Terror(ist) -ist

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 3:55 pm

Ik heb gisteren eens geprobeerd terror bij Angel en pogo in de kooi te zetten (ze hadden intussen al goed gespeeld en geen ruzie gemaakt). Nu bklijkt dat dus echt super te gaan :D

En nu het belangrijkste nieuws!!!!! Terror heeft geen enkele poging meer gedaan tot bijten sinds hij bij Angel en Pogo zit. #) Die kleine heeft dus in mijn ogen een grote vordering gemaakt ik kan en mag hem nu strelen zonder handschoenen :D Wat een super lekker gevoel geeft dat goh (@) Ik ben helemaal fier op die kleine en nu is zijn naam dus terug Terror ipv Terrorist ;)
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jun 02, 2008 5:36 pm

Dorie toch, ik had hem zo graag op logé gehad :P :P !!

Nee serieus, geniet ervan!! :)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 5:40 pm

Margit nja dat is de indruk sinds gisteren moest het nog veranderen laat ik het je zeker weten hoor dan mag je dienen kleine wel eens lenen al zijn er nog die willen proberen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jun 02, 2008 5:42 pm

Ik hou je aan je woord hé, :D , ikke eerst!!

(Terrorke, bijt eens terug een beetje fel, kleine man!! :P I looooooooooove puppy's!!)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 5:44 pm

Margit ja ik zal het zeker doen ;) maar je woont ook zo ver he mademoisel!!!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 8:48 pm

Vandaag Met Pogo en Terror naar DA geweest en raar mmaar waar Terror heeft niet gebeten en heeft zich perfect laten doen. Pogo deed moeilijker maar ja voor zen chip kan ik da snappe
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma jun 02, 2008 11:50 pm

Arme donder, dat is idd een dikke naald om door zo 'n taai frettenvelletje te geraken, hé? :(

Wat zei je Da van Pogo en die kleine snuiter? Doen ze het goed allebei? En heeft ze Caesar ook al gezien?
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma jun 02, 2008 11:54 pm

Caesar heb ik niet meegenomen het onweerde en was veeeeel te koud buiten dus hjeb niet gerisceerd heb het wel gezegd en ze raadde me hetzlfde aan als jij . Pogo en terror doen het goedhartje in orde alleen bij Terror ging het wat snel maar ja die trilde erger dan een persoon met parkinson.... En idd zo een dikke naald in mijne kleine Pogo en zo schreeuwen ik zweer het ik had er tranen van in men ogen.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jun 06, 2008 3:56 am

Terror heeft vandaag weer gebeten en zonder reden ik zette nieuwe bak in kooi en hij wou gaan lopen ik liet hem dus ook maar doen he komt ie ter hoogte van mijn pols hap lig dus weer open he!!! Heb deze keer heel veel geluk gehad heeft tijd ni gehad om door door te bijten want is net op een ader die is dus ongedeerd allee morgen magk dus weer etter wegdoen he.... Ik weet het niet waarom hij het doet hij had sinds dat ze nu met 3 zitten niet meer gebeten he... En ik zat stil heel stil zelfs express om hem zeker ni te laten schrikken :( Gaat al die ellende van paar dagen geleden herbeginnen??? Indien ja dan gaak het nimeer volhouden vermits ikzelf al ni zo goed ben voor het ogenblik.... uit honger is het niet he want hij heeft grote kom tf baby staan en hij eet er ook van al verkiest hij natvoer.... Water is ook genoeg en ook daar kan hij gebruik van maken een schrikreactie was het dus ook al niet ... Wat kan er mee zijn? Ook gee andere geur op mij dan anders want naar gewoonte was ik men handen steeds....
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » vr jun 06, 2008 5:02 pm

Wilt ge dak hem effe bij ons hou ? tot alles daar wat op zijn pootjes komt ?
Het is wat van het goeie teveel denk ik he ? direct zo kort achter elkaar het ene pupje na het andere , je kan onmoglijk je tijd en energie steken in 3 van die schatten he
Anders laat je maar iets weten als ik je moet helpen he zodat je wat rust hebt

groetjes ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jun 06, 2008 5:08 pm

Bre als je morgen komt mag je altij d is zien ze hoe em op u rageerd
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten