fretje te bonheiden zien rondlopen

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
bengeltje
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 10, 2005 9:49 pm

Berichtdoor bengeltje » vr mei 13, 2005 5:00 pm

hey,
ik heb 2 paardjes in bonheiden staan en een vriendin van me vertelde dat ze een fretje heeft zien lope het is een donker kleurig meer weet ik ook niet want zij kent daar niet zo veel van ?
iemand een fretje te bonheiden kwijt

groetjes , nikita

Citric
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 08, 2004 4:15 pm
Contacteer:

Berichtdoor Citric » vr mei 13, 2005 8:57 pm

Zou het geen bunzing geweest zijn als het een donkere was?
Die zie je vaak lopen of doodgereden !@#$

bengeltje
Berichten: 9
Lid geworden op: di mei 10, 2005 9:49 pm

Berichtdoor bengeltje » vr mei 13, 2005 11:57 pm

mmm.. neeh want ze hebben men fretjes al gezien en ze hebben het kunnen pakken maar ze kennen daar niet zoveel van en waarschijnlijk hebben ze die brut gepakt en toen wou iej bijten maar ga morgen zelf eens zien
want hij/zij komt naar je toe en ga met een beetje eten lokken en zo die pakken en dan eens aan deuren daar bellen of ze hem missen want zo veel mensen wonen daar niet ....
moest iemand ze herkenen het is naartschijnt een wildkleur met wit op het hoofdje ik zeg het nogeens ik heb het nog niet gezien en die mensen kende daar niet veel van dus weet niet juist welke kleur het heeft...

groetjes nikita dat mensen hem herkenen gelieve te reageren :)

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » zo mei 15, 2005 1:48 pm

en heb je de sloeber al te pakken gekregen? :? hoop het want kan nog ferm koud zijn 's nachts, ook voor de sloeberkes. laat het vervolg weten he. ik duim voor ne goeie afloop
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

maxi

Berichtdoor maxi » ma mei 16, 2005 11:44 pm

seg,zou dit het fretje zijn,dat bij papaver in de opvang zit ?

rebel
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 06, 2004 8:51 pm

Berichtdoor rebel » di mei 17, 2005 9:25 pm

ah, zou kunne he. heb een afspraak om over 3weken eens te paseren en eens te zien als men sloeberkes e nieuw vriendje of vriendinnetje willen uit de opvang, en wie weet he :P
ma het hangt beetje af van men Duvie en Charelke, zij maken de keuze %) zal wel weer ff dure hun kennende
Rebelse lekjes en liefdebeetjes van Duvie, Charelke en Freddy

maxi

Berichtdoor maxi » di mei 17, 2005 10:48 pm

Sjiek !!!!
veel succes alvast ;)


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten