Blade (ventie) zwaar ziek!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di okt 17, 2006 8:03 pm

hoi
gisteren is onze blade ziek geworde, overgeven, onderkoeld(36.1°) niet goe eten, misselijk, echt ziek dus!
na een telefoontje naar mijn da, had ik instructies baycox-suikerwater-waltham, en warme kruik
na het eten en ging het beter, was veel alerter, liep rond....
nu deze morge wilde hij niets om te eten zelfs geen pap!
het kleine beetje aan mijn vinger kwam onmiddelijk terug naar buiten!
toen ik rond 13 uur thuis kwam zag ik dat het zwaar de verkeerde kant opging met hem.
zijn mond was vuil van over te zijn kakjes waren zwart, toen ik beter keer lag er een grote plas zwarte bloederig kak achtig iets !!!!!

ik onmiddelijk naar da!
nu ze heeft hem en hele reeks spuitjes gegeven, en hij moest natuurlijk blijven!

!@#$ !@#$ !@#$ !@#$
ik hoop dat erdoor komt, een leven zonder hem bestaat niet

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » di okt 17, 2006 8:07 pm

Oei Oei Veel beterschap Blade en Veel sterkte Daikiri

Zullen mee duimen
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di okt 17, 2006 8:09 pm

Oei das ni plezant om lezen, dat het niet zo goed gaat met Blade. Ik wens u heel veel sterkte en ik zal zeker voor jullie duimen.

Grtjes,
Maranwë

maxi

Berichtdoor maxi » di okt 17, 2006 8:18 pm

Ai Dai , dat hoort idd niet goed. Al ben ik geen Da , het lijkt een beetje op een gesprongen maagzweer.
We gaan in ieder geval een kaarsje voor hem branden en de duimen draaien op volle toeren.Afbeelding

Hou je taai meid , Blade heeft je nodig.

Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » di okt 17, 2006 8:18 pm

oei Dai,
je hebt altijd een hart onder de riem voor iedereen klaar die met een ziek fretje zit.
je hebt de laatste tijd precies ook nog nie veel geluk gehad hé? ik wens je veel veel sterkte toe, en dat die lieve Blade maar snel weer beter wordt. Ook al heb je 'm nu niet bij je, je weet tenminste dat hij in goede handen is bij de DA.
we duimen mee...
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di okt 17, 2006 9:08 pm

hoi
da heeft juist gebeld, hij is een heel klein beetje beter, alerter, plast goed, drinkt goed
ze denkt aan een zware maag darm infectie, heeft een klein kakje gedaan lijkt al meer op de worst vorm beetje bloed en veel slijm,
maagzweer die gesprongen is, zou raar zijn omdat hij geen enkel symtoom had...en gisteren nog mooi kakje gedaan, pas vanmorge zo een plas zware kak,
krijgt vanavond nog een hele hoop medic, iets voor bloeden te stopen, maagbeschermer ....en morge zal ze mss een echo nemen, ze zal hem vandaag nog lang in de avond observeren.
ze zegt dat hij de nacht wel zal halen,dat hij er sterk genoeg voor is, zijn suiker staat ook nog goed dus kan hij nog een dag zonder eten.

bedankt voor de steun, idd ik heb al mijn deel had ik hoop det ik nu gepaard blijf van eventueel afscheid nemen, wrees dat ik er nu wel onderdoor zou gaan...

dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » di okt 17, 2006 9:16 pm

blade jongen veel beterschap , snel beter worden hé
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di okt 17, 2006 9:20 pm

kop op dai, je zal geen afscheid moeten nemen,
allee da hoop ik toch zoveel fretjes verliezen op zo'ne korte tijd is wel veel.

maar de da zeg het toch zelf da het al beter gaat.
dus blijven hopen dai.

onze vingers en pootjes zijn gekruist da het beter wordt met blade.
hou je ons op de hoogte???
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di okt 17, 2006 9:34 pm

Hopelijk komt het goed met Blade, hij is in elk geval in de juiste handen terechtgekomen.Ik hou mijn hart vast als ik hier al deze verhalen over doodzieke fretjes lees.Telkens opgelucht als het achteraf beter lijkt te gaan.Laat ons hopen dat Blade en de andere fretjes er boven op komen, de moed niet laten zakken.Veel beterschap gewenst aan alle zieke fretjes van het Forum en Blade.
Afbeelding

minoes

Berichtdoor minoes » di okt 17, 2006 10:47 pm

Hoi Dai,

Ook hier staan de kaarsjes weer te branden en zijn alle pootjes gekruisd.
Houd moed !!!

groetjes,

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo okt 18, 2006 12:58 am

Wat kan ik hier nog aan toe voegen? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Blade er weer gezond en fit doorkomt, jij verdient het absoluut niet om zo geteisterd te worden de laatste tijd, het wordt hoog tijd dat er wat goede dingen uit de bus gaan komen. We duimen voor je Vanessa, en branden weer een grote kaars. Als al onze hoop en gedachten aan jullie meetellen, moet het gewoon lukken!!

Blade jongen, blijven vechten hé!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo okt 18, 2006 9:21 pm

hey
de kaarsjes hebben blijbaar gewerkt hoor!!
ons ventie is heel wat beter,eet weet kakjes normaal van kleur.
tempatuur ok!
normaal mag ik er morge om
moet zeker 5 weken medic krijgen, wat het precies was weten we nog niet, bloed trekken is nog niet gelukt dermee, we gaan nog enkele dagen hem laten aan sterken en dan nog eens proberen om bloed te trekken, de kakjes zullen we al onderzocht worden.
ook een leuk weetje: mijn da had alle kakjes gespaard om ze mij te kunne tonen en idd ik wist niet dat ik zo blij kon zijn on str$$t te bekijken!!!het verschil was subliem!
van bloederig spul tot mooi gevormt worstje !!

bedankt voor de steun !!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

minoes

Berichtdoor minoes » wo okt 18, 2006 9:35 pm

Wat fijn om weer eens goed nieuws te horen.
En geen dank graag gedaan.

groetjes, ;)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo okt 18, 2006 10:07 pm

Das goe nieuws zie. En wat de steun betreft: das heel graag gedaan.
Blade en familie hou jullie goed é !

Gebruikersavatar
Splinter
Berichten: 119
Lid geworden op: di sep 12, 2006 4:44 pm
Locatie: Dendermonde

Berichtdoor Splinter » wo okt 18, 2006 11:09 pm

Amai, ik lees dit nu pas en hield mijn hart vast tijdens de eerste posts, ik leefde echt mee!! Ik moet mij niet inbeelden dat mijn ventje hier opeens zo ziek zou worden... Maar je hebt je goed sterk gehouden ze, proficiat, dat heeft zeker en vast geholpen voor de lieve sloeber!
En ben heel blij te lezen dat alles beter gaat :D Ge ziet, liefde en een goeie verzorging en je kan alles overwinnen.

Het spijt me ook te horen dat je onlangs al afscheid heb moeten nemen. Hou je sterk, uwe schat rust nu goed en is onbetwistbaar blij dat jij zo goed voor het beestje hebt gezorgd. Ik heb ook afscheid moeten nemen van mijn hond die ik 16 jaar had en ik heb weken geweend ~_~, dus ik voel enorm met je mee. Maar je komt er zeker door, wetende dat je al die steun hier krijgt. De mijne heb je al zeker.

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » wo okt 18, 2006 11:15 pm

hey dai...

'k ben blij dat het al wat beter gaat....leg hem maar goed in de watten hoor ...

en geef hem ne dikke knuffel van mij ;)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do okt 19, 2006 10:15 am

hey dai,

we krijgen wel krampen van onze vingers en onze pootjes te kruisen :P
maar da is graag gedaan. :)
we zijn blij da het terug de goede kant op gaat met blade, verwen hem maar goed en geef he vele knuffels van ons.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
NancyMichel
Berichten: 193
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 6:35 pm

Berichtdoor NancyMichel » do okt 19, 2006 9:21 pm

hè hè, toch weer tof nieuws.
ik ken absoluuuut het gevoel van str**t te bekijken, om dan een vreugdedansje te maken als 't er goed uitzag...
wij zijn maf hé ... daarom da we van maffe fretjes houden :P :P
groetjes,

Nancy, en een pootje van Zina, Gooffy en engeltjes Knabbel & Babbel, Yoshi , Bo en Winter

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » do okt 19, 2006 9:38 pm

hoi
goed nieuws
hij was "gezond genoeg " om naar huis te gaan !!
heb hem vanavond om half 7 weest halen, en idd zag er veeeel beter uit!
s'morgens nog even diaree( en hij heeft een hond die uit narcose kwam gedoopt!!)en door de kooi gemikt!!

nu thuis heeft hij al wat willen eten (gelukkig)al heel actief geweest ondanks het bloedverlies.

Ook al bij zijn kooi genoten geweest maar het welkom heten was nog even wat te zwaar voor hem.

nu ligt hij rustig te slapen in een prive kooi in de living!
@ splinter: heb ook al enkele honden moeten afgeven, de pijn verminderd maar gaat nooit weg ...

gr dai en Blade
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
ikke
Berichten: 248
Lid geworden op: wo okt 11, 2006 6:56 am

Berichtdoor ikke » do okt 19, 2006 10:35 pm

Hey

Goed om te horen Daikiri . Nu kun je je ventje herdopen tot ===> Blade Den Doper :D

Groentjes uit antwerpen
De Bende ! ! !

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » do okt 19, 2006 10:48 pm

echt super om te horen !!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 20, 2006 2:01 am

Fijn Dai, geniet ervan, je hebt het wel verdiend na alles van de laatste tijd!! :) Geef hem een dikke knuffel van ons en we sturen 12 stevige voorpoot-afdrukken op van de fretsels hier!! :D :D
Afbeelding

maxi

Berichtdoor maxi » vr okt 20, 2006 8:28 am

Hey Dai ,

Een goed begin van de dag , om dit te lezen . Geef die kranige heer maar een dikke knuf van mij.

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr okt 20, 2006 9:33 am

Plezant om horen dat alles beter is. We blijven nog altijd duimen tot het lieverdje er weer volledig bovenop is :) Geniet maar van elkaar #)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 114 gasten