Noa en Mirootje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo mar 09, 2008 7:28 pm

meisje meisje toch, ik heb spijt bij elke fretsel dat mn deur uitgaat
maar het feit dat het een kleinzoon van mijn Maantje is knaagt idd wel een beetje...
zo een mooie vent hoort normaal in mijn kliek.....
maar kweet dat hij goed zit en dat is genoeg voor mij...maar weet dat hij altijd welkom is bij mij....
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » zo mar 09, 2008 8:28 pm

Hehe,

Laat het niet te fel aan je knagen,
binnekort als alles hier wat rustiger aangaat, dan kom ik
langs naar de speelnamiddagen , en dan kan je hem zoveel knuffelen als je zelf maar wilt!

Hij is trouwens een pakje bijgekomen,
Echt leuk om zien :P (@)

En dat hij 'welkom' is :P, dat onthoud ik voor als we met heel de familie op vakantie gaan :P

:D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo mar 09, 2008 8:30 pm

Als je naar Gent komt mag ik die toch ook wel eens pakken??
Afbeelding

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » zo mar 09, 2008 8:36 pm

als ge eens heel lief lacht in Gent, dan mag jij hem ook oppakke :P

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo mar 09, 2008 8:50 pm

Niet voortvertellen maar dan krijg je reduktie aan de inkom :D :D
Afbeelding

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » zo mar 09, 2008 9:08 pm

haha Deal #)

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » do mar 27, 2008 6:16 pm

Kleine Update...

Hun ligstoel en potjes naast mijn Bureau..
Afbeelding

Mijn Salonnetje, met hun nieuwe nestje..
Afbeelding

Hun eigenste Tower
Afbeelding

Als ik in mijn bedje TV kijk, moeten ze in die kamer toch ook ergens kunnen rusten ?
Vandaar de konijnenkooi, met hangmat, kussen en poepbakje :P... Da vinden ze echt wel fijn,
Als ik in bedje lig, komen ze daar altij bijligge (sorry voor het kakje tege de poepbak :P)
Afbeelding

En ze hebben een nieuwe slaapplek gevonden..
Bij in mijn bed ..

Noa
Afbeelding
Afbeelding

EN guitige Miroooo
Afbeelding
Afbeelding

Daaamn I love my Ferrets :D

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do mar 27, 2008 7:19 pm

Héél mooie foto's Kaaren. Tibo is 3.5 jaar en sinds kort is hij wel ne knuffelaar maar meestal als hij al eens goed heeft rond gecrosd, dan komt hij zo eens ff zijn batterij opladen op mijne schoot en kan ik hem lekker knuffelen. Likjes heeft hij raar genoeg al van int begin geven als hij nog een pup was. Leilah daarentegen, ik mag blij zijn als die rondloopt dat ik het puntje van hare staart nog zie, Marc heeft haar dan ook de bijnaam madam zoefzoef gegeven want ze zoeft van het ene plekje naar het andere maar lief is ze wel hoor. Als ze het in haar heeft kan je haar toch wel ff pakken en knuffelen maar niet te lang want dan krabt ze en wil ze weer rondschieten! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » do mar 27, 2008 8:33 pm

achja,, knuffeltjes ofni.. ik zie ze graag (@)

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » vr mar 28, 2008 1:53 am

Hoe schattig !!! echt super mooi
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr mar 28, 2008 8:01 am

wat ben ik jaloers op de mensen die hun fretje zo kunnen laten los lopen in huis.
wij hebben 3 honden en een kat dus da ga ni en met de klein nu in huis gaat dit ook niet.
maar ja ooit zal er da wel is van komen nu kunnen ze niks kapot doen of zich bezeren want hier in de living is het echt ni fret veilig.
alhoewel er een paar zijn die het toch leuk vinden om s nachts op redail te gaan
en niet die van ons ;).en dan wordt je ineens wakker van het vallen van boeken
en dan denk je potvolkoffie het is de kat weer maar dan zie je een lieve snoet de doos uitkomen en dan is het een van de fretsels. :D maar je kan er toch ni boos op zijn he.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » vr mar 28, 2008 8:24 am

@ bren Dankjee :P

@ Knorry,
Nou dit is maar gewoon mijn kamer hoor,
beneden is de echte living, eetkamer, keuken,... en daar lopen ook
2 woeffers rond en onze papa zijn fret,

Maar voor de rest komen daar geen andere dieren ,

De fretjes zijn echt van MIJ :D , en die leven ook op mijn kamer.. ik heb geluk dat deze groter is dan bij de meesten.. en dat mijn slaapkamer gescheiden is van mijn livingetje en mijn bureautje... :)
Ik heb ook nog een hamster op mijn kamer staan, maar daar maken zij niets uit.. Sjanske #)

Tijd om jou living FRET VEILIG te makeen :P... Dat lijkt me echt tof, een huis ombouwen in een frettenparadijs :)

Maar ik snap da wel da nie iedereen zen beesjes gewoon de vrije loop kan laten gaan, en als dit is voor hun eigen veiligheid, dan vind ik dat echt suppergoed van jou !:)

Bovendien kan je ze een speelplekje geven, omheind met houten planken ofzo. en dan hebben ze ook de tijd van hun leven :P

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr mar 28, 2008 9:39 am

bij ons is de veranda hun domein daar staat al hun speelgerief zoals de
toren die da bull over een paar jaar geleden heeft zelf gemaakt is gewoon de max daar spelen ze elke dag nog in.
en dan hun buizen waar ze als nen trein door razen. :P
ze vinden het echt wel super maar gewoon da knuffelen in de zetel met je gasten gaat dus hier niet want dan zijn die woefers van ons zo jaloers... %)

ze zitten in de living in hun paleis en da vind ik ook wel goe want dan zie ik ze ook.en als de pups dan even een opwelling hebben van wij zijn uitgeslapen en maken de kooi wakker zie je ze ook ravotten.

ook die speeltuin is handig als er dan mensen komen zien voor een opvangertje en ze moeten even kijken of het klikt met hun fretje is het een goede plaats waar ze elkaar kunnen leren kennen. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » vr mar 28, 2008 10:02 am

Dat is inderdaad fijn...

ooh heb je geen foto van die Toren knorry ? :-)

Ik ben van plan zelf een ballenbad te maken.. hélaas ontbreekt de inspiratie nog :P...

Mmm, onzen Harvey, papa''s fret, die ligt gewoon bij onzen hond,
ma das ne speciale ook :), achja :)..

Ons honden zijn wel vrij jaloers tov elkaar :) als ik sientje knuffel moet floor ook even aandacht krijgen of ze blijft janken en met haar kop stompen :D

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr mar 28, 2008 10:48 am

ik zal is piepen da ik ze vind da staat hier ergens op een cd
maar da was voor ik met bull was ga direct is neuzen
misschien vind ik hier nog wel het één en het ander ;) :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr mar 28, 2008 11:00 am

voila dit is de toren waar ons gasten en de fretsels die op hotel komen en onze opvangertjes natuurlijk mogen lekker op ravotten.je moet wel letten hier is de toren maar een paar uur oud he :)

Afbeelding

Afbeelding

met ballenbad waar de ballen al gedeeltelijk verslonden zijn. ~0 :D

Afbeelding

en als ze genoeg hebben geravot kunnen ze lekker uitrusten in hun hangmatje.

Afbeelding

en er is ook al veel terug aan gepuzzelt want nu ligt er tapijt in in de hokjes.
da ze wa zachter liggen.
ons kirra vind het bv heel plezant om al haar speelgoed tot boven te brengen en daar op haar eentje er mee ligt te spelen. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr mar 28, 2008 1:02 pm

Waw, een dikke proficiat aan de Bull. Wat een leuke omgeving voor die fretsels, die hebben geen reden tot klagen dat de living niet fretveilig is. Ik zou ook de fretjes nooit samen met de kleine laten, Louisa is buiten gevlogen om een baby te bijten bij de vorige eigenaar. ;)
Kaaren al die moeite om speciale plekjes voor de fretten te maken en dan komen ze je bed onveilig maken :D Je hebt daar een paradijsje zowel voor jezelf als de fretjes. Vele jonge meisjes zullen je dit benijden. Toen ik je leeftijd had was het met veel minder tevreden zijn ;) Ik gun je dit van harte voor je op andere gedachten zou komen. Soms is het moeilijk uit te leggen wat je nu net bedoeld.
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr mar 28, 2008 3:28 pm

@jeanine;
dit was bull zijn slaapkamer bij zijn ouders thuis.

tja het is gemakkelijk als ne schrijnwerker in huis hebt :D
elk weekend timmert meneer wel iets nieuws in elkaar.
er is heel weinig spullen die bull ni kan maken hij zelfs de bloembakken buiten zelf gemaakt echt knap.ok ik stop er mee om hem te bestoeffen
want anders gaat hij misschien nog ne dikke nek krijgen.:P :D
nu heeft hij een mooi rek gemaakt voor ons ianka haar pluchkes en speelgoed op te zetten het toont nog mooi ook in de living en nu is het vele properder. :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » vr mar 28, 2008 7:08 pm

@ Jeanine,

Ik weet heus wat je bedoelt.. En niet iedere tiener heeft nu zo'n kamer..
Ik ben gewoon een beetje met mijn gat in de boter gevalle..
mijn mama en papa hebben opnieuw gebouwt, omdat alles zo duur is geworden,
en zij hebben een soort van apartement gemaakt zowel voor mijn zusje als voor mij..
De bedoeling is dat we langer thuis blijven.. zodat we kunnen sparen voor later..

ik vind dit echt supper dat ze dit willen doen voor ons, :)
veel respect voor mijn mamie en pappie.. :) Tzijn echt de beste oudertjes da ge u kunt voorstelle... :)

Hihi, maar daar maken ze ook gebruik van hoor :P,
maar ze kunnen sinds kort zo hoog springen dat ze in mijn beddebakje geraken

@Knorry, WOaaaaaaw, vetstrak :P #)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr mar 28, 2008 7:49 pm

Amai Anneke, heb jij een handig ventje daar rondlopen bij jou. Ik heb net in een ander topic verteld dat ik hier een probleempje heb met Leilah. Madammeke sprong gisteren van de zetel naar de tafel en voor je haar kon pakken liet ze haar van tafel vallen en als ik bleef staan deed ze dat natuurlijk niet. :( Ook op een kastje kon ze klimmen. Dus gisteren toen ze slapen was kastje tegen andere muur gezet, want ze klom van een andere zetel op dat kastje en de zetel die kortst bij de tafel staat en de tafel zelf verschoven zodat die verder uit elkaar staan. Nu kan ze er niet meer op en de stoelen verhuis ik ook want als je de stoelen laat staan laat ze haar evengoed van tafel vallen. Deze had ik dus eerst al weggenomen tot ik ze gisteren van de zetel naar de tafel zag springen. Het is dat ik niet wil dat ze zich doodvalt want ik ben echt gek van dat dolgedraaid frettekind! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za mar 29, 2008 8:10 am

laat de bestellingen maar komen.LOL :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za mar 29, 2008 1:25 pm

@Dorinda
Gij durft da nog zeggen nu kan ze er ni meer op :D :D :P ;)
Met Sporting durf ik da ni meer uitspreken hoor ! :P
Het word tijd dak verhuis want al mijn trucs helpen ni meer.
Het meeste heb ik nu schrik omdat ze op het tv meubel gaat (bestaat uit 4 delen) in een hoek
en springt ze zo over de videocassetten om achter de verwarming te gaan en ze kruipt er in ~0 ~0
das een verwarming op gas ik weet echt ni of ze daar iets verkeerd kan in doen.Ik kan dat tv meubel echt geen andere plaats geven dus weet ni wa ik nog moet doen? Die casseten staan daar ook al voor hun omda ze er ni opzij in geraaken , ma ja nu heeft ze weer iets anders gevonden
En ge moogt er nog bij staan he ze is zo rap da klein venijn %) ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za mar 29, 2008 1:51 pm

Bren kan je geen draad spannen achteraan de verwarming, ik zelf heb boven ook nog dergelijke vuren staan en vertrouw dit niet met de fretsels. Vroeger toen ze daar nog eens mochten rondlopen stak ik tussen de schouw en het vuur platen omdat ze er niet in zouden kunnen komen, was wel niet zo handig als oplossing maar het was beter dan niks.
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za mar 29, 2008 3:02 pm

Ja dat van die platen , ik gebruikte dus videocassetten in de plaats.
Maar dat helpt dus niet meer omdat ze er gewoon over springt. :( %)
zoals ik ze graag in de andere plaats zou laten rondlopen maar daar passeren die buizen opzij dus zal niet zo simpel zijn om draad achter te spannen.Zal eens aan mijn ventje moeten vragen hoe we da gaan oplossen want ben er echt ni gerust in. :( ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 69 gasten