4 april..

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » za apr 05, 2008 3:33 pm

Tja, ik had de allerleukste stageweek ever,
ik kom vrijdags thuis... op 4 april..
en alles was verkloot..

Mijn vriend (we waren 2jaar en 5maand samen) heeft me bedrogen..
En toont heel weinig respect.

En dan het toppunt, 2 uurtjes later sterft ons yorkje Sientje,
Echt hard, ze was al 12 jaartjes bij ons...
2 Lekkende hartkleppen, water in longen..
Iets wat de DA al veel eerder had moeten zien..
We hadden nog medicatie mee, en als dat aansloeg konden we
maandag met een ferm dure antibioticakuur beginnen..
Helaas had ons Sientje geen zin meer om te vechten..

Ik heb al bakken geweent, ik kan het niet aanvaarden..

Echt rot rot rot :(..
Morgen mijn zinnen wat verzetten op de speelnamiddag..

Sien, jij was mijn allerbeste vriend,
Ik heb geen betere verdiend
we hebben samen gespeelt,
veel plezier met je gedeeld.
Als ik moest wenen kwam je altijd bij mij,
je was men beste vriend op de allereerste rij.
Samen wandelen betekende alles voor jou
warm, of kou
van ballen was je stapelgek.
En van wat lekker vlees kreeg je ook wel trek.

Ik zal je lieve snoetje missen,
ook je lekjes op mijn snuit,
Ik hoop dat het je goed gaat kleine spruit.
Ik zie je doodgraag en we hebben veel verdriet,
maar ik hoop dat je daarboven volop geniet

RIP my dear...

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za apr 05, 2008 3:43 pm

Hoe verschrikkelijk ~_~ !@#$ en zo droevig.
In ieder geval veel sterkte kan me voorstellen hoe rot je je voelt das echt een rotdag.
Is het dan gedaan met je vriend ? Mijn enige raad dat ik kan geven is niks opkropen en praten,
wenen kan veel goed doen dus dat moet ge u echt ni aan trekken.
Als men niet zou huilen en alles opkropt komt da alleen maar in zijn nadeel , geloof mij ;)

veel moed he meid :)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » za apr 05, 2008 3:43 pm

Sterkte karen!
dit is écht heel rot voor u!
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za apr 05, 2008 3:46 pm

Kaaren meisje dit is echt *****. !!!
Als je morgen wil praten? ik weet nu wel niet echt hoe je eruit ziet, (één maal foto's gezien)
maar ik zal bij Marieke staan (check foto topic) , dan zie je mij daar ook, en ja, dan weet je meteen wie ik ben he. Ik weet, raar, praten tegen een vreemde over u problemen, ma als je troost nodig hebt:), (ik ben wel een slechte trooster) !

liefs

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » za apr 05, 2008 3:55 pm

& bij mij kun je ook terecht!
Het is idd raar. maar weet dat we een grote familie zijn,
en we dus voor je klaar staan!
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » za apr 05, 2008 4:23 pm

karen dit is idd een rotdag voor jou
ik vind het heel erg voor jou
ik zal er morgen niet zijn dus kan jou geen luisterend oor of schouder om op te huilen aanbieden in levende lijven maar ik doe het hier via het forum.
veel sterkte meid!!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za apr 05, 2008 4:32 pm

Ach Karen meid, wat kan ik hierop zeggen? Ik zie dat je zo oud bent als mijn dochter, ik moet me maar voorstellen dat zoiets hier gebeurt, ik zou mezelf dan al geen raad meer weten. Al onze woorden van troost wegen natuurlijk niet op tegen het verdriet dat je nu hebt, maar idd, wij zijn één grote familie samen en dat rijkt véél verder dan de fretten.

Zo heb ik dat hele gedoe met mijn gezondheid aan de hand gehad in september 2007 en ik zei het gisteren nog, zodra ik fatsoenlijk besefte dat ik uit die coma was, heb ik Caro gevraagd om een gsm op de Intensieve binnen te smokkelen want ik wou Hans bellen. Ik wou de Ark, mijn vrienden en in dit geval onze "kopman" even horen, ik had iedereen zo hard gemist. Dat was voor mij het bewijs dat ik, ondanks het 3 weken in coma liggen, goed besefte hoeveel ik om iedereen hier gaf en geef en dat we toch wel op een heel fijne manier verbonden zijn met mekaar. Ik heb daarna de topic gelezen die ze voor me openden, ik heb daarna de anderen aan de lijn gehad en ik heb menig keer geweend, al was dat dan van blijdschap dat ik iedereen terug hoorde en mezelf weer thuis voelde.

Dit is natuurlijk geen hulp voor jou op dit ogenblik, jij blijft met de pijn om je vriend zitten en het verlies van een geliefd huisdier blijft pijnlijk, al heb je nog zoveel andere dingen die leuk zouden kunnen zijn. Maar weet dat als je schat zoveel afzag, het mss toch beter is voor haar dat ze nu rusten mag, zij weet dat ze in liefde is kunnen weggaan en jij weet dat je haar nooit vergeten zal. Ik mis ondertussen ook héél wat dieren rond me, maar als het hun tijd is moet ik hen laten gaan, hoe pijn me dat ook doet. Ik hoop echter uit de grond van mijn hart dat ik hen later stuk voor stuk terugzie, ik heb hen nog zo onnoemelijk veel te zeggen en heb nog zoveel liefde te geven aan hen, we hebben dan nog heel wat werk, denk ik. Onze Mike, ons eerste fretje, mis ik nog elke dag met elke vezel in mijn lichaam, dat ventje was nu eenmaal een fretje apart en nooit zal iemand hem nog kunnen evenaren, maar als ik nu die snuiters hier zie en bedenk dat ik één van hen moet afgeven, weet ik dat ik evenveel van hen hou als van onze Mike. Alleen blijft hij dé frettenman in mijn leven, mijn eerste grote liefde tussen de fretten, mijn eerste kennismaking mét fretten en ik ben hem ontzettend dankbaar om wat hij mij bewust en onbewust gegeven heeft.

De liefde van en vriend is natuurlijk iets helemaal anders, en wie ben ik als "oude taart" om jou daar raad in te geven, ook ik ben er niet in geslaagd dat te verwezenlijken wat ik ooit voor ogen had. Ik heb me erbij neergelegd dat het een héél moeilijke zaak is om met z'n 2 samen te leven en uitsluitend tijd en oog voor mekaar te houden, een mens verandert zoveel, elke dag van zijn leven opnieuw, hoe wil je dan altijd parallel blijven lopen? Sommige mensen slagen erin, alhoewel ze ook wel de nodige problemen zullen ervaren, maar ik ben er de mens niet voor, mijn geluk ligt ergens waar héél weinig mensen het nog snappen kunnen. Ik ben er voor mijn dieren, ik lééf elke dag opnieuw voor mijn dieren en wil er nog niet meer aan denken om iets of iemand daarvan op te geven om met iemand te kunnen samenleven. Dat is mss wel het gevolg van mijn leeftijd, ik heb jaren voor mijn wederhelft en kinderen geleefd, mijn kinderen blijven mijn hoofdbekommernis maar daarna komen mijn en welke andere dieren die ik kan helpen ook.

Al maakt het je pijn niet minder nu, probeer te denken dat "later" heel dichtbij is en dat je nog méér dan kansen genoeg krijgt om van je leven te maken wat jij wil. Als je morgen wil praten, we zijn er allemaal. Veel liefs en sterkte,

xxx Margiet
Afbeelding

Kaaren_
Berichten: 74
Lid geworden op: vr nov 30, 2007 8:06 am

Berichtdoor Kaaren_ » za apr 05, 2008 4:38 pm

Dankjullie allemaal..

Ik mag mijn hart bie al men men vriendinne uitstorten dat deed echt goed.
Sevvens is mijn beste maatje hier, die weet me altijd wel op te vrolijken..

Over mijn vriend, dat is niet meer,
hij heeft zulke gemene dingen verteld.. zoals, hij heeft zelfs niets spijt en zou het zo meteen opnieuw doen..
Dat doet pijn als hij dat tegen je zegt...
Soms maakt liefde echt blind denk ik...

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za apr 05, 2008 4:54 pm

Kaaren sterkte met het verlies van je hondje. Het heeft een redelijke leeftijd kunnen halen en samen hebben jullie veel plezier gehad. Dat is wat telt, gelukkig zijn dat de andere er ook is. Maar dat geluk heeft ook een prijs, die jij nu betaalt met het verdriet dat afscheid nemen doet. Wat je ex vriendje betreft zeg ik tegen jou wat ik ook tegen mijn dochter ooit zei. Hij is het niet waard dat je om hem huilt, je verdient beter dan wat hij je maar geven kan. Er zit nog zo veel vis in de vijver, aan jou om de juiste vis te vangen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za apr 05, 2008 5:17 pm

en die zal ze wel vangen ;)

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za apr 05, 2008 5:30 pm

Sorry he ma zo ne vent is u ni eens waard ! ;) Er lopen er nog genoeg rond echt!
volgens mij zegt hij dat ****** om je pijn te doen en zo'n gasten veeg ik echt de vloer mee !
Kan mij daar zo in kwaad maken he sorry ma heb het ook al meegemaakt en vanaf dan ben ik helemaal anders geworden.ten opzichte van ne vent zal ik ni vlug meer mijn gevoelens laten tonen als hij iets gezegd heeft da mij zou geraakt hebben da lukt echt nog moeilijk bij mij , ben dan wel in andere dingen veel gevoeliger geworden
%) ;) :P
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » za apr 05, 2008 5:49 pm

hey Kaaren,
ik ken je ook niet persoonlijk, maar wou gewoon ff zeggen dat ook ik het erg vind! Stomme dingen komen altijd tesamen :-(. Maar het wordt beter, dat moet je bedenken, hoe je je nu ook voelt...
En dat van je vriend, ik vind het echt zo gemeen van hem. Je moet proberen je eraan vast te houden dat het beter is dat je ervan af bent, maar ja dat is altijd gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Tijd heelt alle wonden!

Ik heb ook zo'n moment gehad trouwens dat mijn vriend mij bedroog, zelfs meerdere keren, (idioot die ik ben), toen waren we echter nog heel jong, dus ik denk niet dat je het kan vergelijken op relatie vlak, maar ik kan me wel indenken hoe je je voelt.

Uiteindelijk zal je zien, het komt goed!
knuff*
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za apr 05, 2008 5:52 pm

Lieve Karen, ik heb ook hetzelfde meegemaakt en net zoals Brenda veeg ik nu de vloer aan met die kerels! :P Het lijkt nu raar maar geloof me, net zoals Brenda ook zegt ga je daar uit leren. Geef de moed niet op en op een dag zal je de juiste tegen komen. Ik ben morgen ook op de speelnamiddag dus er zijn er al velen die het gezegd hebben maar bij mij kan je eventueel ook terecht hoor want net zoals Margit en de anderen zeggen zijn we 1 grote familie die elkaar steunt en helpt. :) Ik wens je ook enorm veel sterkte toe met het verlies van je yorkje, ik heb gisteren nog verteld over ons pinchertje Tipsy die 16 jaar is geworden en waar ik ben mee opgegroeid want ik was 6 maanden toen mijn ouders hem als pupje in huis hebben gehaald en geloof me ik heb daar erg lang voor nodig gehad om dat te verwerken. Maar na een tijdje zal de pijn minderen en ga je terug denken aan de leuke herinneringen maar geef jezelf de tijd om alles te verwerken. En als er nog iets is laat je het maar weten via het forum! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za apr 05, 2008 6:00 pm

Ach Karen, ik wou het al "zo bot" niet zeggen dat je ex je niet waard was, jij hebt tenslotte veel om hem gegeven, maar het is toch wel zo, hoor. En ja, het doet ongelooflijk pijn, dat kan ik me zo voorstellen al heb ik dàt nu eens niet meegemaakt, maar troost je met het feit dat het nu gebeurd is en niet als jullie al getrouwd waren en/of kindjes hadden. Er zijn idd veel vissen genoeg in de vijvers, ... :P :P !!

Alhoewel, ik hou het liever bij fretten!! :D :D

Kom morgen maar fijn afgezakt tot Mechelen en we zullen je wel opbeuren, hoor!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » za apr 05, 2008 7:37 pm

een jongen die dat flikt, Ist helemaal niet waard om om te huilen hoor.
geloof my maar. Ik was ooit ook super verliefd, Myn eerste vriendje.
en die veegde ook de vloer aan met mij. nam onze relatie niet zo serieus als hij dronken was.
en vaak voor mijn neus nog ook. maar stomme ik nam hem elke keer terug als hij met hangende
pootjes de dag erna terug voor mn deur stond. met al die valse belofte's die hij maakte.
ik doe het nietmeer, ik stop met drinken Blablabla. Maar uiteindelijk heb ik hem eruit gezet,
hoeveel pijn dat ook deed. & dan kwam hij ook terug op fuiven met hangende pootjes af.
een paar maanden erna heb ik me terug laten vangen want hij was veranderd.
Niet dus. weer een paar maande hetzelfde verhaaltje. hijs zelf niet er een paar maand
mee gestopt, nee, Hij deet rustig verder fuif na fuif. En een vriendin heeft me toen duidelijk gemaakt
dat het te ver ging en dat ik er nu écht een eind moest aanmaken.
Dat heb ik ook gedaan want ik ging er zowat aan kapot. Ik at nietmeer, kwam niet meer buiten, ik huilde hele dagen.
Maar ik heb hem toen terug aan de deur gezet. en heb er een jaar en half over gedaan om hem totaal te vergeten,
Want ik ging nog vaak uit waar hij was & hy was er dan meisjes aant versieren, Lang deed me dat pijn.
en had spijt wat ik gedaan heb, maar ik kwam gelukkig niet op mijn beslissing terug. néé, Ik voelde me beter zonder hem.
Ookal deed het nog zo'n pijn. Maar uiteindelijk ben ik nu al 10 maand samen met een super lieve jongen,
Die me het gevoel geeft dat ik een prinsesje ben! En dat moet een jongen doen! Je respecteren en je goed behandelen.
Lief zijn & trouw blijven. Niet je bedriegen en daarna gaan vernederen met zeggen dat hij het opnieuw gaat doen.

Dus geloof me. Hy was het niet waard. en jou prins op het witte paard kom je zeker nog tegen.
als je wilt praten. We zijn er voor je. Als je een knuffel nodig hebt; Doe het dan maar gerust!



[Gewijzigd door marieke* op 2008-04-05 19:39:30]
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » za apr 05, 2008 8:25 pm

Sterkte en het enigste waar je een traantje mag om laten is zeker en alleen je Sientje

Sterkte !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo apr 06, 2008 12:18 am

The same here, een man (jongen) die geen respect heeft voor zijn vriendin verdient ook geen respect. Mensen genoeg in je omtrek om je te troosten.

Ség, en tis ni de eerste keer dat er iemand een liefje vindt via De Fretten-Ark vzw, wie weet ??? ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo apr 06, 2008 11:04 am

hoi Kaaren,
hou vol daar meid...een vriendje is heel gemakkelijk te vervangen hoor (daarvoor geen tranene dat verdiend hij niet!!!!)
u sientje spijtig genoeg niet...

Probeer aan de toffe momenten te denken die je samen had, hoe moeilijk het ook is
nu heeft ze geen pijn meer en speelt ze samen met onze jongens samen daarboven!
12 jaar is een half leven voor ons maar voor een hondje is dat een hele mooie leeftijd hoor!!!!!
zoek haar in alles en je zal haar tegen komen, echt waar

waak over ons lieve sien!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 40 gasten