ZONDAG - Dag van het Park

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » di mei 20, 2008 10:50 pm

ik slaap zaterdag wel wat langer dan kan ik er zondag vroeger (heel vroeg ~0 ) terug uit ...maja voor dfa alles he :D

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di mei 20, 2008 11:26 pm

Origineel gepost door margit
Op mijn dochter en halve schoonzoon ga ik zo vroeg niet moeten tellen, vrees ik!! ;) !!
hoezo half? :o kzou dan toch zeggen da ze beter nen gansen pakt ze :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 21, 2008 1:28 am

Ik krijg nou wss huisarrest dus weet nu niet meer of ik aanwezig zal zijn
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo mei 21, 2008 11:32 am

Zondag is den enigsten dag dawe normaal iets of wat uitslapen nu met de werken dus verondschuldig ons hiervoor maar we gaan wel aanwezig zijn met onze , nu , 2 bengels

Hopelijk mogen ze in de speeltiun , ze zijn wel nog niet zo tam ...

BTW , kan er ook , als er iemand een bus ferretone reserve heeft en we die mogen afkopen , die meenemen ?

Tis anders ni te doen hun te verzorgen :(

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo mei 21, 2008 12:02 pm

:P :P 't Is een héle "schoonzoon" hoor, je zal hem waarschijnlijk wel zien zondag, maar 't is nog geen officiële schoonzoon, hé :D . Maar hij voelt hier al zo "thuis" aan hé, hij liep hier ook allang binnen vóór Caro en hij samen waren, (de Ark supporterde ook al een hele tijd op voorhand :P) daarmee dat ik hem een "halve" schoonzoon noemde!!

Eigenlijk kan ik evengoed zeggen dat Theis een "dubbele" schoonzoon is, hoor, af en toe telt hij toch voor 2!! ~0 ;)

Kortom, het zijn allebei schatten, maar om hen op zondag om 10u in Mechelen te krijgen zal iemand anders dan ik zijn best mogen komen doen, hoor!! Ik neem dat risico niet!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » wo mei 21, 2008 1:08 pm

Origineel gepost door a3ke
we gaan wel aanwezig zijn met onze , nu , 2 bengels
Hopelijk mogen ze in de speeltiun , ze zijn wel nog niet zo tam ...
Fierro in de speeltuin ... oei oei .. denk niet dat dat zo'n goed idee is eignelijk .....
sowieso heeft hij al bijna nooit contact gehad met andere fretsels ... dus om hen dan ineens in zo'n hoop te placeren .... ik betwijfel het ...

Tenzij je hem in het fluoroos ofzo gaat spuiten, zodat hij zeker opvalt voor de oppassers van de speeltuin, want bij dat beest heb je echt wel handschoenen nodig :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo mei 21, 2008 6:32 pm

Oh fijn dat je ook komt Tineke, zoals ik al in een ander topic zei hoog tijd om nog wat bij te kletsen! :D En natuurlijk ook met de andere mensen, ik sta hier ook al te popelen hoor!

@ Margiet, dank je wel dat ik mee mag en rond welk uur heb je graag dat telefoontje? ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo mei 21, 2008 7:21 pm

Fierro is al sterk gekalmeerd met Safari in de buurt

De rollen lijken nu omgekeerd , Fierro blaast enkel nog maar naar safari , bijten doet ie niet , alleen naar ons

Safari bijt nu gewoon altijd en naar iedereen :(

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo mei 21, 2008 9:17 pm

whiii het staat vast dat ik kom met de twee gasten, en mijn lief en haar broer en zus :D

seffes nog eff busuren enzo opzoeken en zal wel eens laten weten wanneer wij daar zijn...

edit; wij zijn daar rond half 12... en zullen blijven tot ongeveer kwart na 4 (dan moeten we bus terug hebben) ofwel die van kwart na 5...

[Gewijzigd door nielsvl op 2008-05-21 23:06:16]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mei 22, 2008 8:44 am

Reken maar op kwart na 5 hoor Niels, het is gewoon altijd veel te gezellig bij ons om eerder door te gaan dan het strikt noodzakelijke uur!! :P :P

Dorinda, laat me denken ... ben jij om 7u wakker?? Ik zet mijn wekker wel op 6, maar als dat dan niet gelukt zou zijn ben ik er tenminste om 7u nog uit hé, al wordt het dan nog wel kunst- en vliegwerk om op tijd te zijn!! %)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do mei 22, 2008 9:58 am

Wij zullen er jammer genoeg niet zijn dit weekend. Wij worden bij mijn pa verwacht die momenteel thuis zit met een pijnlijke rug. En er moet een beetje in de tuin gewerkt worden, dus gaan wij dan maar de reddende engels gaan spelen :)

Snuffel vind het wel jammer dat hij nu nog wat langer op zijn verjaardagsknuffels moet wachten %)
Hopelijk staat er geen vervaldatum op die knuffels :P


[Gewijzigd door Maranweke op 2008-05-22 10:13:46]
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mei 22, 2008 10:48 am

Nee hoor!! Die worden alleen verdubbeld tegen de volgende keer!! :) Ah ja, intrest, hé!! :P :D

Wel jammer dat je er niet bij kan zijn zondag, maar wens je papa maar een spoedig herstel!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do mei 22, 2008 10:54 am

margit, het probleem is; als we daar om kwart na 5 vertrekken dan zijn we maar om half 8 hier in deinze, dan komt mijn vriendin haar mama ons allemaal halen, eerst nog naar mijn huis de fretten afzetten, en dan naar hun huis... haar kleine broer en zus moesten rond 8u thuis, dus dan word dat 20 na 8 ongeveer dat ze thuis gaan zijn...

maar die kans zit er dik in :P maar dan mag er ook wel niets meer fout gaan of we zitten met een probleem :P

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do mei 22, 2008 11:03 am

Ik zal er waarschijnlijk weeral niet bij kunnen zijn !@#$ !@#$ ~_~
Ben zo slim geweest om mijn auto kapot te rijden !@#$ ~_~ qulase (of hoe het ook geschreven word) is naar de zak , weer goe gereden dus ... verdorie . Dus weer veel kosten pfff
Dus nu hang ik van Bart af of hij zijn auto nodig heeft of ni .
Fretsels zou ik zowiezo niet meebrengen, heb al gemerkt dat ze de speeltuin niet zo leuk vinden dus ... en natuurlijk ook omdat ze nog herstelende zijn zou ni graag hebben dat hun wonde terug open gaat ~_~

groetjes
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do mei 22, 2008 12:53 pm

Bren jou weer missen :( Maar eeuhm ja ik kom dus ook normaal gezien me ventje staat te springe om dis mee te maken
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do mei 22, 2008 1:34 pm

Margiet waterdichte tenten hoop ik want ze geven regen :@ GRMBL
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mei 22, 2008 1:48 pm

Gisteren ging ik ook met mijn tuterke naar de garage, even "kosten laten ramen" want mijn lief ding (ja, mijn auto en ik hebben een héél speciale band :P) heeft heel wat probleempjes gekregen de laatste maanden!! Zo ben ik al 2x zonder remmen op stap geweest, de eerste keer heeft Theis het kunnen herstellen en reed ik 2 dagen later weer even veilig rond, de tweede keer moest ik echter absoluut bij de Da zijn en kon Theis niet op tijd hier geraken, dus ben ik maar zonder remmen gegaan!! Ik had Noets verwittigd, had gezegd dat we mekaar moesten tegenhouden als we plots te kort op een andere auto zouden uitkomen :D!!

Nu had Theis al wel gezegd dat het enorm onveilig was en slecht voor de auto, dus gisteren uiteindelijk naar de garage met het gedacht de auto maandag ofzo binnen te brengen. Dat was echter buiten de mannen van de garage gerekend! "Madam, zo gaat gij niet meer de baan op!!" Ja maar, ja maar, ikke zóóó enorm veel komedie gespeeld dat ik ABSOLUUT zondag in Mechelen moest zijn enz ... maar ze hadden geen vervangwagen meer staan, het zat bomvol voor de eerste dagen. Weer het arme schaap uitgehangen dat écht zondag in Mechelen moest geraken, met het resultaat dat ze op een gegeven moment met z'n 3 tegelijk stonden rond te bellen om mijn tuterke ter toch maar tussen te krijgen en uiteindelijk zou dan iemand van de Peugeot-garage naar de Nissan garage er tegenover trekken, dat is toch van dezelfde eigenaar en zou die in die garage mijn bakske gaan maken!! En omdat ik dan al zoveel tegelijk aan de hand had gehad (die man wist dat de auto niet voor de keuring was binnen gekomen omdat ik toen in coma lag) gingen ze nog kijken om de kosten te drukken ook!! Er is heel wat aan de hand met mijn autootje, dus de rekening gaat nog hoog genoeg zijn, maar ik vond het alleszins ontzettend lief!! Ze hebben me nog onmiddellijk daarna naar huis gebracht ook, moest nog niet eens voor vervoer zoeken!

Gelukkig vroegen ze niet waarom ik nu net zo abso-abso-absoluut in Mechelen moest geraken!! :P :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mei 22, 2008 1:49 pm

Angelke, DFA heeft niets anders dan GOED en DEGELIJK materiaal!! :D :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do mei 22, 2008 2:06 pm

ik hoop da we daar tegen ons mademoiselle hare jaguar terug hebben.
de buis is doorgeknakt van haar koets ze rijd nog maar een goei 9 maand.
ppppffffffffffffff...
of is er een speeltuin voor zien voor de aller kleinste? :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do mei 22, 2008 2:08 pm

Angelke je bent altijd welkom in Overijse he ! Je mag altijd eens passeren , wel een belleke geven want ben ni zo veel thuis :P ;)

groetjes
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do mei 22, 2008 2:08 pm

Margit dan ist goed Angel is anti nattigheid Pogo zoui liever in de regen gaan spelen maar jah niet meegeteld dat ik ook ni zo een regengek ben he. hopelijk vind ik dat fototoestel nou maar weer snel he.

@ Knorry; vastmake die buis he
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do mei 22, 2008 2:15 pm

Bren ja awel ja ma ja kheb geen vervoer op men ventje na en me pa he
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do mei 22, 2008 2:39 pm

Ge kunt toch in Mechelen geraken ??? dus ... :P ;) trek het u ni aan heb ook geen vervoer nimeer :@ en mijn pa is dus razend he amai zo ne preek ... en ik heb het u gezegd en dit en dat jongens toch zo'n miserie.
En ga er nu dus ni direct achter vragen om hem toch ne keer open te smijten om toch zeker te zijn dat het da is want hij schiet mij af (@) Kan er toch ook ni aan doen dak nooit stillekes kan rijden ? da zit daar in of ni he %)
Nu ben ik wel 5000-6000 euro kwijt dak er nog van kon krijgen + heb er het geld ni voor om direct ne andere te kopen zenne :@
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do mei 22, 2008 3:12 pm

Bren u join de culasse is herstelbaar ze volgens mij kzalt sebiet is aan menne vent vrage? Hij kent veel mense in autowereld...
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do mei 22, 2008 3:13 pm

Amai Bren, is je auto zó om zeep dan? Gewoon door "hard" rijden?? Ik ken er nochtans nog die de gaspedaal goed weten zitten, maar dat heb ik toch nog niet gehoord!! :( :( Is er echt niks aan te doen?? :~
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 76 gasten