27 april wandeling aan Claeys Bouüaert park Mariakerke

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za apr 12, 2008 10:20 pm

Hey
idd we gaan gezellig wandelen in het Bouüaet park NATUURLIJK MET ONZE FRETTEN!!
alé de fretten met ons maar dat maakt niet uit...

We spreken om half 3 af op de grote parking van T'Hof Van Vlaanderen(voor de mensen die niet van Oost -Vlaanderen zijn.)Wie wil kan van daar dan mee rijden naar het park(een goede 5 min. rijden)
Tis een gezellig parkje met weinig volk en honden.
wc is beschikbaar, wat ook niet slecht is ....
na de wandeling houden we een kleine pic-nic op de weide...
dus carriers meebrengen is geen slecht idee omdat we maar 5 minuten van de parking staan...
verder een goed deken en handdoek is ook gemakkelijk ...

Inkom is er natuurlijk niet maar normaal zal er voor een zacht prijsje een broodje en drankje voor zien zijn .
Een half stokbrood smos(hesp-kaas-mayo- tomaat -sla -ui en augurk)nr 1
of half stokbrood gezond(aspergesalade, tomaat sla-ui)nr 2
of half stokbrood preparé(met sla en tomaat)nr 3
en drankje (blik 33cl) keuze uit Cola -water(bruis) of Sprite
prijs :5 euro per pakketje

tis de bedoeling dat iedereen die dit wil, op voorhand zijn lunchpakketje betaald (rek.nr:890-2142106-86)Dit kan tot 23 april ten laatste !!!!
vb familie meivis 3keer 3 -1C 1W 1S

mijn vraag ....WIE KOMT?????

gr dai

ps waarom niet blaarmeersen?
ze zijn met verbouwingen bezig en daarmee is het niet erg gezellig.
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 13, 2008 11:29 am

Milo
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 11:53 am

Baronnes Belle , den baron en normaal gezien ik ook .

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo apr 13, 2008 12:16 pm

ik zit dan juist in parijs :(
jammer want ik was graag meegegaan
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo apr 13, 2008 3:49 pm

Mag je ook eens komen kijken zonder fretje?
Want ik wil er wel graag eentje, maar dat zal tegen dan nog niet zo zijn.
Maar ik heb nog nooit in echt een wandelende frzet gezien. Ik weet wel ondertussen dat het meer dragen dan wandelen is, maar toch.

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo apr 13, 2008 3:54 pm

tuurlijk mag je zonder fret komen kijken :D
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 4:52 pm

Beste Sah , als ge een fretje hebt dan ben je welkom . Als je nog geen fretje hebt dan ben je ook even welkom .
Zo te lezen word dit fretje je eerste niet ? Dat maakt niets uit : kom stelen met je ogen !
Wat ik daarmee wil zeggen is dit : meerdere mensen hebben meerdere manieren om met hun fretje(s) te wandelen . Iedereen moet het leren hé .
Ik heb geleerd om een uitrol-ding te gebruiken voor de wandeling . Ik wil niets anders meer dan zo een uitrol-ding . Andere mensen hebben waarschijnlijk een andere favoriete " lijn " of iets dergelijks .
Kom gerust meewandelen , je zal het je niet beklagen . Wie weet mag je ( als je denkt dat je het aankan ) wel eens met den baron meewandelen .
Let wel : als je denkt te mogen verwachten wat ik van een fretje verwacht , dan mag je dat gerust op je buik schrijven want den baron bijt niet !

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo apr 13, 2008 5:14 pm

je moet niet alleen stelen met je ogen ^^
een grote sjakos meebrengen & neerzetten :D
ge zult erna fretten genoeg hebbe :D
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Soeze
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 7:48 pm

Berichtdoor Soeze » zo apr 13, 2008 5:32 pm

loes en ik zullen er ook zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 5:36 pm

Marieke ! Ik dacht dat we dàt voor ons zouden houden !
Maar ja , uiteindelijk zou Sah het ook wel geleerd hebben . Eigenlijk is Belle daarin een fretje met een KLEIN verschilletje : plastiek zakjes , lederen tassen , sjakossen , eigenlijk alle soorten zakken/zakjes zijn goed om te onderzoeken/leegmaken als je een fretje bent . Ook kartonnen dozen , buizen en .............................. , opnieuw dus : alles waar een fretje in kan : dingen met gaatjes erin dus , zijn goed om je ( wéér als je een fretje bent ) in weg te stoppen !
Maar ja , dan vraag je je natuurlijk af wat dat " KLEIN verschilletje " was dat ik bedoelde hé ? Baronnes Belle is een fretje met een verschilende smaak : GSM !!!
Als ze een Nokia ziet dan is ze er in een " onbewaakt moment " mee weg !!! Geen Sony , geen LG , geen ander merk dan Nokia voor Belle !!! Natuurlijk is ze ook dol op tutters ( fopspenen ) die ze NOOIT zal laten liggen ! Mààr dat zal je waarschijnlijk zelf wel zien àls onze baronnes wil wandelen . Verdere uitleg zal ik op de wandeling geven alsook vragen beantwoorden . :) ;) :P :D :D :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 13, 2008 5:42 pm

Mochten we nu elk een fret meer meebrengen zou Sah kunnen kiezen met wie ze uit wandelen wil gaan :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » zo apr 13, 2008 5:50 pm

geloof my associaleke,
ze moeten dr zelf ni in kunnen..
die klein zat van de week in de badkamer & ik was 2 min weg.
die was in een toiletpapierrolleke gekropen & zn achterste geraakte dr ni door...
écht da was grappig :D
Jammer da ik zo in paniek was..
want het was ne schone foto geweest :D
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo apr 13, 2008 6:42 pm

en wie komt er nog???
als je er niet bij bent zl je spijt hebben achter af!!!
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 7:17 pm

Ik ga passen : ik kom dus niet .
Ik werd gevraagd door een vriend om mee te helpen met zijn verhuis .
Als het niet té laat én te donker word dan ga ik met mijn kroost wel wandelen op De Blaarmeersen .
Maar de anderen wens ik veel plezier . Mischien komt er wel een andere dag om samen te gaan wandelen .
Let wel dat de fretjes toegelaten zijn op het natuurdomein .

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » zo apr 13, 2008 7:36 pm

ik en steve komen samen met tinka, mollie en gizmo
dus sarah je kan alt met één van onze 3 rakkers meewandelen hoor :)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 13, 2008 7:51 pm

Marc, het is jammer dat je niet komt. Ik ben daar al met mijn fret zonder problemen uit wandelen gegaan en die vond het heerlijk daar. Ik weet niet of je het weet zijn, het is niet de Bourgoyen dat wel natuurdomein is van natuurpunt maar een openbaar leuk park ( waarvan je denkt dat het een bosje is) in Mariakerke waar we naar toe gaan. Je loopt tussen de oude bomen op paadjes langs de waterkant, er komt daar niet overdreven veel volk op af zodat het een rustige wandeling kan worden voor de fretten en genieten voor de baasjes. Dit is ook met openbaar vervoer heel goed bereikbaar voor iedereen, de bus 3 stopt daar aan de post. Verandering van spijs doet eten :D Ik weet dat je veel liever naar de Blaarmeersen zou geweest zijn, Dai en ik zijn er vandaag dan ook gaan kijken. Maar de graafwerken zijn daar nog volop aan de gang. Op een zondagmiddag en met hopelijk goed weer zal het in de buurt van de speeltuin nogal druk worden daar denk ik. Veel ouders komen daar met hun kroost op af en de terrasjes zitten ook redelijk vol dan. Dit was vandaag niet anders met moeite een zitplaats gevonden. Een ietwat rustige plaats om van een pic nic te genieten zagen we daar ook niet direct. Vandaar de wijziging in de plannen.
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 8:52 pm

Jeanine , verandering van spijs doet eten , dat is een waarheid als een koe .
Dat ik liefst op De Blaarmeersen wandel is ook geen leugen .
Ik nodig iedereen uit om naar mijn linkerhand te kijken . Daar draag ik een ring die ik geerfd heb van een vriendin . Deze vriendin droeg de ring de laatste keer dat ze het hospitaal in ging waar ze niet levend meer is uitgekomen . Deze vriendin heb ik beloofd om haar zoon te helpen als hij het me vroeg . Deze zoon heeft me verteld dat hij zou verhuizen . Alleen wist hij niet of het kort voor of kort na de 1ste mei was voordat hij er met zijn vriendin over gepraat zou hebben . Zij hebben die beslissing genomen die voor hen het beste uitkwam . Hij heeft me gevraagd en ik kom een belofte na aan een overleden vriendin om haar zoon te helpen .
Ik ben in het diepst van mijn hart geraakt als men zou denken dat ik zo kinderachtig zou gaan doen als men me mijn zin niet geeft .
Eigenlijk ben ik niemand uitleg verschuldigd , maar als men een zaadje plant dan wil ik de boom zien groeien . Ik hoop op een grote sterke eik , mischien willen anderen een treurwilg zien maar dat is mijn zaak niet .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo apr 13, 2008 9:40 pm

Marc, zo bedoelde ik dat ook niet. Ik zei toch jammer dat je niet kon komen. Ook ik ben de mening toegedaan dat belofte schuld maakt en het is ook normaal dat je dit niet wil afzeggen. Je bent inderdaad niemand enige uitleg verschuldigd. Maar toch had ik je er graag bijgezien als het kon ;) Even van geprofiteerd om wat uitleg over de omgeving te geven en antwoord of de fretjes daar toegelaten zijn.
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 9:49 pm

Ik heb dat stukje een keer of 5 herschreven om niet te boos over te komen .
Genoeg daarover nu .
Er zal wel eens een keer komen dat we daar samen gaan wandelen . Je hebt groot gelijk dat De Blaameersen nu niet echt de plek bij uitstek is om te gaan wandelen . Alhoewel , den baron is veel meer op zijn gemak aldaar . Dat heeft hij me verteld toen we rond " zijn mok - periode " van de dag in een parkje in de buurt gingen wandelen : hij mokte niet . Dadelijk daarop sprongen we op de bus . Alhoewel het donker was toen we aankwamen op De Blaarmeersen aankwamen begon meneer weer te mokken . Daar kan hij zich meten met de kasseien van dat opengebroken baantje .
In juni zal het daar weer helemaal in orde zijn voor fretjes , zolang moeten we dan maar gelukkig zijn met een flinke wandeling naar de overkant van de grote plas daar .

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » zo apr 13, 2008 10:37 pm

nog 1 ding daarover (sorry hoor)
maar waarom voelt iedereen zich zo snel aangevallen...????(niet alleen Marc nu hoor...)
ik weet dat ik zoiets mag vragen aan jullie twee(we kenne elkaar daar goed genoeg voor...)
zonder dat ik lelijk zal worden bekeken...
waarom kan niemand iets zeggen, zonder daarvoor op de vingers te worden getikt door iemand anders(dit is niet de eerste keer dat ik zoiets lees vandaag)
ik vind dat enorm spijtig echt waar...

nu zwijg ik
wIE KOMT ER NOG???
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 13, 2008 11:23 pm

Ik heb geen " tik " willen uitdelen , juist laten weten dat ik een vriend ga helpen om de redenen die iedereen kan lezen .
Nu stop ook ik daarover .
Groetjes , Marc en co .

PS De Blaarmeersen is nu inderdaad niet echt de plek bij uitstek om met fretjes te gaan wandelen . Toch niet als je geen fretje hebt die zich wil meten met kasseien .

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo apr 13, 2008 11:36 pm

Wij komen niet iets te ver spijtig genoeg
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma apr 14, 2008 12:11 am

Ja sorry, ik vrees dat ik ook moet afhaken :( ! Met de auto doe ik die rit niet graag omdat ik alleen moet komen, Caro en Theis kunnen niet die dag en met de trein is het een rit van minstens 3u03 met 2 overstappen. Dat is met een fret erbij echt niet te doen, vind ik. Moest het nu noodzakelijk zijn ging dat natuurlijk wel, maar om er een ontspannen dagje uit van te maken vind ik het toch overdreven ingewikkeld én te vermoeiend voor ons Quiana, die ik wou meebrengen.

Op de frettenwandeling aan zee hoop ik echter wel aanwezig te zijn, hopelijk kunnen Caro en Theis dan wel mee! :P
Vanessa, sorry, ik had jullie echt graag terug gezien !@#$ , maar een reis van op en terug dik 6u vind ik echt wat veel, vooral voor ons muis. Ik hoop dat jullie de 25ste mei naar Mechelen komen, dan is het De Dag van het Park en speelnamiddag gelijk :) . Ik denk alleszins aan jullie, maak er een heel fijne dag van!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma apr 14, 2008 1:04 am

Voor mij ook wat te ver jammer genoeg ~_~

Have fun !!

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » ma apr 14, 2008 11:41 am

Hallo,
sorry, ik heb iets te snel te enthousiast gereageerd, ik kan helaas niet mee die dag.
Sarah


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 73 gasten