opvangers blijven stranden bij mij!!!HELP

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di feb 13, 2007 9:08 pm

hoi
ik heb zo het idee sinds ik verhuist ben dat mijn opvangers geen nieuwe thuis meer vinden....
ik zit nu al bijna een half jaar met de zelfde fretseltjes en ik vin het heel erg voor hun, nog even en ze zeggen mama tegen mij snap je...
akasha bvb. springt van ver in mijn armen om me dan helemaal te wassen onder luid gemok.... nu opzich is dat super maar we worden te close!!!!!!
ook Kiana volgt me nu echt overal naar toe...
spooky begint heel anders naar ons te doen (wat wel ok is)
Lola bijt me niet meer !!!
en Lio tja dat is zo'n schat....
help me aub van die schatten af!!!!!
of ik heb er binne kort weer 6 bij
ps heeeeeelllllpppp meeeeee!

dai !@#$
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Vanessaken
Berichten: 174
Lid geworden op: do feb 01, 2007 10:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor Vanessaken » di feb 13, 2007 11:52 pm

Ik hoop dat je een goede plaats voor hen vind, en dat het zeer goede en lieve baasjes zijn waar ze ook mogen naar toe gaan.
In ieder geval, ik heb veel respect voor je want moest ik zo'n band beginnen krijgen met al die fretjes dan zou ik ze echt niet meer weg kunnen doen.
*Geen banner meer *

Ida, mijn lieve engel. Ik zal altijd aan je denken.
*Slaapzacht *

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » wo feb 14, 2007 8:27 am

Het spijt me echt, ik zou wel nog fretjes willen maar ik woon in een huurhuis en ik mag echt niet nog meer dieren houden.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo feb 14, 2007 9:58 am

@ Karlien : heeft jouw eigenaar dan een aantal vooropgesteld??? :P :P :P Wij hadden toestemming voor 2 hondjes, was vergeten te melden dat ik toen ook 5 katten en 2 fretten en een konijn had!! Tja, kan gebeuren hé :D :D , maar langs de andere kant vind ik het nu ook niet zo heel erg nodig meneer de eigenaar te laten weten dat er 3 vogels en inmiddels nog 11 (ons Noukietje is naar huis !@#$ !@#$ ) fretsels zijn bijgekomen!! :D :D :D Is er zo geen spreekwoord dat zegt "Wat niet weet, niet ... euh, deert??? :P )
Nee serieus, ik mag dit niet zeggen hé, je moet echt voor jezelf uitmaken of er nog een diertje bij mag/kan komen, ik hoop alleen dat onze eigenaar het nooit in zijn hoofd krijgt hier te komen rondneuzen Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo feb 14, 2007 10:14 am

Ja Vanessa, ik weet nu niet hoe het Dai vergaat hé, maar ik doe die opvang doodgraag, maar het afscheid is echt elke keer een klein beetje sterven. Caroline (mijn dochter, mede-frettenverzorger/gek hier in huis) vroeg me gisteren nog terwijl ik met Thor aan 't spelen was hoe ik mezelf nu toeliet iedere keer toch een band te krijgen met die opvangertjes. Maar ik kan daar dus niks aan doen hé!! Thor en Lara zijn van begin januari hier en na het verdriet om mijn 5-ling opvangertjes had ik mezelf beloofd en bezworen dat ik deze 2 niet zo zou toelaten in mijn hart, dat het hele mooie, nog jong genoeg zijnde fretten waren die snel geadopteerd zouden worden en die ik enkel als OPVANGER zou blijven bekijken. En echt, ik heb mijn best gedaan, heb echt afstand bewaard en elke avond gewoon de kooi zuiver gemaakt, wat met hen geravot en voor eten en drinken gezorgd en naar de Da geweest voor de nodige inentingen. Maar ach, dan blijkt dat kleintje iedereen te bijten, behalve mij. Dan, blijkt ze angstig, vreselijk angstig en ze cijfert zich volledig weg als je zelf niet aandringt om te komen. En wat bekom ik?? Dat ze blij naar me toe komt als ik haar naam roep en dat ze heeft leren genieten van knuffels. Oké, alleen nog maar bij mij, maar het begin is er. En dan wordt Thor ziek. Moet je dat kereltje verzorgen en wegen. Ligt dat op je schoot en knuffel je hem eens extra omdat hij blijkbaar echt wel ellendig is. En dan krijg je een likje ....

Vandaag gaan Thor en Lara naar hun nieuwe baasje .... ja, ik ben heel blij voor hen, maar ja, het doet idd pijn. Maar daar doen we het voor hé, om zowel de nieuwe baasjes blij te maken als om die 2 sukkeltjes die om één of andere absurde reden weg moesten bij hun thuis, een nieuwe warme thuis te geven. Het ergst in dit alles, is dat alle opvangertjes die langer dan een paar dagen gebleven zijn, ook hier al een band gesmeed hebben. Ik met hen, maar oké, ik kan het beredeneren, maar zij ook met mij. Wat denken Thor en Lara straks??? Dat ook ik hen in de steek liet?? Dat ook ik hen "weg deed"?? En ik denk dat in heel die woorden van Dai, in heel die (leuke) "Help", hetzelfde gevoel zit. Wij kunnen het verstandelijk allemaal vatten, al missen we hen ook achteraf, maar die snuitjes moeten zich wéér gaan aanpassen, zijn weer mensen kwijt die ze graag zagen. En dat knaagt, enfin, bij mij toch ...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » wo feb 14, 2007 12:57 pm

Wel Margit, onze huisbaas weet ook niet van mijn 2e fret en mijn 4e kat. Maar nu hou ik het liever zo, want mijn huisbaas woont dan ook niet zo ver van mij. Niet dat hij binnenvalt of zo, dat doet hij niet.

Maar je moet er tijd voor hebben ook hé.

Maar later hé, als ik mijn eigen huis heb.... :P :D :P :D :P en misschien win ik wel eens de lotto... #)
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

dropke
Berichten: 28
Lid geworden op: wo jan 03, 2007 9:48 pm

Berichtdoor dropke » ma feb 19, 2007 6:46 pm

hehe dai, de kooi die ik hier staan heb is eigenlijk net goed voor die twee dat er nu in wonen.. en m'n financiën laten het kopen van een tweede kooi niet echt toe op het moment.. misschien heel misschien een paar maanden verder op dit jaar da'k nog es tot bij jou kom piepen.. maar heel misschien he

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » ma feb 19, 2007 8:29 pm

aa kom gerust es langs!!
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten