Frettengetetter

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za apr 05, 2008 10:54 pm

Beste frettenliefhebbers,

Wonder boven wonder, we gaan nog eens een poging ondernemen om jullie warm te krijgen voor een nieuw boekje. We zijn eigenlijk een beetje op zoek naar nieuw schrijf- en kribbeltalent.

Ben je overlaatst overstelpt door frettenknuffels? Of kom je net uit een netelige situatie? Zend ons een lezersbrief ...
Heb je net een lieveling verloren? Neem afscheid en schrijf je verdriet van je af ... voor de afscheidsrubriek ...
Voel je de poëet in je opkomen of ben je artistiek aangelegd en kan je prachtig tekenen? Laat ons je kunst publiceren ...
Heb je net een prachtige, gekke of vertederende foto getrokken van je pluizebollen? stuur ze ons toe ...
Of ben je met de vereniging op één van onze activiteiten geweest en wil je wat kwijt over het event? DOEN !!!

Breng ons wel je schatten zonder ze op dit forum te plaatsen, zodat we origineel uit de hoek kunnen komen en het boekje ECHT de moeite wordt.

Zend ons je materiaal via redactie@defrettenark.be

Heb je nog vragen? Shoot, maar zet hieronder in ieder geval geen nieuw materiaal voor het boekje ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo apr 09, 2008 9:17 am

Ik denk dat ik een aan Mieke en Tom ga vragen of ik dat lieve kleine ding van hen eens mag lenen om een foto mee te maken . Iedereen weet van " horen zeggen " dat dat schatje aan mijn neus heeft gehangen . Wat ik echter héél spijtig vind is dat maar weinigen dat gezien hebben ! Dan zwijg ik nog over de afwezigheid van de fotograaf !! Natuurlijk moeten we ook rekening houden met het feit dat dat kleintje er geen gewoonte van gaat maken en in neuzen blijft bijten hé !!! Mij persoonlijk mag dat schattig fretje altijd aan mijn neusje hangen , maar als ze dat als iets normaals gaat zien is niet echt goed hé .

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo apr 09, 2008 12:52 pm

Origineel gepost door asocialleke

Ik denk dat ik een aan Mieke en Tom ga vragen of ik dat lieve kleine ding van hen eens mag lenen om een foto mee te maken . Iedereen weet van " horen zeggen " dat dat schatje aan mijn neus heeft gehangen . Wat ik echter héél spijtig vind is dat maar weinigen dat gezien hebben !
geloof me .. er zijn al meerdere mensen die al 'kennis gemaakt' hebben met onze vrouwtjes ;-))

en sowieso zal het niet lukken om daar een foto van te maken, die beetsen zijn daar veeeeeeel te snel voor
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo apr 09, 2008 12:54 pm

Het zijn nogthans hele lieve schatten hé :P heb hun tandjes nog ni gevoeld dus tot nu toe zijn ze tegen mij al heel lief geweest :P ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 09, 2008 1:09 pm

Ach Marc, Shiva en Luna vinden dat allang normaal, hoor!! :D :D Wij mensen moeten maar niet zo snugger zijn om ons neus in de omgeving van hun tanden te houden, hé??!! :D

Neeje, tot nu toe kan ik ook niet klagen van die prutskes! :P Mij proberen ze alleen te "gebruiken" als vluchtroute naar de betere kant van de speeltuin!! :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo apr 09, 2008 1:40 pm

Mij hebben ze ook willen gebruiken als ontnsappingsroute . Mààr zoals iedere relatie moest ook deze vormen . Of het moest zijn dat ze boos waren omdat de ntsnappingsroute niet echt is doorgebroken .
Maar laat het zijn zoals het is volgens hen of mij . Deze prutskes waren en zijn nog altijd 2 lieve schatten die altijd eens aan mijn neuzeke mogen hangen !
Ze zijn té snel hé ? Bestaan er geen kamera ' s waarmee je moment - opnames kan maken ? Zo van die dingen die maar " klikklikklikkliklik " blijven doen en evenveel keren een foto maken ? Ik dacht van wel ! Heeft er iemand zo een toestel ? Laat het dan alstubelieft weten . Ik vind dat het een rolletje waard is om te mogen stoeffen met zo minstens één van die lieverdjes aan mijn voorgevel ( neuzeke voor zij die het niet verstaan ) .
PS Ik ga die namen nu niet gemakkelijk meer vergeten : Shiva is een godin uit het boedhisme en Luna wil maan zeggen ( ik dacht er nog wat meer in te vinden maar dan ga ik weer een héél artikel schrijven en ik heb vandaag nog wat andere dingen te doen ) .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo apr 09, 2008 5:24 pm

Als jullie mekaar volgende keer treffen, roep je maar!! Dan kom ik met mijn gewoon fototoestelletje wel af want als je één van die 2 kort aan je neus of mond houdt happen ze toch sowieso :P :P , dus die foto's kunnen gewoon niet mislukken!! :D

En anders vraag je het maar eens aan hun baasje hé, die heeft zo 'n KLIKKLIKKLIK machientje, én hij kan de prachtigste foto's maken!! :D :D

Als we dan nog bewijzen nodig hebben voor ons "Frettengetetter" vraag je het maar aan Edwin, onze huisfotograaf, die maakt dan met net zo 'n machientje wel hele leuke promotie voor Shiva en Luna!! :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo apr 09, 2008 8:50 pm

NOOT VAN DE MODERATOR

Back on topic aub
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do apr 10, 2008 10:58 pm

Sorry Hans , maar ik wou juist beginnen met een belevenis van onze baron .
De voetbal is nog niet lang gedaan en ik zag dat er eigenlijk niks op TV is .
Den baron en ik zijn weer gaan wandelen op de Blaarmeersen en hebben er een ferm poppeke met haar hond tegen het lijf gelopen . Het poppeke was direkt zot van den baron , de hond is iets later dan ook wat meer vertrouwen gaan tonen is mijn guitig kereltje dat vlak voor die hond zijn poten in het gras is beginnen rollen om waarschijnlijk indruk te maken .
Maar meer kan ik daar nu niet over schrijven : den baron is al een keer of 4 komen kijken waar ik blijf . Meneer vind het de laatste tijd niet plezant meer om alleen naar bed te gaan , ik moet mee .
Ik zal zo vlug mogelijk wel iets sturen .
Groetjes .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten