ik weet het allemaal niet meer

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr okt 06, 2006 2:28 pm

ik ben vandaag in spoed naar de da gereden met ons queeny , ik nam haar vanmorgen uit de kooi en ze deed raar
als ze loopt slaagt haar achterhand helemaal weg
ze is ook erg vermagerd , het rare is dat gisteren nog niets mis was
de dierenarts weet eigenlijk niet goed wat er mis is , er is bloed geprikt en dat is allemaal normaal
ze heeft een spuit gehad en nu hopen dat die zijn werk doet
als het tijdens het weekend slechter gaat mag ik altijd bellen en langskomen
ik weet niet wat ik er allemaal nog moet van denken , vorige week heb ik obi wan moeten laten inslapen , vorige maand ons lisse het word me allemaal wat te veel
buiten dat gaat het voor de rest hier ook allemaal mis , mijn man heeft een ongeval gehad met de moto , gelukkig is hij niet erg gekwetst
mijn schoonvader is deze week geopereerd aan zijn hart , mijn wasmachine is kapot en als laatste heb ik deze week een werkongeval gehad waardoor ik veel rugpijn heb

ik hoop dat het met queeny snel beter gaat , duimen jullie allemaal mee !@#$
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

minoes

Berichtdoor minoes » vr okt 06, 2006 5:20 pm

Mijn hemel dat is inderdaad niet niks.
Ik zou nu niet graag in u schoenen willen staan.
En natuurlijk duimen we weer met zijn allen en zullen we onze kaarsjes ook voor Queeny laten branden.
Als dit hier zo doorgaat moet ik met spoed naar de winkel nieuwe kaarjes kopen.
Maar laat in hemelsnaam u hoofdje nu niet hangen want na zoveel rampspoed zal voor u toch ook wel weer ergens de zon door de wolken gaan breken???
Heeeeeeeel veeeeeeel sterkte en laat gauw iets van u horen als er nieuws is.

;) groetjes,

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 06, 2006 5:36 pm

Goh Anneke, wat vreselijk allemaal, dat zijn idd wel genoeg dingen om het hoofd even bij te laten hangen. Wat was er dan met Obi-wan, had je daarover iets geschreven op het forum, ik heb het niet gezien dan, sorry. Maar in elk geval, Anneke, je mag eens bellen hoor als het niet gaat. Het is idd vreselijk erg als je je lieve snuitjes moet zien gaan, ik heb er de hele week mee in mijn hoofd gezeten, en nog ben ik niet helemaal gerust dat ons ventje weer als vanouds wordt. En de pijn om een afscheid zit heel diep, daarin kan je amper getroost worden, alleen de tijd draagt je verder, in de hoop dat het een beetje slijt.

Als de Da nu niet echt iets vindt in haar bloed, is ze dan al langer wat stiller ofzo? Je zegt net dat ze vermagerd is, is dat sinds de zomertijd of nog extra sindsdien? Heeft je Da eigenlijk alle bloedresultaten al? Onze Da heeft eigenlijk pas alle eindresultaten zoals leverwaarden e.d pas na 2 dagen. Ik hoop zo voor je dat alles weer in orde komt. Geef haar mss wat Waltham, of mocht dat nu niet ofzo? Is haar suikergehalte ook nagekeken? Ach, een mens heeft 1000 vragen, als we alles konden beantwoorden, was er ook niks meer aan de hand, hé?

Wat het mensenleed betreft, hoop ik dat het jullie ook snel weer beter gaat, je man heeft toch niet teveel pijn mag ik hopen. En je schoonvader heeft het toch eigenlijk ook een beetje heel goed getroffen met een schoondochter die zoveel om hem geeft. Als het aan de goede zorgen voor iedereen moet liggen, komt alles wel op zijn pootjes terecht, maar ook als de dingen zouden tegenvallen, dan heb je vrienden om naar toe te komen, te mailen of te bellen, hé? Als het je echt niet gaat om tot hier te geraken ofzo, willen we ook wel weer eens komen zoeken waar jij woont hoor, met alle plezier na wat jij voor ons deed!!

Veel sterkte Anneke, we duimen mee voor je, dat alle problemen zich snel mogen oplossen en jullie weer rustig kunnen genieten van elkaar en van de fretsels. Dikke knuffel uit Hasselt, xx.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » vr okt 06, 2006 5:49 pm

hoi meid,
hier denken we ook aan jullie hoor
hopelijk komt alles goed voor jullie
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr okt 06, 2006 9:40 pm

Heykes,

Ook van mij heel heel veel sterkte toegewenst. Je kunt altijd bij ons (de forum mensjens) terecht om uw hartje te luchten. Kan altijd deugd doen.

Greeetzzz...
Marwanweke

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » vr okt 06, 2006 11:34 pm

duim duim !!!!!!!!!!!!

zou het niet kunnen dat ze een klein atackske heeft gehad in de hersenen? alle ik weet ni he het is het eerste wa in mij opkomt :?
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr okt 06, 2006 11:43 pm

@margit: van obi heb ik een tijdje geleden nog op het forum geschreven dt hij insulinoma had maar eigenlijk sloeg de medicatie daar goed voor aan maar uiteindelijk zijn het zijn nieren geweest die het begeven hebben , we wisten dat hij er problemen mee had maar het ging plot snel slechter met hem en inslapen was toen voor obi de beste keuze , want ik zeker niet wil is dat een van mijn huisdieren pijn moet lijden enkel om hem langer bij ons te houden omdat ik hem niet wil afgeven
ik had zijn dood nog niet op het forum gebracht omdat ik het er erg moeilijk mee had om erover te praten

queeny is op twee dagen 100 gram afgevallen , zoals je misschien nog weet weeg ik regelmatig mijn fretjes en ik had ze pas nog gewogen begin van de week en haar gewicht is altijd heel stabiel ze zit altijd rond de 700 gr en nu plots 600 gr
waltham krijgt ze al sinds vanmorgen nog voor ik naar de da ging , ze eet er goed van gelukkig
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za okt 07, 2006 2:22 am

Als ik je ergens mee kan helpen Anneke, laat het me weten hé, je hebt mijn email-adres en als je wil stuur ik je mijn telefoonnumer door, oké? Veel groetjes, we denken aan jullie.
Afbeelding

maxi

Berichtdoor maxi » za okt 07, 2006 7:37 am

Wow , dat is idd een hele boterham om te verteren . Je vraagt je soms af hoeveel een mens kan hebben . :(
Maar zoals al gezegd , we zijn er om elkaar een hart onder de riem te steken en elkaar te helpen , daar
waar nodig is . Dus ook van mij een welgemeend KOP OP .
Voor het " menselijke" leed , sterkte!
En wat Lisse en Obi-wan betreft , laat hun de glimlach zijn in je hart vol verdriet.
Voor Queeny branden de kaarsjes uiteraard.
Succes !!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za okt 07, 2006 3:07 pm

En Anneke, hoe gaat het met haar vandaag? Heeft dat medicijntje wat geholpen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » za okt 07, 2006 11:00 pm

hey ufo,

ze weten je ook wel te vinden , zeg. Maar denk eraan dat na regen altijd zonneschijn komt.
In plaats van morgen te stemmen voor de politiek, zal ik 't bolleke voor Queeny rood maken. Ze moet gewoon weer beter worden.
hier ook dikke dikke duimen en pootjes in de lucht voor Queeny. veel beterschap voor jou, je man en je schoonvader.
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » zo okt 08, 2006 1:42 pm

slecht nieuws !@#$ queeny is juist ingeslapen , ik ben vanmorgen met haar terrug naar de da gegaan omdat ze zo sterk achteruit ging , ze weigerde te eten , ook dwangvoeren lukte niet
de verlamming werd ook erger haar voorpootjes wilden ook niet meer mee
ik ben wel opgelucht dat ik vandaag mijn vertrouwde da had omdat die van wacht was
de diagnose was een hersenbloeding of infart en daar bovenop bleek dat ze gezwel had in de lever

voor queeny zelf was dit de beste oplossing maar het maakt het er niet makkelijker op om zulke beslissing te moeten nemen
nu mag het gaan stoppen hé want 3 fretjes op 1 maand is al veel te veeeeel !@#$ !@#$ !@#$

queeny , obi en lisse we missen jullie
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

minoes

Berichtdoor minoes » zo okt 08, 2006 2:05 pm

Hoi Ufo,

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Woorden schieten hier te kort.
Heeeeel veel sterkte met het verwerken van zoveel verdriet in zo een korte tijd.
~_~ ~_~ ~_~

Een dikke knuffel van mijn 8 boefjes als troost.

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » zo okt 08, 2006 2:41 pm

Meiske toch
das helemaal nie eerlijk hé. ~_~
veel sterkte, en denk vooral aan de lieve en zotte momenten, want die zijn er ongetwijfeld meer geweest dan slechte.

moed, meid !

dikke knuffels !
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » zo okt 08, 2006 4:15 pm

Heykes Ufo,

We leven allemaal met u mee zenne! Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode !

Stitch
Berichten: 102
Lid geworden op: za apr 15, 2006 9:07 pm

Berichtdoor Stitch » zo okt 08, 2006 4:56 pm

wat erg ! !@#$
Ik wens je veel sterkte ~_~

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » zo okt 08, 2006 5:05 pm

van ons ook sterkte!!
zoveel op korte tijd zou echt niet mogen, maar ze hebben zeker een mooi leven gehad bij jullie....
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma okt 09, 2006 12:44 am

slaap zacht queeny speel maar nu lekker weer zonder pijn et lisse en obi ~_~
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 09, 2006 3:35 am

Anneke, Anneke, ik weet niet meer wat zeggen. Minoes vertelde het me vannacht, ik was nog niet op het forum geweest en weet je, mijn hart werd zwaar door verdriet om jou. Het is mss wat theatraal gezegd, maar de moed zonk me meer in mijn schoenen dan je geloven kan. Ik vind het zo vreselijk erg voor je, en ik kan niets anders doen dan zeggen hoe zeer het me spijt voor jullie. Voor je 3 lieve fretsels en voor jou, en voor iedereen die om hen gaf. Hoe het nu mogelijk is dat ze je 3x zo hard treffen op 1 maand, het zou niet mogen zijn. Er is niemand die beweert dat de wereld eerlijk draait, maar dit verdient toch niemand. En zeker jij al niet, jij, zoals ik al tegen Minoes zei, altijd even bezorgd én zorgend voor je diertjes.

We zullen het allemaal wel even erg voor je vinden, en allemaal dezelfde woorden van troost gebruiken, onthou de gelukkige momenten, dat geeft de warmte weer vanbinnen en geniet van al je fretjes die wel nog kunnen genieten van je zorgen, maar bovenal Anneke, laat de moed niet zakken meisje, er zijn nog zoveel anderen, mensen en dieren, die je nog rond je hebt en die jouw aandacht nog nodig hebben. Vergeet niet dat je vrienden rond je hebt, en als je eens een praatje wil slaan, ik stuur je mijn nummer door per PB'tje. Lieve Anneke, heel veel sterkte!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » ma okt 09, 2006 9:00 am

Veel sterkte Ufo, ik weet nooit wat te zeggen op deze momenten.... ~_~

Ik hoop dat het nu voor u stopt want 3 op 1 maand is idd veel.

Er woont een clowntje in mijn hart,
heel klein, maar heel apart.
Het kan dansen en springen,
lachen en zingen.
Heb je verdriet, en moet je wenen.
Dan mag je het altijd van mij lenen.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » ma okt 09, 2006 9:11 am

bedankt allemaal
het doet toch iets om te lezen hoe jullie allemaal mee voelen
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

lellyke
Berichten: 4
Lid geworden op: vr sep 08, 2006 10:10 pm
Contacteer:

Berichtdoor lellyke » ma okt 09, 2006 9:16 am

~0 ik kom hier nog eens kijken op het forum schrik mij een bult ~_~ vind het zo erg voor je ufo ~_~ ~_~
er zijn gewoon geen woorden voor ~_~ !@#$
ik wens je in elk geval veel sterkte toe ~_~
dit is idd veel te veeeeeeeeeeeeel 3 !@#$
nogmaals veel sterkte ufo

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma okt 09, 2006 5:43 pm

hoi ufo
erg dit te moeten horen, 3 op 1 maand is moeilijk om er boven op te geraken, ben er zelf 2 op 6 maand kwijt en dit was heel zwaar, kan er in komen hoe jij u voelt!
als ze er zo erg aan toe was was dit het mooiste wat je nog voor haar kon doen, ze zal altijd bij je zijn ook al zie je haar niet, soms zal je haar aanwezigheid voelen...
ze zijn bij je zolang je het moeilijk hebt en van zodra ze zien dat je hen een plaats gegeven hebt gaan ook zij naar de brug voor een lekkerlui fretten leven.

ooit zijn we weer samen, maar waak nog een tijd over ons allemaal...

slaap zacht schat

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten