WE'RE BACK !!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 16, 2008 6:00 pm

Yes!!! Het lukt, het werkt, het marcheert, het gaat aan, het verschijnt, het IS ER gewoon ....

ONS FORUM !!!!

Aan alle gelukkigen onder ons : wees terug welkom en laat ons herbeginnen met babbelen, vertellen en lachen met onze fretsels en hun frettenstreken!!

YEAH Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr mei 16, 2008 6:02 pm

28 seconden verschil , schande :P :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 16, 2008 6:20 pm

Wat had je gedacht?? :D :D Je bent fanatiek of niet, hé!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr mei 16, 2008 6:29 pm

Jippie eindelijk het forum terug, wat heb ik dat gemist zeg! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr mei 16, 2008 6:57 pm

Joepiejeeej alleen heb ik weer wat ander nieuws ik ga niet zoveel tuijd meer hebben voor forum (me ventje neemt me elke avond ergens mee naartoe dusja maaaaaaaaaarrrrrrr hij gaat toch moeten wennen aan het forum heej want laat dit voor niets ter wereld vallen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr mei 16, 2008 7:02 pm

Wel , geloof het of niet , mààr : ik ben er weer , wij zijn er weer en ik ben GELUKKIG !!!
Nu moet ik wel op één of andere manier de draad weer oppakken met Knorry !!! Zijn " bijterke " moet dringend goed opgevoed worden en ik dacht : ik heb geen geld om een fret in één keer te betalen en dat lieverdje heeft een opvoeding nodig . Mischien kan ik hem een maandje of zo in mijn woning halen om er een lammeke van te maken zodat hij een braaf fretje word en een goede thuis kan krijgen .
Ik heb al een klein plannetje in mijn hoofd steken : wandelen , véél wandelen zodat hij te moe of te lui word om te bijten . In ieder geval wil ik zijn gedachten op verandering zetten door er veel mee bezig te zijn . Daarbij moeten den baron en Belle even op hun tandjes bijten tot we weer met 3 zijn . Bijten voor Belle is geen probleem : ik vrees alleen dat die lieve bijter haar tandjes in zijn nekje zal voelen ! Den baron komt met iedereen overeen , dat hebben we gezien met de 3 fretten van Ine . Dus is het nu afwachten tot Knorry iets van zich laat horen hé .
( Hintje : 09/256.04.56 en/of 0485/45.30.32 )

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr mei 16, 2008 7:22 pm

ik word zot ik word gek, bull en mini knor hebben er moeten aangeloven
ik heb hier als een klein kind liggen rond te springen...
jjjjjjjooooooooooooooeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee het forum is terug ik heb jullie allemaal heel hard gemist.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 16, 2008 7:37 pm

Ik sta hier gewoon al een uur naar dat groen te staren!! Zóóóó mooi!!!! Zóóóó fijn dat het er terug staat!!

Je weet écht pas wat je mist als het er niet meer is, hé? ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » vr mei 16, 2008 8:20 pm

het zou begot tijd worden zou ik zo denken!! :P :P
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr mei 16, 2008 9:13 pm

mensen,
get a live :D :D :D :D
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 16, 2008 9:29 pm

Get a live, zegt dat dan!!! Ik heb verdo... mijne hele grote poets erdoor gejaagd én inmiddels gisteren de "rechtban(g)kelijke controle" doorstaan!! Is het dan niet idd tijd voor ONTSPANNING ???? :P :P

En zo ben jij ook weer van de vragen verlost, hé Mieke, of heb jij er niet zoveel gehad dan?? :D Laat ons maar gewoon weer genieten van ons gebabbel, dat houdt "het leven" er ook wat in, nietwaar? ;) Tot schrijfs, zou ik zeggen!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr mei 16, 2008 9:34 pm

Eindelijk terug online :D Jiepiejajee !
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr mei 16, 2008 9:52 pm

Kan de website niet vinden :? :@ ~0 (@) ~_~ !@#$ en dat weken %)
Eindelijk ~0 :) :P :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr mei 16, 2008 10:12 pm

Origineel gepost door margit
Get a live, zegt dat dan!!! Ik heb verdo... mijne hele grote poets erdoor gejaagd én inmiddels gisteren de "rechtban(g)kelijke controle" doorstaan!! Is het dan niet idd tijd voor ONTSPANNING ???? :P :P
En zo ben jij ook weer van de vragen verlost, hé Mieke, of heb jij er niet zoveel gehad dan?? :D Laat ons maar gewoon weer genieten van ons gebabbel, dat houdt "het leven" er ook wat in, nietwaar? ;) Tot schrijfs, zou ik zeggen!! :D
hehe ... ik laat je zeker en vast genieten!! was maar graptje se ..
het was de voorbije dagen/weken druk op't werk, dus ik heb ook geen tijd gehad om veel naar de site te gaan ..

en met dat bijtgeval dat hier rondliep ......

Margrit, hoe was de controle!!!!!!!!!!!!??
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr mei 16, 2008 10:21 pm

Nog altijd een bijter??
Margiet vertel........................
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr mei 16, 2008 11:27 pm

Tja, ik durf het bijna niet zeggen, maar het lijkt niet slecht geweest te zijn :~ . Ik moet de goden niet uitdagen natuurlijk, de uitspraak is pas op 17 juni, maar ik heb toch de stille hoop vanbinnen dat het niet zo 'n vaart zal lopen als onze eigenaar zou willen. Die boete zal al nooit zo hoog worden als zijn vraag, dat zei de rechter (een dame) zelf.

Datum van afspraak kwam hier dus op woensdag 14.05 binnen tegen 15u, het zou doorgaan op donderdag 16.05 om 14u, we kregen netgeteld 23u om alles in orde te krijgen!! Dat is dus een geheks en gevlieg geworden, gelukkig heb ik hier enkele héél trouwe en lieve vrienden leren kennen die me uit de nood wisten te redden. Mickey, Djembé, Diedle, Balou en Minney vertrokken als eerste naar Dorinda, normaal ging NafNaf, ons konijntje ook mee, maar die vergat ik met al dat gevlieg. Ik was alleen thuis, dus ik moest al kooien afbreken enzo, konijnemans was er dus niet bij!! Dan Ingrid gebeld voor Lei en Mieke, maar die kon er plots niet meer op letten, grote paniek dus, maar gelukkig hielp Dorinda me verder uit de nood en mochten de 2 oude snuitjes ook naar haar, deze keer wel samen met Nafke!!

Elke (Shaynay) had ik ge-sms-t en tegen de avond alweer vage paniek, want Elke liet niets weten!! Dan maar op haar gewoon nummer gebeld, ze had de sms niet gezien maar kwam dadelijk af!! Fijn dat ik niet zelf moest rijden deze keer, dat was tijd gespaard en zo ging kooi 2 samen met Kiara, Gucci, Nala en Tinky richting Kuringen. Niet te geloven hoe eenzaam ik me begon te voelen, ondanks alle drukte, dit huis was mijn huis niet meer zonder die 10 sloebers!! Theis redde dan mijn avond door ook zelf op te komen om Domino en Iago op te vangen voor even, ik wou de 2 meest moeilijke fretten hier laten, zonder al teveel alteratie. 't Is niet dat het vervelende fretten zijn, maar Noets is net geopereerd en heeft mij echt nog nodig voor medicatie en verzorging en Quiana kan al niet tegen veel verandering, daar heeft ze teveel voor meegemaakt vroeger, dus die liet ik ook liever thuis. Ze zaten met z'n 2, weliswaar gescheiden, in de Nation, je moest niet vragen hoeveel plaats die plots hadden!! :P Tja, de Nation is echt wat groot om af te breken, hoor!!

Tot slot is ons Lara samen met de poezen naar de Da gegaan, Lizzy was van woensdag al daar omdat ze geopereerd moest worden van insulinomen. Donderdagavond is ze mee naar huis gemogen, dat was dus dubbel feest!!

En dan de controle zelf : mijn advokaat, de eigenaar en diens advokaat en de 3 bevoegden van de rechtbank moesten dus hier zijn om 14u, maar buiten die mensen van de rechtbank verscheen er niemand. De rechter zelf was redelijk verbaasd dat er niemand anders was, mijn advokaat heeft dan laten weten dat hij het niet haalde maar de tegenpartij en raadsman hebben niets van zich laten horen. Om 14u30 besloot mevrouw de Rechter dan zelf binnen te komen kijken, hebben wij haar gezegd dat wij tot hier toe altijd vertrouwd hadden op de mondelinge afspraak met de eigenaar en heeft ze hier beneden kunnen vaststellen dat er 2 honden, 2 katten en 2 fretten zaten, met hun toebehoren, zijnde enkele manden, een doos met een dekentje en een speelhuis. Ah ja, en de Nation zelf natuurlijk.

Ik kan niet zeggen dat één van die 3 dames van de Rechtbank onvriendelijk of nors waren, alle 3 waren ze heel schappelijk en deden ze hun werk, vaststellen dus of hier idd dieren aanwezig waren, wat wij dus ook niet ontkend hebben. Ik vroeg of we er snel zouden uitmoeten als de uitspraak in ons nadeel zou uitvallen en toen zei ze dat àls we eruit moesten, met de nadruk op àls, we 6 weken zouden hebben ongeveer. Niet veel natuurlijk, maar ze klonk dus echt niet negatief, ik hoop natuurlijk dat ik het niet fout geïnterpretteerd heb!! De afwezigheid van de eigenaar en zijn advokaat was haar precies niet meegevallen, ook weinig beleefd natuurlijk dat ze niet eens verwittigd hadden. Hopelijk speelt dat wat in ons voordeel dan ;) !

Bij deze wil ik iedereen bedanken die donderdag en de andere dagen kaarsjes hebben gebrand, het heeft precies echt wel geholpen, dus zou ik willen vragen tegen de 16de juni 's avonds die kaarsjes weer aan te steken!! Merci, merci en .... verder duimen, hé!!! :D :D :D
Afbeelding

PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » za mei 17, 2008 12:19 am

'k denk ook wel dat de rechter niet echt 'tof' vond dat zelfs de tegenpartij er niet bij was ... als die mensen zo klagen en ze willen zelf de moeite nog niet doen om mee te komen met zo'n dag .... pffff .. dan trek ik daaar toch ook m'n conclusies uit dat het niet zo belangrijk is voor die mensen ..

enfin .. ik duim mee de 16e dat het zal meevallen!!! die rechter is uiteindelijk ook maar een mens he .. en als die eigenaars dan al zo moeilijk doen en zelfs niet verwittigen, hoop ik toch ook wel dat ze het in jouw voordeel uitspreekt.

groetjes
Mieke

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » za mei 17, 2008 2:20 am

Rechters houden idd veel rekening mee of de tegenpartij er is op belangrijke dagen. Want natuurlijk is degene die klacht neerlegd er belangrijk bij en als die niet opdaagt is het meestal in die persoon zijn nadeel
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za mei 17, 2008 10:22 am

Ja het is nu ff in spanning afwachten maar ik hoop echt dat alles in je voordeel uitdraait maar zoals ik je donderdag al zei toen je je beestjes kwam halen, dat die eigenaar er niet was is al zeer negatief voor hem en alleen maar voordelig voor jou. In ieder geval gaat die kaars hier niet uit tot dat 16 juni gepasseerd is en jij ook enorm bedankt hé voor die groep naar hier te brengen. Ik heb me echt rotgeamuseerd met die bende! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za mei 17, 2008 10:22 am

Duim duim voor een goed vervolg.
Afbeelding

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » za mei 17, 2008 12:08 pm

Hier word ook geduimd hoor :P ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » za mei 17, 2008 4:24 pm

hier ook!!
Eindelijk is de site terug !
Ik was er vanovertuigd dat ik er afgesmeten was op een of andere manier. Ik heb zelfs op verschillende computers geprobeerd amai, had ik schrik !!
En nu moet ik leren voor de examens dus kan ik niet veel meer komen :-(.

Hopelijk komt alles goed Margit!
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » za mei 17, 2008 8:31 pm

Hier blijven we ook nog duimen! dat alles in orde komt.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma mei 19, 2008 9:36 pm

Ben ik weer de moeilijke klant?????
Voor de panne tikte ik gewoon in Google defrettenark en kwam meteen op de juiste pagina. Nu kom ik er via een link het vlugst aan. Ligt dit aan mij of nemen ook anderen een omweg?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma mei 19, 2008 9:39 pm

Het forum staat bij mij gewoon in mijn favorieten. Dus 1 klik en hup ik ben er ! :D
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten