Even paniek...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 17, 2008 12:40 pm

Toen ik hiernet naar angel keek zag hij er oranje uit (meneer loopt dus al 24u vrij in me kamer) ik in paniek enzo want zijn neus zijn oren zijn vacht en huid waren oranje ~0 Ik direct mijn vinger nat gemaakt en gekeken of het wegging en ja hoor :) Kheb dan maar even rondgekeken achter wat hij zou kunnen hebben uitgespookt kheb toch geen verf in me kamer dacht ik :? Toen viel men oog op een grote bruine plas :~ En ja hoor meneer had doodleuk mijn fles isobetadine die openstond op de grond gesmeten en ik die plas gespeeld :D Kheb em wel onderzen voeten gegeven en nu mag hij in de douche dat vind hij toh zoooooooo leuk :D :D :D
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di jun 17, 2008 12:53 pm

:D haha hilarisch!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 17, 2008 12:58 pm

ja zo achteraf bekeken wel ma op da moment was het paniek hoor khad hem die dag nog ni gezien he... Meneer lag nog te slapen ~z~
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di jun 17, 2008 1:03 pm

looool
hij zal wel ontsmet zijn nu hahahahaha
!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » di jun 17, 2008 3:42 pm

alé angel,
tis ook nooit goe é :d
nu wou hij er is voor zorgen datr geen bacterieen meer in zn vachtje zaten
& stond het nieuwe kleurtje hem?:P
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jun 17, 2008 3:54 pm

:D :D :D grappig maar kan me toch voorstellen dat je schrok van een oranje fret. Dat kan je nu met de examens wel best missen denk ik.
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 17, 2008 4:40 pm

tstond hem as gegote twas precies een fret met oranje-gekte (voor de voetbal liefhebbers) .
Jeanine ik heb het grote heeeeeeleee grote geluk dat ik pas in januari examen heb maar ik moet nu tegen eind van de maand stuillaan is heel hard beginne te blokke
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di jun 17, 2008 6:11 pm

gelukkig heeft hij dat niet helemaal opgelikt in plaats van zich in te rollen , was veel erger geweest dan ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 17, 2008 6:12 pm

idd bren kmaak er nogal wa mee mee zenne die dacht zeker van ik ga baasje bang make
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » di jun 17, 2008 6:21 pm

Hahaha Angelke!
En gaat dat eraf?
Want ik heb Merijn overlaatst moeten ontsmetten voor een wondje en het is er nog steeds niet helemaal af :d
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 17, 2008 6:25 pm

nee tging er ni af dus straks ff wassen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 37 gasten