitten en drinkflesjes die vasthangen. Ze krijgen dat van in 't begin, ze leren dat wel aan ook als ze het als pup nog niet kunnen. Dan krijgen ze én een drinkbakje en een fles, maar van 't moment dat één van hen begint te schuiven met de boel, gaat het eruit en moeten ze maar leren drinken en eten aan de andere -vaste- bakjes/flesjes. Ons Vita was de grote uitzondering, die bleef ook alles uit de etensbak "schuppen", maar heeft nu toch door dat ze dan honger moet lijden, ze kreeg geen eten tot haar brokjes in alle hoeken van haar fleece dekentje opgegeten waren!! Nu kan ze inmiddels op de 3 verdiepen van de Nation gaan eten en ons muis heeft het blijkbaar eindelijk begrepen, het "uitsorteren" is gestopt!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » za okt 17, 2009 10:15 am

Origineel gepost door margit

Moet toch iets in mijn "Opvoedingsmethodes" anders lopen dan bij anderen!! Zowel mijn 3 kinderen als onze (op dit moment) 22 fretsels, 7 katten en 2 honden weten dat als Baasje slaapt, Baasje slààpt!!! Hier slapen ze al zolang ik weet allemaal zolang als ik of ze houden zich tenminste stil tot ik wakker ben. Hebben eigenlijk geen vaste uitlaaturen, maar dat de voormiddag niet tot de uitlaaturen behoren, weten ze precies toch allemaal!! :P Inclusief de kids!! :D

De fretten hebben idd allemaal eetbakjes die vastzitten en drinkflesjes die vasthangen. Ze krijgen dat van in 't begin, ze leren dat wel aan ook als ze het als pup nog niet kunnen. Dan krijgen ze én een drinkbakje en een fles, maar van 't moment dat één van hen begint te schuiven met de boel, gaat het eruit en moeten ze maar leren drinken en eten aan de andere -vaste- bakjes/flesjes. Ons Vita was de grote uitzondering, die bleef ook alles uit de etensbak "schuppen", maar heeft nu toch door dat ze dan honger moet lijden, ze kreeg geen eten tot haar brokjes in alle hoeken van haar fleece dekentje opgegeten waren!! Nu kan ze inmiddels op de 3 verdiepen van de Nation gaan eten en ons muis heeft het blijkbaar eindelijk begrepen, het "uitsorteren" is gestopt!! ;)
Nou Diego eet wel alles op he, 't is niet alsof hij alles eruitschupt en dan om eten vraagt...
alles vliegt eruit maar hij eet ook alles dat in de kooi rondsligert op...

Misschien is het om zich bezig te houden ? :?

Btw...22 FRETTEN!!! ~0 ~0 ~0 hoe overleef je het ?! haha ik zou het echt niet kunnen denk ik , heb voorlopig genoeg met 1 haha

[Gewijzigd door paulina op 2009-10-17 10:16:03]
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za okt 17, 2009 10:45 am

Dito hier margit,
Hier houden ze het ook rustig... alleen dat ene hangend bakje :? dat hangt op een hoogte zodat iedereen erbij kan... de big boys en de little lady ;)
Dozer houd zo niet van eten op hoogte dus 3 a 4 maal neemt hij een volle mond brokken en laat deze gewoon naast het bakje vallen op de grond en zo eet meneer graag... dit is niet om te sorteren want hij vreet alles ;) De rest profiteert er soms van... zo moeten zij zich niet teveel strekken maar doen het niet na! lol
Ik ben van mening (mijn denkwijze dus) dat niet alleen de opvoeding (incl. omgang en uitlaten) maar tevens ook de omgevingsruimte waar de kooi zich bevind, omgevingslawaai + ramen en natuurlijk de indeling van de kooi zelf de oorzaak kunnen zijn :P :)

[Gewijzigd door Raven op 2009-10-17 10:47:24]

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » za okt 17, 2009 1:31 pm

Origineel gepost door Raven

Dito hier margit,
Hier houden ze het ook rustig... alleen dat ene hangend bakje :? dat hangt op een hoogte zodat iedereen erbij kan... de big boys en de little lady ;)
Dozer houd zo niet van eten op hoogte dus 3 a 4 maal neemt hij een volle mond brokken en laat deze gewoon naast het bakje vallen op de grond en zo eet meneer graag... dit is niet om te sorteren want hij vreet alles ;) De rest profiteert er soms van... zo moeten zij zich niet teveel strekken maar doen het niet na! lol
Ik ben van mening (mijn denkwijze dus) dat niet alleen de opvoeding (incl. omgang en uitlaten) maar tevens ook de omgevingsruimte waar de kooi zich bevind, omgevingslawaai + ramen en natuurlijk de indeling van de kooi zelf de oorzaak kunnen zijn :P :)

[Gewijzigd door Raven op 2009-10-17 10:47:24]
hmm... er is eigenlijk geen lawaai ,de kooi staat op de veranda...
't is daar ook niet te warm... als het zonnetje schijnt (een beetje te veel) dan laat ik hem los in de living (daar is het wat koeler)

Ik heb momenteel een nieuw bakje gekocht (2dehands) die mijn probleem zou moeten kunnen oplossen
Afbeelding

de het is eigenlijk bedoeld voor honden , Waterbakje zodat het water niet uit het bakje floept.
dus hij zal de brokjes niet kunnen uitgraven (Hoop ik!)

Groejtes


[Gewijzigd door paulina op 2009-10-17 13:31:51]
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za okt 17, 2009 2:13 pm

Ik heb hier ook geen problemen met mijn bende. Die laten me ook slapen en de enige die wat eten uit zijn bak schept is Tibo maar hij legt dat op zijn platform en eet het zo op. Diablo graaft ook graag maar hij is er al hard mee geminderd en stofzuiger van dienst is Yliah dus alles word wel netjes opgegeten. Ik heb dus ook hangende eetbakjes en drinkflesje. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » za okt 17, 2009 5:53 pm

Met omgevingslawaai of geluid bedoel ik ook geluiden die van buitenaf of binnen kunnen komen, vogels, ruisen, tikken, spelende kinderen kortom leef geluiden... zelfs tocht of gieren van de wind.
Zelfs lichtschakering kunnen op hun zenuwen gaan werken.
De inrichting van de kooi = iets wat zij vinden dat er niet thuis hoort of op de verkeerde plaats staat.
Fretten die buiten slapen reageren anders op dit alles... slapen en leven natuurlijker :) Totaal andere gewoontes.
Fretten die verder van de ramen staan, in een donkere kamer of afgedekt worden enz...
Fretten die veel uit hun kooi kunnen komen, zelf de keuze hebben waar wat te gaan spelen, slapen enz... eten altijd in de kooi en de rest = vrij van doen.
Reageren gewoonlijk anders en zijn rustiger.
Ik heb gelijkaardig probleem al 2 keer gehad.
Laatste met een bij geplaatste hoekbakje voor hun uitwerpselen... daar ik vond dat er in een dubbelen FerretNation 2 bakjes thuis hoorde, 1 groot en 1 klein... dat was buiten hen gerekend want als wij eenmaal buiten waren draaiden zij alle 3 na eerst alles eruit te hebben gegraven dat bakje volledig om en wij vonden het overal terug incl. hun katten zand :(
Daar ik niet wou afgeven liet ik het bakje leeg met de gedachte ze zullen er wel gewoon aan worden... dan begonnen de eerst zo propere bende op elk verdiep hun behoefte te doen... Bakje is er uit en na een dag of 2 waren ze terug proper en draaien ook niets meer om!
Alleen Pebbles heeft er iets aan over gehouden... In de kooi gaat ze in de bak en buiten de kooi is het half om half... maar we zijn aan de winnende hand lol.
Ook hebben een aangepast derde deel FerretNation gekocht voor in Spanje tijdens de verloven en deze zal identiek hetzelfde worden uitgerust als thuis de onderste kooi.

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za okt 17, 2009 6:14 pm

Origineel gepost door Dorinda

Ik heb hier ook geen problemen met mijn bende. Die laten me ook slapen en de enige die wat eten uit zijn bak schept is Tibo maar hij legt dat op zijn platform en eet het zo op. Diablo graaft ook graag maar hij is er al hard mee geminderd en stofzuiger van dienst is Yliah dus alles word wel netjes opgegeten. Ik heb dus ook hangende eetbakjes en drinkflesje. :)
Hier ook nooooooooooit problemen, en mijn eet en drinkbakjes hangen niet op!

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » za okt 17, 2009 7:10 pm

de mijnen graaft enkel in z'n toilet, omdat hij denkt dat het 'n zandbak is geloof'k +)
jajah. :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za okt 17, 2009 7:12 pm

Paulina, is dat een boord in rubber onderaan de pot ?????
Hier hang en staande potjes in de kooi. Meestal geen problemen mee. Het enige lawaai dat ze hier dagelijks maken is de verhuis van de kattenbakken. Zolang als Milo niet op z'n krantje kan gaan moeten de bakken verhuizen. De fretjes slapen wel een verdieping hoger en ongestoord op die kamer. Boven op de kooi ligt een bedsprei zodat ze een donker holletje hebben om te slapen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » za okt 17, 2009 10:41 pm

Origineel gepost door jeanine

Paulina, is dat een boord in rubber onderaan de pot ?????
Hier hang en staande potjes in de kooi. Meestal geen problemen mee. Het enige lawaai dat ze hier dagelijks maken is de verhuis van de kattenbakken. Zolang als Milo niet op z'n krantje kan gaan moeten de bakken verhuizen. De fretjes slapen wel een verdieping hoger en ongestoord op die kamer. Boven op de kooi ligt een bedsprei zodat ze een donker holletje hebben om te slapen.
ja het is van rubber... maar de rubber zit dan rond dat metaal, dus het zit niet los, niet dat Diego het eraf kan krijgen. Nou hij verschuift het bakje niet meer...
Groetjes
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo okt 18, 2009 3:02 pm

hoi,
even verduidelijken, ik noem dat geen probleem hoor! :P
Ze maken ook niet zoveel lawaai dat ze de buren zouden storen ofzo, en als ik de tussendeur toetrek kan ik rustig verderslapen, en als ik ze dan laat spelen hebben ze nog genoeg energie. Maar ze hebben wel hun uren, min of meer, s'ochtends is het altijd even speeltijd voor ik naar mn werk ga en s'avonds is het speeltijd als ik thuiskom, dat is wel niet altijd hetzelfde uur, maar ze verwachten wel dat ze mogen rondlopen zodra ik thuisben, dat is ook altijd zo, meestal haal ik hen al uit het kot voor ik mn jas uit heb.
Maar ik noem het dus echt geen probleem!!

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » ma okt 19, 2009 6:53 pm

Origineel gepost door sah

hoi,
even verduidelijken, ik noem dat geen probleem hoor! :P
Ze maken ook niet zoveel lawaai dat ze de buren zouden storen ofzo, en als ik de tussendeur toetrek kan ik rustig verderslapen, en als ik ze dan laat spelen hebben ze nog genoeg energie. Maar ze hebben wel hun uren, min of meer, s'ochtends is het altijd even speeltijd voor ik naar mn werk ga en s'avonds is het speeltijd als ik thuiskom, dat is wel niet altijd hetzelfde uur, maar ze verwachten wel dat ze mogen rondlopen zodra ik thuisben, dat is ook altijd zo, meestal haal ik hen al uit het kot voor ik mn jas uit heb.
Maar ik noem het dus echt geen probleem!!
nou ik laat myne diego ook elke morgent los,en als ik terug ben ook los voor het slapen gaan. :)
maarja, dan MOET hij mij wakker maken he :P
ik kan de tussendeur niet sluiten omdat ik anders hoofdpijn heb en niet kan slapen, ik moet frisse lucht hebben ik myn kamer :)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma okt 19, 2009 7:06 pm

Paulina, ik ben hier blijkbaar de slecht nieuws verkondiger :( Onlangs van iemand een telefoon gehad wat ze met haar fret moest doen. Mijnheer had van de rubber gegeten aan de eetpot. Na extra advies da mocht ze dagen de stoelgang uitpluizen en afwachten of alles in orde kwam of ze de da alsnog nodig zou hebben.
Controleer regelmatig op knaagschade ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
paulina
Berichten: 51
Lid geworden op: za sep 26, 2009 5:26 pm

Berichtdoor paulina » ma okt 19, 2009 7:51 pm

Origineel gepost door jeanine

Paulina, ik ben hier blijkbaar de slecht nieuws verkondiger :( Onlangs van iemand een telefoon gehad wat ze met haar fret moest doen. Mijnheer had van de rubber gegeten aan de eetpot. Na extra advies da mocht ze dagen de stoelgang uitpluizen en afwachten of alles in orde kwam of ze de da alsnog nodig zou hebben.
Controleer regelmatig op knaagschade ;)
voorlopig geen knaagschade :)
Elke dag dak hem loslaat kijk ik naar da bakje, dius ik zal het wel opmerken , als em begint te kangen doe ik da bendje eraf he, natuurlijk maakt em dan NOG meer lawaai, maar beter dat dan dat em erin stikt eh :)
"We call them dumb a.n.i.m.a.l.s., so then they are for they cannot tel what they feel but they don't suffer les because they have no words..."

[img]http://img706.imageshack.us/img706/2008 ... w17121.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 19, 2009 10:52 pm

Begin problemen te krijgen om hier nog te volgen!! :(

Titel zegt : LAWAAI, eerste post vertelt dat je er wakker van wordt. Even verder staat dan dat er eigenlijk geen lawaai is, want dat de kooi in de veranda staat, om dan nu op het laatst weer te lezen dat hij zonder dat rubber rond die pot NOG meer lawaai gaat maken ...

Stoort het nu eigenlijk of niet?? :? ;)
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten