Folders de Frettenark ? ? ?

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do jun 05, 2008 5:24 pm

Hey !
Ik zat met een vraagje , ben gisteren een dierenwinkel binnen geweest om snoepjes te halen.
Die meneer wist me te zeggen dat er binnen 2-3 weken fretjes zijn :@ ~_~
Hoe dan ook kan ik daar niet veel aan doen , maar wat ik toch eens zou willen vragen hebben jullie geen foldertjes te veel met uitleg i.v.m de fret ?
Zou er daar graag gaan geven en uitdrukkelijk vragen om dat aan die mensen mee te geven als ze hun een fretje aanschaffen . En ook vragen aan die meneer om zelf ook genoeg uitleg te geven zodat die mensen weten waar ze aan beginnen .
Hopelijk zijn jullie het met mij eens dat dit niet slecht zou zijn

groetjes ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jun 05, 2008 5:43 pm

Nee, eigenlijk is dat helemaal geen slecht idee voor zover ik dadelijk kan bedenken (tenzij om redenen die ik niet ken natuurlijk), vraag het eens even aan Hans anders. Mss kan je met hem iets afspreken, want als die eigenaar van die winkel informatie zou willen verstrekken moet hij alleszins heel juist weten wat hij mag zeggen en wat niet. Heel wat zogenaamde frettenkenners zweren bv nog altijd bij rozijntjes, dus vraag dan best ook even aan Hans of hij niet zelf contact kan opnemen met die winkel om daar de nodige uitleg even zelf te verschaffen. Wij kunnen nu wel veel weten over onze fretsels, maar ik denk dat Hans toch nog net een heel beetje veel meer weet :P :P !!
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 104 gasten