happy :)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

happy :)

Berichtdoor barny » wo aug 28, 2013 7:10 am

leuk Fred en Barny nieuws .. het buitenhuis is in volle bouw , goed nieuws want de fretjes beginnen meer en langer wakker te worden en hun kooi is iets te krap om goed te ravotten .. beste nieuws komt .. ik denk niet dat de jongens veel in hun huis gaan zijn .. dochterlief die fretjes vieze bijters vond , was te nieuwsgierig en ging elke dag beetje verder met haar fretten ontdekking .. gisteravond had ze zelfs 1 mee naar haar kamer om mee te spelen xd
so happy :rol: nu moet ik wel zeggen ,'t zijn echte schatten !! ze zijn al "redelijk" opgevoed ze bijten en happen niet meer , ze spelen met je handen zonder je pijn te doen ... zalig ! vandaag zijn ze nu 2 weken bij ons en 11 weken oud :) en ze krijgen god zij dank al wat meer haar , lekker fluffy , voordien waren ze bijna kaal .. :s

wordt vervolgd :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: happy :)

Berichtdoor Margiet » wo aug 28, 2013 10:12 pm

Superleuk dat de fretjes zichzelf weer als schatten hebben laten kennen, je dochter gaat hen nog niet meer willen missen! ;)

Maar nu zit ik toch echt met een serieuze vraag : hoe kwam het dat die "bijna kaal" waren?? Mijn puppies zijn op 8 weken (zelfs eerder) donzen bollekes wol?? Zal eens een foto zetten van een angora (die blijven langer "kaal" door het ontbreken van ondervacht) en een "gewone" fret, maar bijna kaal??? Ik snap het dus echt niet, hé :shock:

Afbeelding ... Een angora van 6 weken ;)

en een "gewone" fret, ook 6 weken :) Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: happy :)

Berichtdoor jeanine » wo aug 28, 2013 10:48 pm

Hou je fretten maar goed in het oog. Dochterlief zal ze vast meer en meer meepikken naar de kamer. :)
Dat kaal zijn vind ik ook maar niets. :s
Afbeelding

barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

Re: happy :)

Berichtdoor barny » do aug 29, 2013 8:15 am

kaal ... jaaaagh dat weet ik ook niet hoor , ken (de) niets van die beestjes .. dacht dat dit normaal was omdat het baby's waren ... nu , ze hadden wel haar hoor maar zeker niet zoals op die foto's !!! je zag heel goed hun velletje en het haar was eerder licht dons die erop stond .. beetje zoals bij baby kat , baby hond , konijn .. enfin 't was iets raars want ik was blij dat het haar eindelijk voller werd want ze zagen er eerlijk gezegd beetje fraeky uit .. meer rat dan fretje .. :cry:

nu mijn kereltjes worden lekker wollig :) en je ziet nu ook heel goed de tekening op hun kopje , barny heeft 2 halve maandjes rond zijn oogjes en fred heeft een soort maskertje .. ik ga toch eens werk moeten maken van die foto's hé .. maar heb het ineens zo druk .. na de hondenwandeling komen de fretjes hun speeltijd , jagh en daar loopt het elke keer mis .. die mannen willen steeds langere speeltijd en ik heb dan weer het hart niet om ze in hun hok te stoppen als ze er terug uit kruipen ... :oops: ja en daar gaat mijn schema dan hé , 't is dan hollen en rennen om met de rest klaar te komen :rol:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: happy :)

Berichtdoor Margiet » do aug 29, 2013 10:04 am

Tiens, van waar kennen we dat, tijdsgebrek??? :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: happy :)

Berichtdoor jeanine » do aug 29, 2013 6:13 pm

Inderdaad veel tijd te kort, ze moeten toch kunnen spelen. :mrgreen: Het rare is als ze zo druk doen wens je soms dat het eens wat kalmer zou mogen. Nu ze naar de winter toe werken is het weer zorgen tijd of alles wel normaal is. Als ze dan veel minder lang spelen in de winter wou je dat de lente in zicht komt. Nooit gepast zo :hammer:
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 25 gasten