rolstoel voor fretten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

rolstoel voor fretten

Berichtdoor jeanine » za jul 20, 2013 8:47 pm

Dit kwam ik toevallig tegen, misschien een idee voor wie dit ooit nodig heeft.
http://www.ferretuniverse.com/resources/ferretflyer.asp
Afbeelding

SuzyNL
Berichten: 0
Lid geworden op: do mei 09, 2013 4:29 am
Locatie: Vlaardingen [NL]
Contacteer:

Re: rolstoel voor fretten

Berichtdoor SuzyNL » za jul 20, 2013 10:10 pm

Denk dat het mss wel handig is voor wanneer een fretje moet revalideren maar wanneer het niet meer zonder zou kunnen dan pas ik...

Ben geen held met Engels, heb ook nix gelezen waarvoor het nodig was voor die fret, maar op zich best wel een goed idee...;)
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: rolstoel voor fretten

Berichtdoor jonalies » zo jul 21, 2013 6:30 am

ik heb er ook aan gedacht voor Lillyke maar dan kan ze niet op de plaatskes komen waar ze wil liggen en rondsnuffelen

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: rolstoel voor fretten

Berichtdoor sah » zo jul 21, 2013 6:27 pm

Aruba heeft al sinds zijn geboorte dat hij sleept met de achterpoten, hij heeft 4 vergroeide rugwervels. Huppelen gaat wel maar is moeilijk en vermoeiend, dus hij is niet echt verlamd, kan zijn achterpoten niet goed gebruiken. Zijn voorpoten en borstkas hebben dat helemaal in evenwicht gebracht, die kerel is echt sterk en raakt overal (je vraagt je vb af hoe een fret die zn achterpoten nauwelijks kan gebruiken op de eettafel raakt, ik heb hem dat nog nooit zien doen, mr ik heb hem wel al vaker op de tafel gevonden). Ik denk dat zo'n rolstoel hem enkel zou irriteren.
De da denkt enkel dat hij later problemen gaat krijgen met zijn gewrichten, mr zelfs dan, hij gaat dat nooit willen!
Wel n leuk idee! :D :D


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 39 gasten