Schandalig of niet?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 1:17 pm

Aangeboden » Fretjes te koop

Prijs » € 15

Beschrijving »

hallo
ik heb enkele fretten te koop wegens te veel werk en geen tijd meer voor heb 3 mannen en 6 vrouwtje waaronder enkele zwanger ik 15 per indien alles kan er nog over de prijs iets gesproken worden laat maar iets horen

http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... _koop.html

[Gewijzigd door Angelke op 2008-05-28 13:17:44]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo mei 28, 2008 1:23 pm

Ja, ik heb da vandaag ook zien staan en toen dacht ik ook ff vant opt forum te zetten, maja kzit opt werk dus ging da ni onmiddelijk.

Ik vind dit dus echt schandalig, hoe kunde nu zo zijn pfffff.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 1:26 pm

Bij deze deed ik het dan
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Charlotte1
Berichten: 1
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 12:35 pm

Berichtdoor Charlotte1 » wo mei 28, 2008 1:26 pm

inderdaad schandalig.
Wie zo onverantwoord omgaat met zijn fretten zou nooit meer een huisdier mogen hebben.
De diertjes zijn weer maar eens de dupe van de onverantwoordelijkheid van hun baasjes.
Ik hoop maar dat ze allemaal een veel betere thuis zullen vinden en dat ze niet allemaal van elkaar gescheiden worden.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 1:32 pm

Zou ik die fretten overnemen? Nee ze kdenk et ni ten eerste kwil geen madammekes Spijtig want ze verdienen wel een goede thuis
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo mei 28, 2008 2:07 pm

ja dat is idd ronduit schandalig!!!!!!!
dat is wss iemand die er of geen geld voor heeft of geen geld aan wil uitgeven.
alleen dien uitleg al 6 vrouwkes waarvan een paar zwanger :@

khoop voor die beestekes dat ze nen goeie thuis zullen vinden.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 2:10 pm

Ik betwijfel het helaas staan mijn 2 kleine nieuwkomers al vast en kan ik er no onmogelijk nog 3 bijhalen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo mei 28, 2008 3:14 pm

ja angelke ik sta soms ook te twijfelen om enkele van die arme schatjes in huis te nemen maar morgen staan er weer een paar nieuwe op en overmorgen ook,... en ik heb er nu 3 en daar wil ik mijn voledige aandacht aan geven en hen de beste zorgen en veel liefde geven. het is jammer dat sommige mensen dat niet overhebben voor hun dieren. sommige mensen nemen maar dieren bij terwijl ze niet in staat zijn er tijd, liefde, aandacht en geld aan te schenken, en zo'n mensen zouden geen dieren mogen hebben!
maar het is onmogelijk voor ons om de fouten van een ander goed te maken (helaas soms)

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo mei 28, 2008 3:28 pm

Moest ik de ruimte en het geld hebben zou ik ze nemen !!!!!allemaal al de beestjes in nood !!!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » wo mei 28, 2008 3:30 pm

Vind het heel erg spijtig dak vanavond nog moet gaan coifferen en geen tijd heb om die trien eens een bezoekje te gaan brengen ! :@ :@
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten