De Fretten-Ark vzw Merchandising !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo apr 06, 2008 9:20 pm

Zoals reeds aangekondigd in een vorig topic , dat een beetje uit de hand aan het lopen was , gaat er hoogstwaarschijnlijk na lang wachten en verzoek Fretten-Ark Merchandising komen.

We hebben dit met het bestuur even besproken en zoals elke goede vereniging (bedrijf) gaan we eerst een paar offertes laten maken.

Daardoor kunnen we dus nog geen prijzen meedelen dan zeer voorzichtige richtprijzen en die zijn als volgt:

- T-Shirt zware kwaliteit ± 12,- €
- Polo ± 20,- €
- Sweatshirt ± 30,- €

Allen zullen bedrukt worden met DFA vzw logo en dergelijke vooraan, achteraan enzovoort ...

Daar het om een professionele druk gaat waar grote aantallen essentieel zijn is dit niet iets wat we alle jaren kunnen doen.

Een snel voorbeeld met fictieve getallen en kosten (leunt aan naar werkelijkheid maar niet 100 %)

500,- € drukkosten vast , 10 sweaters 300,- € ----> per sweater 80,- €
500,- € drukkosten vast , 100 sweaters 3000,- € ---> per sweater 35,- €

Om een gedacht te geven dan aantallen het eindresultaat enorm beinvloeden.

Vastgelegd staan 3 modellen , allen unisex (wederom om de algemene kosten van de druk te beperken , elk ander model vereist weer meer werk dus meer geld).

De kleur kiest iedereen voor zichzelf , na overleg met bestuur en vaste medewerkers leek ons dit de beste oplossing te zijn.

Hieronder wel de enigste mogenlijkheden qua kleuren en modellen.

Om vragen en discussies te vermijden , dit zijn de enige kleur- en modelmogelijkheden.

Ja, het gamma kleuren is veel groter MAAR er zijn 2 punten,

Punt 1: wat de vereniging niet wil en dat is de vastgelegde kleur zwart en afgeleiden hiervan aan te gaan bieden via de shop , merchandising is iets wat eender wie kan kopen , de shirts voor medewerkers op de evenementen moeten dus duidelijk anders zijn dan die dat we te koop aanbieden, om vele redenen, waaronder herkenbaarheid.

Punt 2: is dat de voorgestelde mogenlijkheden allemaal exact dezelfde kleur zijn, ik geef hiervan 1 voorbeeld, Pumpkin Orange Sweatshirt en Polo, het oranje van een t-shirt is niet hetzelfde oranje van de sweater, dit is voor velen niet te bedoeling en dus om latere ontgoochelingen te vermijden geven we de enige kleuren aan die in combinatie verkrijgbaar zijn.

Dit is het zowat.

Betalen kan nog niet maar we vragen wel , om de belangstelling te meten , je bestelling op te geven hier in dit topic.

Indien je bestellingen weet van mensen die niet op het forum aanwezig zijn gelieve deze ook door te geven.

Graag allen zo acuraat mogelijk om de latere definitieve bestelling snel te kunnen maken , dan gaan we ook over tot vooruitbetaling mits een vzw dus ook geen geld in kas heeft :D %) :P

Ikzelf (davy aka a3ke) zal deze allen samenvoegen tot 1 lijst en ik vraag naam , familienaam, gewenst model, kleur en hoeveelheid op te geven.

Goed voorbeeld : Stevens Davy "a3ke" 1x A1 XL, 1x A2 XL, 1x C1 M en 1x D2 L

Happy shopping ;)

[img]http://a3.dommel.be/merchandisingklein.jpg[/img]
http://a3.dommel.be/merchandisinggroot.jpg

[Gewijzigd door a3ke op 2008-04-06 23:08:02]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 06, 2008 9:54 pm

Jeanine: 1x D1 S, 1x D2 S.

Maar niet aan de fictieve prijs bij te lage bestelling(lees€80), een kleine afwijking op de voorgestelde richtprijs kan voor mij wel.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo apr 06, 2008 10:43 pm

Als het dan toch echt donkerblauw is, past dat best bij mijn kleerkast!! Duzzzz .....

Margit Van Den Eynde : 1 x C1 M, 1 x C2 M, 1 x E1 M
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo apr 06, 2008 11:09 pm

Origineel gepost door margit

Als het dan toch echt donkerblauw is, past dat best bij mijn kleerkast!! Duzzzz .....

Margit Van Den Eynde : 1 x B1 M en 1 x B2 M en 1 x C1 M
Het is indigo dus neigt meer naar paars
Origineel gepost door jeanine

Jeanine: D1 maat S en D2 maat S 1stuk van elk.

Maar niet aan de fictieve prijs bij te lage bestelling(lees€80), een kleine afwijking op de voorgestelde richtprijs kan voor mij wel.
Dat voorbeeld was meer een voorbeeld dat we niet 2 x per jaar dit zo gaan kunnen doen , die fictieve prijs zal nooit gebeuren hoor

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma apr 07, 2008 12:20 am

Is er een bepaalde datum vastgelegd wanneer alle keuzes binnen moeten zijn?
want twijfel nog een beetje tussen twee kleuren. En stel dat de maat niet goed is,
worden de puls dan teruggenomen en een andere maat in de plaats gegeven?


[Gewijzigd door Ollike op 2008-04-07 00:20:40]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma apr 07, 2008 12:25 am

Dat wordt, vrees ik, dan een dure affaire, hé, Ollike, als alles in stock moet liggen voor het geval dat. :( Het is de bedoeling net dat wij krijgen wat wij vragen, onze eigen "DFA-kledingslijn" ;) zonder dat de Vereniging er failliet aan gaat, hé??

En nee, voorlopig is er nog geen uiterste datum vastgesteld, maar 't is wel voor zover ik van iedereen vernam, de bedoeling om zo snel mogelijk te mogen schitteren in DFA-reclame!! :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma apr 07, 2008 12:29 am

k ;), dan neem ik een medium!(zal toch wel goed zijn zeker) Ma miss beter small aangezien het mannen maten zijn?
nu enkel de kleur nog kiezen...

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » ma apr 07, 2008 1:22 am

Is moeilijk kiezen ma ja ik neem :
Meeremans Brenda: 1x E1 M, 1x E2 M, 1x A1 L, 1x A2 L

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma apr 07, 2008 9:10 am

Nu doe je me twijfelen Ollike, als het "mannen"-maten zijn is een M mss echt wel ruim, maar ik vrees dat een S voor sweatshirts zeker toch wat klein gaat zijn. Je bent nu ook niet bepaald klein, hé?? :P

Ik heb mijn bestelling aangepast, want met "paars" sta ik echt niet!! Maar davy, heb je enig idee of die truien groot uitvallen, want ik ben wel maar kleintjes, hé, anders heb ik een "zwem"-trui!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma apr 07, 2008 9:26 am

~0 ~0 ~0 zijn wel heel dure prijzen zene ~0 ~0 ~0
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma apr 07, 2008 9:32 am

Vééééééééééééééééél bestellingen nodig dus, dan kelderen de prijzen ook, hé!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma apr 07, 2008 9:32 am

Origineel gepost door margit

Nu doe je me twijfelen Ollike, als het "mannen"-maten zijn is een M mss echt wel ruim, maar ik vrees dat een S voor sweatshirts zeker toch wat klein gaat zijn. Je bent nu ook niet bepaald klein, hé?? :P

Ik heb mijn bestelling aangepast, want met "paars" sta ik echt niet!! Maar davy, heb je enig idee of die truien groot uitvallen, want ik ben wel maar kleintjes, hé, anders heb ik een "zwem"-trui!!
Ni teveel annpassen mensen plz , dan moet ik telkens ook men lijst hier aanpassen en als dat eens vergeten word :(

Margit , hoor jij dan even bij de mensen die jij al op je lijst had en die "gentse" lijst wat deze dan willen hoe en hoeveel dan ?
Origineel gepost door Ollike

k ;), dan neem ik een medium!(zal toch wel goed zijn zeker) Ma miss beter small aangezien het mannen maten zijn?
nu enkel de kleur nog kiezen...
Het is unisex , dus geen mannen of vrouwenmaten , de maten zijn redelijk getrouw aan de belgische confectiematen (dus ni bepaald groter of kleiner)
Origineel gepost door Ollike

Is er een bepaalde datum vastgelegd wanneer alle keuzes binnen moeten zijn?
want twijfel nog een beetje tussen twee kleuren. En stel dat de maat niet goed is,
worden de puls dan teruggenomen en een andere maat in de plaats gegeven?

[Gewijzigd door Ollike op 2008-04-07 00:20:40]
Geen datum maar mits er nog offertes moeten gemaakt worden gebasseerd op fictieve afnameaantallen willen we graag wel zo snel mogenlijk alle bestellingen van iedereen binnen hebben
En nee er word geen stock opgebouwd of puls teruggenomen dus , met alle verschillende kleuren en maten dat er zijn is dit totaal niet mogenlijk

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma apr 07, 2008 9:35 am

Origineel gepost door a3ke
zeer voorzichtige richtprijzen en die zijn als volgt:

- T-Shirt zware kwaliteit ± 12,- €
- Polo ± 20,- €
- Sweatshirt ± 30,- €

Daar het om een professionele druk gaat waar grote aantallen essentieel zijn is dit niet iets wat we alle jaren kunnen doen.

Een snel voorbeeld met fictieve getallen en kosten (leunt aan naar werkelijkheid maar niet 100 %)

500,- € drukkosten vast , 10 sweaters 300,- € ----> per sweater 80,- €
500,- € drukkosten vast , 100 sweaters 3000,- € ---> per sweater 35,- €

Om een gedacht te geven dan aantallen het eindresultaat enorm beinvloeden.
Voorlopig zullen de richtprijzen zelfs niet te halen zijn , veels te weinig bestellingen binnen nog maar voort moment :D

Een kantelpunt kan ik echt wel noemen 50 stuks

En de kwaliteit van de stoffen was iets wat we hoog wilde houden dus gene goekope brol + de bedrukkingen zullen zeeeeeeeeer leuk zijn ;)

[Gewijzigd door a3ke op 2008-04-07 09:37:23]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma apr 07, 2008 9:39 am

Sorry voor de aanpassing (daarom schreef ik het er al bij, zodat je het zou weten :P :P ) maar als de kleuren verschillen van wat je denkt en je bestelt voor een toch redelijk hoge som, heb ik liever aan wat ik graag zie :D . Zal het niet meer doen, oké? (@) (@)

Even grote oproep dus, kom zo snel mogelijk iets laten weten of mail me even. Ik probeer diegenen te contacteren die al vroeger "voorlopig" besteld hadden!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma apr 07, 2008 9:43 am

aangezien wij toch t-shirts krijgen op de beurs denk ik ni da wij er gaan nemen
daar moet serieus nog over gesproken worden hier.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma apr 07, 2008 10:25 am

Origineel gepost door knorry

aangezien wij toch t-shirts krijgen op de beurs denk ik ni da wij er gaan nemen
daar moet serieus nog over gesproken worden hier.
Zeker en vast

Aan iedereen , dit is ook geen verplichting eh , dit is enkel voor de velen die , buiten op evenementen , zelf kleding wouden van DFA

Op de evenementen zal je gekleed worden met de evenementenshirts die op einde van de dag terug ingeleverd worden

Je moet jezelf dus zeker niet in de kosten jagen hiervoor , enkel als je het graag zelf wil voor jezelf :)
Origineel gepost door margit

Sorry voor de aanpassing (daarom schreef ik het er al bij, zodat je het zou weten :P :P ) maar als de kleuren verschillen van wat je denkt en je bestelt voor een toch redelijk hoge som, heb ik liever aan wat ik graag zie :D . Zal het niet meer doen, oké? (@) (@)

Even grote oproep dus, kom zo snel mogelijk iets laten weten of mail me even. Ik probeer diegenen te contacteren die al vroeger "voorlopig" besteld hadden!! :)
Geen probleem hoor , maar om vergissingen later te voorkomen ;)

Kleuren zijn redelijk natuurgetrouw zoals op de afbeeldingen maar int echt is dat toch altijd net iets anders eh

En mercikes voor de forumlozen mee af te handelen

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma apr 07, 2008 4:02 pm

Op de evenementen zal je gekleed worden met de evenementenshirts die op einde van de dag terug ingeleverd worden


als we bv nu een heel weekend komen mogen we dan een heel weekend het t shirt mee naar huis nemen en dan zondags bv terug geven?
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » ma apr 07, 2008 4:38 pm

heej ^^
Ik wil een groen Small sweater.
1x D2 S
dus
maar kan dat onder voorbehoud?
want 30 euro vindk pcies wel een beetje duur.
alé das mijn zondag van een maand.
maar mischien kan ik iets regelen, aangezien we nog gaan regelen voor kleedgeld.
x

[Gewijzigd door marieke* op 2008-04-07 17:05:55]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma apr 07, 2008 5:28 pm

Origineel gepost door marieke*

heej ^^
Ik wil een groen Small sweater.
1x C2 dus
maar kan dat onder voorbehoud?
want 30 euro vindk pcies wel een beetje duur.
alé das mijn zondag van een maand.
maar mischien kan ik iets regelen, aangezien we nog gaan regelen voor kleedgeld.
x

[Gewijzigd door marieke* op 2008-04-07 17:05:55]
Alles is min of meer onder voorbehoud op dit moment , ook de druk in zijn geheel

Wat we wel vragen is realistische interresse zijnde eens het zover is dat we gewoon de bestellingen die nu gedaan zijn kunnen laten doorgaan of indien gewenst dan te verwijderen zodat iedereen zo snel mogenlijk zijn merchandising kan hebben dan

Dan is ook pas de moment dat moet betaald worden , geen betaling dan geen merchandising

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma apr 07, 2008 6:26 pm

Op de evenementen zal je gekleed worden met de evenementenshirts die op einde van de dag terug ingeleverd worden


als we bv nu een heel weekend komen mogen we dan een heel weekend het t shirt mee naar huis nemen en dan zondags bv terug geven?
Origineel gepost door knorry



als we bv nu een heel weekend komen mogen we dan een heel weekend het t shirt mee naar huis nemen en dan zondags bv terug geven?
Check met Hans , dat weet ik niet direct , ik vermoed dat ie ze allemaal bij elkaar wil houden

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma apr 07, 2008 7:00 pm

Als de prijzen niet al te veel gaan verhogen is er voor mij Vanderborght Virginie deze bestelling;
1 x B1 L 1 x B1 M 1 x B2 M 1 x C1 M 1x C2 M #) zow

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » ma apr 07, 2008 7:06 pm

Jha ma tis maar,
das eigelijk wel een beetje duur.
ma ik ben écht geintreseerd, Zolang et ma ni duurder word...:)

x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma apr 07, 2008 7:10 pm

Hier al één antwoord van de " gentse " tak : ik haak af .
Sorry maar ik heb liever zwart ik mijn kleerkast én zeker aan mijn lijf tijdens mijn dagelijkse wandelingen met mijn vriendjes . Het is zelfs zo erg dat ik eindelijk een zwarte wandelstok gevonden heb ( na laaaaaaaaaang zoeken ) . Ik had er al ééntje maar die was een soort rood - achtig en dus niet geschikt om mee buiten te komen . Nu zal ik dus te bewonderen zijn met een mooie zwarte wandelstok als blijkt dat mijn been weer moeilijk gaat doen ! ( Er staat een mooie drakekop als handvat op die stok en is helemaal van metaal . )

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma apr 07, 2008 7:23 pm

Origineel gepost door marieke*

Jha ma tis maar,
das eigelijk wel een beetje duur.
ma ik ben écht geintreseerd, Zolang et ma ni duurder word...:)

x
Die vrees zal je normaal zeker niet moeten gaan hebben , er was alreeds grote interesse voor deze post gezet werd dus normaal als de bestellingen nog wat blijven komen zeker geen probleem

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » ma apr 07, 2008 7:43 pm

oké ^^
maar kan je ook truien bestellen zonder druk in die winkel ?:)
want ik zou graag die babyblauwe vrouwetrui ook wilen :)
omdak ik die écht mooi vind omdat ik graag sweaters draag.
maar als die sweater niet meer word dan 30 wil ik er ook zo een
(zo word de frettenark ook gepromoot & hopelijk meer opvangers opgevangen^^)
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 gasten