27 april wandeling aan Claeys Bouüaert park Mariakerke

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
madam Hoste
Berichten: 8
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 8:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor madam Hoste » wo apr 23, 2008 8:31 pm

Ik kom ook :) :) :P
maar niet met gans onze kroost zenne !@#$
tot zondag :)
groeten van Madam Hoste en de fretjes

[IMG]http://i20.photobucket.com/albums/b229/hostekes/KIM.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
madam Hoste
Berichten: 8
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 8:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor madam Hoste » wo apr 23, 2008 8:32 pm

Ik kom ook :) :) :P
maar niet met gans onze kroost zenne
tot zondag :) :~
groeten van Madam Hoste en de fretjes

[IMG]http://i20.photobucket.com/albums/b229/hostekes/KIM.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo apr 23, 2008 9:30 pm

Kan mij best voorstellen dat het een onbegonnen taak is om met die kroost te wandelen. Daar heb je niet genoeg met twee handen elk om ze in bedwang te houden. :D
Spijtig voor al wie niet kan komen. Het zou nog zo leuk geweest zijn met meer fretjes.
Maar ze beloven heel goed weer, breng de zonnecreme en hoedjes maar mee :D
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo apr 23, 2008 9:36 pm

Nja vanuit brussel is dat echt veel te ver om er te raken spijtig genoeg want ik wil echt graag komen vermits dat meneerke hier erg graag wandeld:(
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo apr 23, 2008 11:16 pm

Hey
en met het treintje dan???
tjouke tsouke tuut tuut!!!
met de trein is het altijd een beetje reizen....
de trein stopt in wondelgem en in evergem...
dus redelijk dicht in de buurt van mij....
wandelen is een goede manier om zijn frustraties kwijt te raken...

gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo apr 23, 2008 11:41 pm

De trein naar waar is dat dan want in Mariakerke is geen trein voor zover ik het me kan herineren?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » do apr 24, 2008 12:27 pm

als je braaf en welopgevoed :D bent pikken we je anders wel op aan't station in aalst
laat wat weten op 0476/85.62.03

groeten
hostekes

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do apr 24, 2008 12:37 pm

Angelke, de trein stopt inderdaad niet in Mariakerke. Maar de vertrekplaats met de auto's is in Wondelgem waar de trein wel langs komt. ;) Je kan ook Gent St-Pieters nemen en daar op de tram (1-11) richting Wondelgem-Evergem stappen, dan kom je zo aan de parking(Delhaize) waar we zouden vertrekken om 14u30. En vandaar kan je mee rijden naar Mariakerke.
Laat dan wel even weten of je al dan niet zou komen zodat we niet nodeloos op achterblijvers wachten of dat je de lift misloopt.
Het zou aangenaam zijn mochten degene die vervoer nodig hebben van Wondelgem tot Mariakerke dit laten weten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do apr 24, 2008 1:33 pm

Seg Angelke ken jij de weg naar daar met de auto ?
groetjes
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do apr 24, 2008 9:08 pm

Bren als je de weg tot de E40 richting Oostende kan vinden wil ik je wel verder uitleggen hoe je er ongeveer kan geraken.
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do apr 24, 2008 9:34 pm

heel lief van je Jeanine maar vrees dat ik echt super slecht ben in mij ergens herkennen dus zal zien of ik gps van mijn pa kan hebben dat zal veiliger zijn
Valt ook te zien hoe het met zitka gaat en of ik hem kan achterlaten bij Bart (mijne vent) :P ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do apr 24, 2008 9:49 pm

Zitka gaat voor hé ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do apr 24, 2008 10:03 pm

Wij komen ook maar hebben eigenlijk geen lunchopakket nodig we hebben enkel drank nodig moeten we die dan zelf meebrengen of kunnen we die dan daar betalen want nu storten staat er niet meer op voor maandag? :?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr apr 25, 2008 1:44 pm

Even wat bijkomende informatie.
Nabij het park aan Mariakerke brug gaat net dit weekend ook nog de kermis Zomerlief door heb ik net ontdekt. Dus wie oliebollen wil kopen kan daar terecht!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za apr 26, 2008 10:08 am

drank zal ook wel bij ons te koop zijn blikje cola-sprite -of water
1 euro voor 1 blikje
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » za apr 26, 2008 11:16 am

Okiiiiiiiiii
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za apr 26, 2008 12:37 pm

Kermis ? waaaaauh ma slecht voor mijne portomonee %) ne keer dak een lunapark zie geraak ik daar ni buiten :D :P ;) dus hopelijk kan ik aan de verleiding weerstaan he :P
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » za apr 26, 2008 9:49 pm

met spijt in ons hart moeten wij afhaken voor morgen. we waren er graag bij geweest en hopen er de volgende keer wel bij te zijn !@#$
wij wensen jullie wel veel plezier met de wandeling in de heerlijke zon/schaduw en hopelijk niet te ziek na al het draaien op de kermis :D
groeten ook van loes

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 27, 2008 7:03 pm

Heerlijke namiddag. Zon zee en strand :? Euh zon bomen bladeren en schone fretselkes die hun best gedaan hebben om te spelen en te wandelen. Ik ben wel Kevin onderweg verloren terwijl ik hem op weg naar huis zou zetten ~0 Kevin ik hoop dat je de weg dan maar zelf gevonden hebt , je was in geen velden meer te bespeuren sorry. Ben ook nog eventjes op Milo gevallen onderweg en hopelijk heb ik dat ventje geen pijn gedaan, hij hangt uitgeteld in zijn hangmatje.
Wie er niet kon zijn heeft een Frettige namiddag gemist, nu ken ik weer wat meer mensen van op het forum. :D


[Gewijzigd door jeanine op 2008-04-27 19:07:01]
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 27, 2008 7:27 pm

Ik weet niet wat jullie ervan vonden mààr ik vond vandaag geslaagd . Ik was/ben zeer opgetogen met de grote opkomst . Ik vond het alleen spijtig dat Belle de bitch is gaan uithangen ! De rest van de fretjes waren gewoon ongelooflijk !!! Ze waren lief en speels en nog eens lief . Ook de baasjes en bazinnetjes waren prettig gezelschap . Ik moet er aan toevoegen dat ik zeer trots ben op den baron die zich na één enkele woordenwisseling met Angel . Daarna waren den baron en Angel beste vriendjes . Er was één enkel opstootje dat ik heel spijtig vond : Bobke heeft een knipke gekregen van den baron !!! Bobke zou Bobke niet zijn als hij het na 3 seconden niet vergeten zou zijn en dus ging Bobke gezellig voort met het proberen te berijden van den baron .
Het was een perfekte dag , alleen is het spijtig dat ik zo vlug pijn kreeg aan mijn achillespees !!! Dat ik geen hypokondriak ben bewees Carine die me al enkele keren geprobeerd heeft om naar de dokter te sturen . Sorry Carine , die dokters hebben genoeg geld en ik kan het mijn beter gebruiken voor mijn fretjes . Hihihi .
Deze dag is voor herhaling vatbaar ! Ik vond hem super waarvoor mijn dank aan Dai !! Enkel één vraagje : Daike , ik heb me best geamuzeerd en daarom wil ik weten wanneer is de volgende ?

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo apr 27, 2008 7:39 pm

wij vonden het ook gezellig, juist wat droog op't eind :D

fotootjes zijn aan't uploaden, ik heb er niet te veel, slechts 122, en ben te lui om ze te sorteren dus laad ik maar alles op...

groeten
Hostekes

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 27, 2008 8:01 pm

Mààr 122 fotookes ?! Hoste , beste vriend , ge hebt uw best niet gedaan hé . LOL .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 27, 2008 8:07 pm

Waar moeten we die foto's gaan bekijken?? Zie je wel dat ik het over kopen van olliebollen had :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo apr 27, 2008 8:13 pm

jawel, ze staan erop, de fotokes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » zo apr 27, 2008 8:14 pm

:P Ik ben er volledig mee akoord, vond het ook een zeer geslaagde wandeling, en mijn lievertjes vonden het ook MEGA leuk.
Wil ook wel weten wanneer de volgende wandeling is...xxxxx ;)
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx



Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 104 gasten