Quicky ter adoptie (Opglabbeek)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Carolien
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 16, 2015 12:42 am

Quicky ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor Carolien » do apr 23, 2015 3:19 pm

Dit bericht is geplaatst in overleg met Margiet.

Hoi hoi,
Ik wil me graag even voorstellen, ik ben dus Quicky en woon sinds 9 april in Opglabbeek.
Zij hebben mij deze naam gegeven, en ik geef eerlijk toe, deze naam past wel bij mij. Ik hou ervan om snel overal heen te sjeezen en ben dan ook echt een bommetje energie. Mijn favoriete speeltje is de hengel, ik probeer dan altijd sterker te zijn en dat bolletje overal heen te slepen en te verstoppen. Ik weet niet wat het woordje 'NEE' betekend, hier schijnen ze het belangrijk te vinden dat ik dit leer, maar kijk eens naar mijn foto en zeg dan eerlijk: wie kan nou lang boos blijven op dit snoetje?? Niemand toch? Dus voorlopig ben ik nog niet van plan om dat woordje te leren hihi. Ik ben sowieso heel knap, heerlijk zacht en heb een onwijs schattig, kort staartje.
Wisten jullie trouwens dat brokjes het lekkerste smaken als je ze verspreidt over heel je kooi? Nee? Nou dat is dus wel!
Ow, ik ben weer verder spelen, maar als je inmiddels verliefd op mij bent geworden, neem dan contact op met de frettenark en wie weet kom ik dan wel bij jou wonen!
Knuffeltje,
Quicky

Ter info van de baasjes: Quicky is een hele energieke fret. Ze is op 15 april gecastreerd en tevens geënt, hierbij heeft de dierenarts haar op nog geen jaar oud geschat. Het is een intelligent beestje, erg rap, vindt voeten erg fascinerend en probeert graag alles uit (liefst met haar tandjes). Voor zover we in kunnen schatten (nu de hormonen zakken) is het een fret waar je consequent mee moet omgaan, omdat ze anders een loopje met je gaat nemen. Ze gaat het gegarandeerd door hebben als je even niet oplet en gaat dan waarschijnlijk streken uithalen. En eerlijk is eerlijk, je kunt echt niet lang boos op d'r blijven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Neem voor meer informatie contact op met Margiet.

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: Quicky ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor jonalies » vr apr 24, 2015 6:01 am

Oooh, dit is het evenbeeld van mijn Luna, ook een Opvangertje!!! deugenietenstreken inbegrepen :rol:
Ik hoop dat er snel een baasje komt !!! Fretjes met pit zijn zaaaalig ! :wub:


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 29 gasten