Speelnamiddag 25 jan 2004

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
bertbibber

Berichtdoor bertbibber » di feb 03, 2004 11:16 pm

Hey allemaal,

Ik wil via deze weg effe zeggen dat ik afgelopen speelnamiddag echt supper vond. Er is weeral heel veel volk komen opdagen en denk dat de fretjes het ook geweldig hebben gevonden. Er zijn maarliefst 90 fretjes langs geweest.

Daarom wil ik alle aanwezigen en iedereen die heeft geholpen, in het bijzonder de mensen van Gent, bedanken voor deze geweldige namiddag.

Ik hoop dat de volgende speelnamiddag nog plezanter gaat worden en dat ik je daar mag verwelkomen.
Ik kan je alvast verklappen dat we iets speciaals gaan doen voor jou en je lieveling ;)

groetjes

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo feb 18, 2004 7:17 pm

hey

die 25ste januari was mijn eerste frettenspeelnamiddag en nog wel zonder fretjes aangezien ik er nog geen heb (maar daar komt volgende maand verandering in).

Ik heb gezien dat er foto's getrokken zijn die namiddag, komen deze ook nog online???

Groetjes,
Skiwi
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » wo feb 18, 2004 7:21 pm

Tuurlijk skiwi(Mieke)

Je moet alleen nog een kleinbeetje geduld hebben.

De afgelopen weken heb ik me vooral bezig gehouden met het overzetten van de site op de nieuwe servers.
ZOdat we jullie nog beter van dienst kunnen zijn. Maar geen nood over enkele dagen staan de foto's van 25 januari en die van 15 februari online.

groetjes

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » vr feb 27, 2004 1:42 pm

Hey allemaal het heeft iets langer geduurd dan geplant maar de foto's staan online

groetjes...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten