AAN ALLE FORUMLEDEN EN LEDEN

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
TheSweetRachel

Berichtdoor TheSweetRachel » do mar 08, 2007 9:49 am

zou ik je toch willen vragen hoe jij denkt dat we op een beurs of een speelnamiddag geraken zonder geld uit te geven aan "andere dingen" dan de fretten zelf. De "tent" waarover blijkbaar ook al gestruikeld wordt, werd niet geschonken door een frettenliefhebber, de materialen voor de hangmatten meestal ook niet, de aanhangwagen waarin alles vervoerd wordt, denk je dat die gratis aan de kant van de weg stond en de pc waarop je zo leuke filmpjes kan volgen op beurzen e.d werd niet door een milde donateur geschonken. Ik zou zeggen, als jij het kan runnen zonder aankopen te doen die niet rechtstreeks voor de fret bedoeld zijn, kom het gerust eens uitleggen

Wij hebben die dingen toch ook niet, wil dit dan zeggen dat wij niet op een beurs kunnen staan??
Met een tafel en wat stoelen hebben wij genoeg hoor....
Het is niet de verpakking die telt, de inhoud vindt ik veel belangrijker...
Geef liever een flyer mee die wat meer kost dan onder een tent te zitten aan een pc...
En een aanhangwagen hebben we ook niet en toch geraakt alles steeds ter plekke....
En nu we toch bezig zijn... waarom ne speelnamiddag organiseren in ne zaal van 165 euro als er ook zalen zijn die (in ons geval dan) gratis zijn of voor max 20 euro...?
Het is maar waar je prioriteiten liggen......

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mar 08, 2007 10:10 am

@Karlien : dat van Kapaza was niet op jou bedoeld hé, de naam van diegene die dat deed staat er zelf bij en is bij ons gekend. Sorry als je dacht dat het over jou ging.

En wat dat daar geraken betreft, jij mag toch ook je gedacht zeggen. Ik weet alleen dat ik ergens geraak als ik dat heel echt wil. Of hoe Rachel het zegt : 't is wat je als prioriteit ziet.

@Rachel : ach, hou gewoon op alsjeblieft, de pot verwijt de ketel, en dat weten we allemaal!!

Salut mannen, ik ben dat kinderachtig gedoe beu. Ik ga mijn prioriteiten verleggen. Er zijn betere topics te vinden HIER !!!!
Afbeelding

Hope

Berichtdoor Hope » do mar 08, 2007 10:17 am

wat heb ik toch zo'n medelijden met sommige mensen...
Dat ze nog met zichzelf kunnen leven, begrijp ik al helemaal niet.
De waarheid komt toch altijd naar boven, of het nu laat of vroeg is.
Uitkomen zal ze toch en met dat feit kan ik gemakkelijk leven.
Kunnen jullie dat ook zeggen??

Hope

Berichtdoor Hope » do mar 08, 2007 10:18 am

Origineel gepost door margit
@Rachel : ach, hou gewoon op alsjeblieft, de pot verwijt de ketel, en dat weten we allemaal!!
De pot verwijt de ketel? leg dat maar eens uit.
'k ben blijkbaar ni goed mee.

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do mar 08, 2007 10:19 am

na reeds geruime tijd m'n mond te houden wil ik toch even m'n mening ventileren.

waarover gaat de frettenark: voorlichten van mensen omtrend fretjes, fretjes opvangen en op tijd samenkomsten organiseren met de fretjes, vzw de fret is voortgegroeid uit dfa door mensen die enkele zaken niet vonden passen met hun eigen visie en hebben dit concept van vereniging overgenomen, geen probleem.

indien mensen vertrekken zit er ergens wrevel, deze kan onderling opgelost proberen te worden, indien dit niet gaat gaan vele mensen trachten conflicten niet te laten escaleren maar voor de lieve vrede deze dan maar achter zich te laten. wat er momenteel gebeurd is echter een breed uitsmeren van een probleem dat er eigenlijk vooral is om mekaar de das om te doen, in deze situatie die we momenteel hebben zitten enkel verliezers, en in hoofdzaak zijn dat momenteel de fretjes, want elke mens die nu komt info zoeken en deze cinema te lezen krijgt heeft snel een dégout van forums, indien de mensen van de fret, met wie ik nooit problemen gehad heb of wil hebben, even staan achter wat ze zeggen te staan en dat is het goed van de fretjes dan vechten ze dit verder uit op een normale manier, zijnde tussen de besturen zonder een heel welles nietes spel te komen verkopen op dit forum aub,

verder over de uitgaven, ik heb die mail ook ontvangen, ik ben zelf ook vz van een vereniging en zag geen enkel probleem met deze uitgaven, let wel bijna alle uitgaven vermeld waren betreffende logistiek en PR, 2 belangrijke kosten voor een vereniging die aan voorlichting van een breed publiek wenst te doen, meerdere panelen voor een speeltuin, graag, hoe meer hoe beter, liever dan een speeltuin die veel te klein is en stress geeft aan de fretjes, 6 vlaggen, mensen zijn visuele wezens, het moet opvallen of je word niet gezien en bereikt een veel kleiner publiek, je kan idd ook enkele ene tafel zetten en een kleine speeltuin, met als resultaat dat de helft van de mensen je stand voorbij loopt, mensen die mss zelf een fretje hebben of mensen met fretjes kennen die deze choco, petit gervaiskes en rozijnen geven als snoep bij de kattenbrokken van den aldi...

de zaal in mechelen trekt veel meer volk, waarom? omdat deze mensen aantrekt, elewijt hield mensen weg...

zo kan ik ook nog uren doorgaan en een mail van een hele pagina schrijven met het waarom dat ik de fretten ark steun en het beleid dat er gevoerd word ook, maar laat de mensen dit voor zichzelf uitmaken, doe je beklag tegen mekaar op msn of je eigen forum, maar stop aub met dit forum te verzieken

Met dank

Hoste Michael
LID van VZW De Fretten Ark


[Gewijzigd door Hoste op 2007-03-08 10:22:47]

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » do mar 08, 2007 10:25 am

waarom ne speelnamiddag organiseren in ne zaal van 165 euro als er ook zalen zijn die (in ons geval dan) gratis zijn of voor max 20 euro...?


willen we aub geen uitspraken doen die niet correct zijn en zo valse ideëen creëeren? bij voorbaad dank.

Het is me in het verleden reeds opgevallen dat steeds Hans aangevallen wordt voor elke onnozelheid die "mis" loopt. Echter, NIEMAND heeft ooit de moeite genomen een ander bestuurslid te contacteren. Alsof Hans de vereninging is. DIT IS NIET ZO!

Er zijn idd momenteel 2 van de 5 bestuursleden opgestapt. Dhr Goris uit onvrede, en Els, mijn vrouw, omdat zij zich meer gaat concentreren op haar taken binnen het Rode Kruis Mechelen en daardoor minder tijd heeft om zich in te zetten voor DFA.

Ik zou dan ook iedereen dringend willen vragen, dat:
# voordat er uitspraken/roddels/vermoedens/leugens/whatever/... gebeuren, men zich eerst informeert bij de JUISTE perso(o)n(en). Hierdoor kan reeds 99% van de foutieve informatie gecorrigeerd worden. ik zeg bewust 99%, we zijn ook maar mensen.
# iedereen volwassen wordt. Met modder smijten is o zo gemakkelijk. Draai elkaar (voorlopig misschien of definitief) de rug toe, doe elk je eigen ding. Bel niet, mail niet, kom niet op elkaars forum, msn niet, (wat nog allemaal?) Vermijd compleet elk contact ( en dit op elk niveau, zowel bestuur, medewerkers als andere betrokkenen) zodat er later niet als een kind van 6 naar de juf gehold moet worden van "ze pesten mij". GROW UP!

Om een eind te maken aan dit nutteloos en eindeloos gewauwel ga ik wel gebruik maken van mijn positie als Bestuurslid en Moderator. Ik zal dan ook Vanavond dit topic sluiten, zodat iedereen terug naar zijn fretten kan en zich kan bezig houden met leukere zaken.

De groeten.

Alwin.
Penningmeester DFA (en goed pist) :@

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do mar 08, 2007 11:10 am

de opvangen komen niks te kort krijgen geen
vervallen eten en alle fretjes komen niks te kort.

ik wou eerst niks zeggen maar ik zag onze naam weer staan
en ik weet da hans da alleen maar doet om ons te beschermen
ik blijf in iedergeval DFA steunen na de zondag is het mij duidelijk
geworden wa er allemaal waar en onwaar is
( rotte appel herrinner je het nog!!!)

ga gewoon naar jullie forum en zie daar da alles goe verloopt
voor je ons forum hier komt zwart maken.
het was terug plezant maar jullie hebben het terug naar beneden gehaalt
gewoon om dat jullie ni kunnen winnen van DFA.
leg jullie daar nu is bij neer en bemoei jullie met jullie eigen vereniging!!!
dat zal al moeilijk genoeg zijn.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Karlien
Berichten: 225
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 11:31 am

Berichtdoor Karlien » do mar 08, 2007 11:18 am

Valt er iets te winnen dan?
dat jullie ni kunnen winnen van DFA


Ik vind dat Niwla gelijk heeft, bij deze mijn excuses voor dat ik mijn mening hier gezegd heb. Dit is geen plaats om ruzie te maken maar om de mensen te informeren over vanalles en nog wat in verband met fretjes.
Geluk is als een vlinder: wanneer je hem tracht te grijpen blijft hij altijd net buiten je bereik; maar wanneer je rustig blijft zitten komt hij misschien op je hand zitten...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mar 08, 2007 11:59 am

Afbeelding

Hier gaat het om. FRETTEN zijn en blijven onze hoofdzorg, wat er ook geschreven, gezegd, gemaild of gedrukt mag worden. Ik zou hen die in ons blijven geloven willen bedanken, wij weten wat we aan elkaar hebben zoals Anneke zei. Alwin, ik ga volledig akkoord met wat je schreef, Michael, idd, hier draait het om. Er zullen zeker en vast mensen genoeg zijn die DFA steunen, en ja, wij kunnen prima met onszelf leven, bedankt.

Vzw De Fret heeft zelf een eigen forum, dus Alwin, ons Forum moet niet langer verziekt worden, wat mij betreft mag het slotje erop.
Afbeelding

Gebruikersavatar
madam Hoste
Berichten: 8
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 8:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor madam Hoste » do mar 08, 2007 12:32 pm

Sorry dat ik het zeg maar ik vin het echt kinderachtig hoe jullie bezig zijn.
Ik den echt niet dat dit op het forum hoeft te gebeuren.
Dit moet iets aangenaam zijn voor ons en voor de nieuwe mensen die hier op het forum komen .

Denk toch allemaal eens na !!!!

het is net een bende kleuters die hier bezig zijn zal ik jullie anders eens ik de speeltuin zetten en vecht het daar eens uit of laat elkaar gewoon met rust.

maar stop AUB met zulks op het forum te zetten!!!

Het gaat hier nog altijd over fretten denk dat deze meer de aandacht nodig hebben.

Ik doe niet meer de moete om op het forum te komen want het is toch altijd zever en kindertuin.

ik geef liever die energie aan mijn 7 kleine schatjes en ook aan mijn groot schatje.

DUS LOS DIT OP EN NIET ALS KLEUTERS ONDER ELKAAR MAAR ALS VOLWASSEN MENSEN!!!!
groeten van Madam Hoste en de fretjes

[IMG]http://i20.photobucket.com/albums/b229/hostekes/KIM.jpg[/IMG]

Peef
Berichten: 39
Lid geworden op: di nov 28, 2006 2:18 pm
Contacteer:

Berichtdoor Peef » do mar 08, 2007 12:33 pm

ik zit nu al zoveel jaren op forums, en als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel van zulke dingen als dit (ruzie dus in the end..) NIET via het forum uit te vechten, de situatie gaat zo enkel erger worden, en een oplossing gaat er niet komen op deze manier..
http://peefken.livejournal.com/
Met foto's van de 3 sloebers: Natsuki, Mai en Asuka!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do mar 08, 2007 12:56 pm

Is da hier nu eindelijk gedaan me ulle zever !!!!!!!!!!!!!!!!! :@

Ik begin da hier kotsbeu te worden da jullie het forum hier komen verzieken, hoe zouden jullie het vinden dat iemand van hier jullie forum komt verzieken ???? Denk eerlijk gezegd da er bij jullie dan ook snel een slotje op zou staan of het verwijderd zou worden.

Deze discusies, zoals weazel al zei, horen hier NIET op een openbaar forum hou het beschaafd aub.

Ook degene die dat artikkel op kapaza heeft gezet, ga haar naam hier niet vernoemen, zou beter eens 2 keer nadenken over het al dan niet laten staan van dat betreffende artikkel, ooit al eens gehoord van laster en eerroof meisken???

Verder sluit ik me ook aan bij madam Hoste dit is geen peutertuin dus los het op onder elkaar als VOLWASSENEN.

Peace

Een zeer geïriteerde Peewee


[Gewijzigd door Peewee op 2007-03-08 12:57:23]
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Papaver
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 09, 2004 1:25 pm

Berichtdoor Papaver » do mar 08, 2007 1:20 pm

*** Wees kalm temidden van het lawaai en de haast en bedenk welke vrede er in stilte kan heersen. ***


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten