happy fretjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

happy fretjes

Berichtdoor barny » za sep 07, 2013 8:56 am

barny en fretje zijn het al goed gewoon in hun huis :) ze spelen en hollen van boven naar beneden .. ze beginnen terug hun wc te gebruiken :D
ik word elke morgen enthoesiast begroet met likjes , kwispelstaartjes en klimpartijen over mijn schouders ... zalig !!
gister begonnen met hun wennen aan mijn huis .. voordien waren de speelmomenten steeds in de tuin. ben begonnen met de gang en badkamer ( moet opletten met de honden nog ) , dacht van beetje strijkwerk te doen intussen .. fretjes dikke lol met mijn wasmanden en pas gestreken wasgoed !! ik vond het minder leuk :s niet echt , ze zijn zo koddig en komiek , je kan gewoon niet boos zijn op die 2 :rol:

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: happy fretjes

Berichtdoor jeanine » za sep 07, 2013 9:41 am

Veel huishoudelijk werk met fretten in de buurt lukt gewoon niet. Ze helpen overal aan mee met of tegen je zin. Stof afnemen is een spel, stofzuigen is sleetje rijden, vegen is op jacht gaan, strijken is een bedje opmaken, dweilen is steeds met onvoldoende water volgens hen. :euh: Het liefst van al ruimen ze de kasten en laden op. Op langere termijn wordt je dergelijke fratsen gewoon of doe je dit als ze slapen. Maar boos kan je er inderdaad niet op worden als je ziet hoeveel plezier zij daar aan hebben. ;) Rare mensen die van fretten houden :p
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 35 gasten