Nog eens over dat " chatten " .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo mei 28, 2008 9:51 am

Mannekes en madammekes , ik heb een vraagje .
Een tijdje geleden werd er gesproken over dat " chat-gedoe " hier op de site . Iedereen was er blij mee dat dat kon . Ondertussen ben ik al regelmatig gaan kijken en steeds stond daar Powerke moederziel alleen . Op mijn groet kreeg ik geen antwoord . Waarschijnlijk zal ik niet de enige zijn met die ervaring .
Nu komt mijn vraagje : wanneer word er eigenlijk gechat ?!
Is er een tijd afgesproken ? Zo ja , dan had ik die graag gekend . Als het antwoord " nee " is dan wil ik eens weten wanneer er mensen zijn die tijd willen maken om te chatten als dat mogelijk is .
Reden voor mijn vraag is omdat ik het beu ben om daar altijd alleen te staan . Mischien heb ik weinig geduld , mischien komen er mensen kijken , zien niemand en verdwijnen dan weer zo snel als ze gekomen zijn .
Mààr als ik daar nog dikwijls alleen zit dan hoeft het voor mij niet meer .
Trouwens : Belle is van hetzelfde gedacht als ik want ze komt vragen of ik haar wil oppakken . Dat ga ik nu doen !!!!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo mei 28, 2008 10:27 am

Hoi Marc, ik ben idd ook al een aantal keer gaan kijken en Tom staat er idd ook sowieso altijd op aanwezig, maar daarom is ie er niet altijd hoor. Het is fijn om te kunnen chatten, maar het is voor mij echt niet mogelijk om daar een tijd en een uur op te plakken. Er zijn dagen dat ik effectief een uur heb om erop te gaan zeveren en babbelen, maar er zijn vaak ook dagen na mekaar dat ik echt geen minuutje vind om ook daar nog iets te gaan zeggen. Dan ben ik al blij als ik het forum kan bijhouden, want dat is tegenwoordig al vaak onmogelijk.

Ik vind het echt heel leuk dat die chat-mogelijkheid er is, maar het moet plezant zijn en blijven. Het mag geen plicht worden, hé. Er zijn hier heel wat jonge mensen die een opstartend gezinnetje hebben, ganse dagen werken gaan en dan 's avonds echt niet altijd op die chat geraken. Het is echt geen kwestie van kwaaie wil, maar als ik hier met mijn ploeg van 18 fretsels, zijnde 7 groepen die uitgelaten moeten worden, bezig ben, moet er maar iets kleins tussenkomen om mijn "normale" planning van de namiddag tot nacht te veranderen. Als ik bv om 16u een groep moet laten wachten, is het gevolg dat die groep net niet meer uit kan vóór het eten, want die lopen graag lang uit, is mijn eten daarom dan ook vaak verlaat naar een ander moment, zitten er meerdere of andere taken (extra kattenbakken, kooi die dag aan de beurt of weet ik veel wat) als onverwachte bijkomstigheid bij en zo is mijn hele avond dan anders dan ik gepland had. Ik maak daar geen punt van, het is hier toch alle nachten 2 of 3u voor ik mijn bedje zie, maar gewoon, tegen de tijd dat ik dan op die chat geraak, ligt een normale mens te maffen :P :P en sta ik daar ook moederziel alleen!! !@#$

Ach, ik heb nu ook deze 10 min extra getypt, want ik had zo 'n onderwerp als dit helemaal niet verwacht én was dus ook niet van plan iets te komen zeggen in die 10 min die ik had om op het forum te komen piepen, maar ik wou toch even zeggen dat ik de chat echt wel leuk vind, zolang het geen verplichting wordt. Ik ben blij als er iemand gelijk met mij daar is, maar ik heb zelf zo ontzettend weinig vrije tijd dat ik het helemaal kan begrijpen als een ander daar ook een tekort aan heeft :D !!

Zo, nu kan ik als straf voor mijn getater vliegen gaan, want mijn zoon moet dadelijk bij de dokter zijn en het is nog even rijden naar het ziekenhuis!! :( Eigen schuld, dikke bult, nietwaar?? ;) :P
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo mei 28, 2008 10:38 am

Ik vind het spijtig dat Tom hier alleen moet zitten . Dat hij niet konstant hier kan zitten is niet meer dan normaal vind ik . Dat is trouwens voor niemand mogelijk . Daarom vraag ik of er uren kunnen afgepsroken worden .
Ik dacht dat ik daar nu al een half uurtje zit en heb mààr één iemand gezien , waarschijnlijk omdat ze dacht om hier sex te kunnen verkopen want het was in t engels te doen bij haar .
Ik kan natuurlijk ook niet aan bepaald uur gehouden worden . Ik heb Belle beloofd dat we seffes gaan wandelen met den baron als die wakker is .
Mischien dat ik na de middag nog eens ga kijken of er iemand is . Mààr als er bij voorbeeld tussen 18u en 20 uur word afgesproken dan zou er mischien wel eens volk kunnen zijn . Voor mij zou dat buiten maandag ( omdat ik dan met een groep mensen meubels ontwerp ) geen probleem zijn .
Natuurlijk moet het niet zijn zoals ik voorstel , als er maar gebruik word gemaakt van de chatroom .

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo mei 28, 2008 2:13 pm

wel marc dat vaste uur is volgens mij voor de meeste van ons het grote probleem.
niet iedereen kan op hetzelfde uur op de chat en wanneer iemand er een kijkje gaat nemen is er een ander misschien net weg. daarom is net dat forum zo handig ook al kan je enkele dagen niet op je pc dan kun je nog steeds nadien meevolgen, op de chat zouden we dat niet hebben.
wat we wel kunnen doen is gewoon wanneer we op ons pc'tje zitten meteen ook het chatkanaal openen en open laten staan zodat wanneer er iemand anders komt piepen je toch al met 2 bent.
nu gaan de meeste eens kijken en als er niemand is (buiten tom) dan sluiten ze de chat ook meteen weer (ik doe dit ook hoor :) )

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 2:16 pm

Ik bleef meestal mooi zitten maar ik raak er nimeer op !!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo mei 28, 2008 3:15 pm

Hier van hetzelfde de chat marcheert bij mij nimeer .
En ook kan ik niet eens onder mijn nicknaam inloggen en moet ik er altijd iets achter flansen om binnen te geraken en zelf da lukt niet meer :(
dus ja ....
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo mei 28, 2008 3:22 pm

Vandaar dat da zo rustig is altijd.
Want normaal zaten Bren, Angelke en ik daar toch wel redelijk veel :D
Werken noemen ze dat dan hihi
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 3:26 pm

pas is de gewone duis ni (2) die marcheerd wel
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo mei 28, 2008 3:43 pm

ja ma zelf daar heb ik nog nooit gewoon onder bren kunnen inloggen hoor ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo mei 28, 2008 3:55 pm

ja jullie kunnen er tijdens werk op he ;)
opt school gaat da nie zenne alle toch nie tijdens mijn lessen kan men laptop wel meenemen maar kheb geen internet %)
dus ik kan enkel wanneer ik thuis ben en tijd heb (en da laatste is soms moeilijk :) )

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo mei 28, 2008 4:06 pm

Meestal als ik tijd heb de laatste tijd is het dus idd opt werk :D :P ;)
Of s'avonds heel laat als iedereen ver slaapt natuurlijk ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo mei 28, 2008 5:26 pm

ja bren da noemen ze tegenwoordig werken he :P

's avonds thuiskomen en klagen hoe een zware werkdag het wel niet geweest is maar er dan vergeten bij zeggen dat je vooral bent bezig geweest op het frettenforum he :D ;) :P

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do mei 29, 2008 12:19 pm

ik bekijk het forum meestal opt werk .. en daar zijn die chatspullen allemaal geblokkeerd se ..
zelfs sommige foto's kan ik niet bekijken .. grrrrr

en 's avonds als ik thuis kom, heb ik ook niet altijd goesting om die PC terug op te zetten (hoewel die meestal wel opstaat voor msn ofzo ;)) .. maar dan lig ik in de zetel, en als ik iets zie beginnen pinken, dan kom ik eens piepen ...

zelf ben ik ook al niet z'on babbelaar .. dus van mij moet je oook niet echt veel verwachten op die chat. ;)
Toen ik een jaar of 17 was heb ik heeeeeeeeeeeel regelmatig op den chat gezeten (een andere weliswaar), maar die tijd ben ik momenteel toch voorbij :-)

'k ben trouwens iemand die liever de verhalen leest dan er zelf te vertellen ;)
'k heb er gewoon ook niet zoveel te vertellen .. beesten lopen rond, spelen ..... maar zo veel speciale dingen gebeuren er bij ons nu ook niet :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do mei 29, 2008 4:18 pm

awel zou willen dat er bij ons ook iets minder gebeurt , moest ik iedere keer zeggen wat er bij ons fout loopt zouden de meeste mensen het niet meer geloven vrees ik %)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do mei 29, 2008 4:29 pm

Beste mensen , ik heb die uren erop gezet om echte uren af te kunnen spreken .
Werken is zwaar , zoveel is waar . Als je dan thuis komt van een dag werken en je ziet het niet zitten om te chatten dan is het niet aan mij om te zeggen dat het wel moet .
Mieke , eigenlijk zie ik het goed zitten om de kapriolen van mijn schatjes te delen met eender wie ze wil lezen . Niet dat ik het doe om leescijfers te halen , niet dat ik niet een beetje ijdel ben zenne want als ik zie hoeveel hits ik heb gehad besluipt me een goed gevoel . Eigenlijk ben ik de laatste tijd een beetje een " niet - chatter " geworden . Ik deel , lees en hoor liever de verhalen van onze vrienden en hun schatjes .
Dat doet me er aan denken : den baron heeft weer een nieuw vriendje : een schipperke !!!
Maar dat ga ik wel in een nieuw item zetten . Het was wel lief om te zien .
Maar goed , we zullen wel zien hoe de chat evolueert hé .
Groetjes van iedereen hier aan iedereen daar .
( Dat wil zeggen : groetjes van Belle , den baron en ikzelf dus aan de lezers en lezeressen . )


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten