loool

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di jun 17, 2008 1:44 pm

Hoi
toen ik vorige week weg moest met de trein, had ik mijne Daikiri mee.
nu daike was heel happy dat hij mee kon en lang zich mooi te wassen op mijn schoot
daarna een beetje slapen en zo echt zalig
nu enkele stoelen voor me werd er niet al te stil gebabbel dat dat "beest stinkt en dat het een roofdier is en dat het ook nog bij enz...
ik al heel blij, had nu al veel plaats op de trein lol

maar beter was nog toen er iemand met een spuitbus parfum in ons richting spoot!!!!!!
wie precies weet ik niet maar de welruikende spuitbus stonk 100 keer meer dan mijne arme daikiri!!!!
nog nooit heb ik zo veel plezier had op een trein!!!!!
en dai, die trok er zich niets van aan natuurlijk, en smeet zijn anaalklieren ook nog een goed los!!!!

zalig beest!

Dai en Dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di jun 17, 2008 2:01 pm

Hi!
Goed dat Dai meteen een antwoord klaar had!
(Maar hiermee help je me wel aan een oplossing voor meer plaats op drukke treinen)
groetjes

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di jun 17, 2008 3:02 pm

toen ik om mijn 2 fretten ging, zat ik met een lege carrier op de bus, en zelf dan wou niemand bij mij zitten...

in het terugkeren (met volle carrier) ging ik bij een dame van rond de 70 zitten, waarbij die zich spontaan rechtstelde en zich ergens anders ging zetten...

toen we de dag vn het park in mechelen gingen, zaten enkele jonge meisjes bij ons, en die bleven waar al te graag zitten om een glimp van de 2 slapers op te vangen :P

dat van die deo vind ek wel grof :s kheb al naast mensen gezeten die meer stonken of een fret hoor....

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » di jun 17, 2008 3:27 pm

ja niels, ik hier ook.
ik heb eigelijk ng nooit negatieve commentaar (buiten mijn vriend die dr ni al te veel moet van hebbe)
gekregen, op de bus waren er keiveel benieuwd ernaar & enkel de marokanen deden wel wat vies,
maar na een welgemeende vieze blik op hun was dat ook alles.
op de trein waren er keiveel nieuwschierigen, maar moesten ze zo debiel doen & parfum naar ximie spuiten,
kzou behoorlijk kwaad worden. of zelfs commentaar teruggeven!
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jun 17, 2008 3:41 pm

Dat van die parfum zou ik niet zo graag hebben voor dat gevoelige neusje. Wel lekker veel plaats op het openbaar vervoer. Onlangs bij de da moest er zo nodig ook ééntje de anaalklier ledigen, madame aan de balie vroeg "heeft er iemand iets op tegen dat ik de deur even open zet?" :D
Afbeelding

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » di jun 17, 2008 5:42 pm

hahaha!
oh my god, wat een idiote mensen. Kijk ik ga niet ontkennen dat fretjes ruiken, maar elk diertje heeft zijn eigen geur. Als je met een paard op straat komt dan ruiken die toch ook :d Of koeien op de wei.Of een varkensbeer of een bok, DAT STINKT PAS. Of van kippen in zo'n groot bedrijf, verschrikkelijk ! En van die kleine hondjes die hebben ook vaak een eigen lichaamsgeur :-) MAAR wij mensen toch ook zeker? Ocharme die beestjes, die ruiken veel beter dan wij!! Ocharme ocharme wat moeten wij stinken. Zeker met al die geurtjes van deo, parfum door elkaar.
Jullie stinken allemaal!!!
:-p.
En ik ook ;-)

groetjes
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » di jun 17, 2008 6:08 pm

langs ene kant vind ik het grappig van je dai maar langs de andere kant vind ik het zo stom van die mensen .
Heb je dan niks gezegd ? Ik zou er in ieder geval veel moeite mee hebben om te moeten zwijgen en zou ze in ieder geval mijn gedacht zeggen da ze beter zouden zwijgen van iets waar ze geen verstand van hebben ma ja zo ben ik dus :D :P ;)
groetjes ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di jun 17, 2008 6:16 pm

Ik zou ook moeitye gehad hebbe me zwijgen.
@koyotito gaan we clubke oprichte? kheb idee voor naam ; de vrolijke stinkers
Nee ma hier ask angel meeneem naar de tom en co steken de mensen spontaan over :s
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » di jun 17, 2008 6:33 pm

spreken is zilver zwijgen is goud...
boos worden kost me zo veel energie ...kan dat beter voor andere dingen gebruiken...
ik zie er echt de grap van in, ben er al zo lang met bezig dat het me ijskoud laat wat andere mensen denken...
ben blij dat fretten zo een heerlijke geur hebben!
anders zouden er mss nog veel meer in opvang hebben zitten.
een gezonde fret moet een beetje stinken, fretten die naar dash ruiken, of naar ariél das pas degoutant!!!
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di jun 17, 2008 6:41 pm

Allee zeg, hoe belachelijk van die mensen om parfum in de richting van Daikiri te spuiten maar wel goed dat hij zijn eigen eau de ferret eens liet rieken! :D En daar commentaar opgeven zou ik nu ook niet doen hoor! Hier zijn er ook al binnen geweest die beweren dat mijn 6 wawatjes stinken. Daar zeg ik dan héél vriendelijk tegen dat als ze er echt niet tegen kunnen ze niet verplicht zijn om te blijven of om nog terug te komen! Op de bus of trein zou ik nog eens de moeite niet doen maar in mijn huis vind ik het wel mijn recht, tenslotte zijn dat bij mij geen dierenvrienden! ;)
@ Koyotito, Tibo zegt dat zijn wawatjes niet stinken hoor hij wast die elke avond persoonlijk dus die ruiken alleen maar naar Tibo-speeksel! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » di jun 17, 2008 6:53 pm

@ Angelke: Ik denk dat ge hier al een clubke vol vrolijke stinkertjes hebt, en ze noemt de Frettenark hihihi.
@Dorinda: ja al die hondjes bij u :-) Maar bedoelde niet dat jouw hondjes stinken e, van mij mogen ze trouwens stinken ;-). Als dat al stinken is , maar eigenlijk bedoelde ik gewoon dat je vaak zo van die rijke oude vrouwkes ziet, totaal opgetut en dan zo'n hondje daarbij en die kunnen evengoed stinken. Maar dat zijn dan wel de eerste mensen dat uw raar bekijken als ge met u fret buitenkomt.
Dus Dorinda, eigenlijk hebt gij hondjes die naar fretten ruiken? hihi...
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di jun 17, 2008 8:36 pm

als ze da bij mij hadden gedaan dan hadden ze hun fleske stinkwater toch op gegeten hoor ;) met omhulsel en al! :P
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
marieke*
Berichten: 150
Lid geworden op: di aug 21, 2007 11:39 am
Contacteer:

Berichtdoor marieke* » di jun 17, 2008 9:05 pm

bull, ik vrees hier hetzelfde.
ik kan dr écht ni tegen als dr iemand myn ximie een stinkbeest noemt :D
zelf myn vriend krygt serieus wa kwade blikke toegeworpen als hij weer eens een poging doet m over mijn fretten bezig te zijn:)
x
[IMG]http://i115.photobucket.com/albums/n294 ... copy-1.jpg[/IMG]

I know there the only one that never would break my heart.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jun 17, 2008 9:48 pm

Mijn fretten stinken niet! Ik zeg zelf dat ze een speciale geur hebben en meestal beaamt men dat dan, ze durven dan niet meer zeggen dat ze stinken :D Ik zeg er ook nog bij dat mensen ook een eigen geur hebben net zoals fretten en andere dieren een geur hebben. Iets dat je graag ruikt zie je ook meestal graag. Er is zo een spreekwoord "ik kan hem /haar niet ruiken" dat gebruikt wordt voor iemand die je niet kan uitstaan. Er zit heel veel waarheid in. En Dai heeft gelijk het loont de moeite niet om kwaad over te worden, elk diertje zijn pleziertje. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jun 18, 2008 9:36 am

Ach zeg, wat een zielige mensen!! Heb daar eigenlijk behoorlijk medelijden mee, het moet echt niet gemakkelijk zijn als je elke dag met zo 'n, sorry voor het woord, pokke-humeur opstaat dat je alles en iedereen op je weg moet becommentariëren. :(

Nu moet je je dat toch eens voorstellen hé, ik sta hier goedgeluimd op, doe mijn huishouden tussen het geknuffel, rondgestoei en gelach door, bedank de fretten voor elk verstopt hoopje dat ik toch weet liggen maar waarvoor ik me zodanig moet bukken of verwringen dat ik mijn lichaam nog wat in conditie hou en zeg tegen de hond dat ze het weer ferm flink gepresteerd heeft om een drolletje vóór de deur te leggen ipv erachter in de tuin!! :P Serieus hé, maar 9 keren van de 10 gaat dat hier zo hoor, en dan bestoef ik hen ook nog eens allemaal hier als ik de kattenbakken weer helemaal mag doen omdat ze weer wat hoog of erover gemikt hebben :D , zodanig dat de kinderen hier al gevraagd hebben of die "gestoordheid" van mij erfelijk is??!!

Dus goedgezind zoals ik meestal ben zolang ik met de beestjes bezig mag zijn, stap ik dan heel soms eens 's namiddags die bus op en stel, er komt iemand naast mij zitten met zo 'n chihuahua-geval dat zijn eigen Chanel n° 5 op heeft gekregen van baasje lief. Baasje zelf heeft dan make-up op, deodorant met dit mooie weer en hoogstwaarschijnlijk ook een "lekker" geurtje, alleszins naar haar normen. Nu mogen die geuren elk op zich nog goed ruiken, tesamen is het meestal net iets teveel. Moet ik dan ook zeggen dat ze stinkt en dat ze een vies stinkbeest bij heeft?? Jongens, hoe kunt ge u nu zo onverdraagzaam opstellen?? Hebben die niks anders te doen? Als ik eens op de bus stap, tussen alle bedrijven door hier, geniet ik gewoon van de 10 of 15 minuten niks doen!! Fijn buiten kijken of wat rondkijken naar alle figuren in de bus, is meestal zéér amusant.

Typisch iets voor "de tijd van tegenwoordig" hoor. Altijd maar reclameren, grommelen en veroordelen, nooit eens gewoon "ach, hoe schattig"! Ik snap het niet, ik denk dat ik van een andere planeet kom ofzo! %)
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » wo jun 18, 2008 10:37 am

Mijn fretjes stinken niet hoor, tenzij je er met je neus aan snuffelt, dan ruik je ze, maar gewoon zoals een hond en een kat ook een geurtje hebben,
Ik vind eigenlijk dat ze wel lekker rieken, want ze rieken naar mijn kleine-lieve-deugniet-fretjes :D

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo jun 18, 2008 11:36 am

K moet zeggen: Bij mij is er nog nooit iemand geweest die slechte commentaar gaf. Ik krijg enkel goede commentaar :P
Wel leuk moet ik zeggen, als ik hier allemaal hoor hoe de mensen kunnen reageren

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » wo jun 18, 2008 12:07 pm

Margit, wat gij zei dat bedoelde ik ook volledig hierboven! Honderd procent gelijk hebt ge
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do jun 19, 2008 5:52 pm

@ Koyotito, ja zalig hoor honden die ruiken naar fretsel en fretsel die ruikt naar hond. Vooral Tibo dan toch want als die s'avonds de honden niet mag begroeten is hij niet goed gezind! Mensen kunnen idd nog maar weinig verdragen. Als ik mijn 6 schatjes meeneem naar de stad krijg ik meestal erg leuke reacties maar toch is er wel altijd een enkeling die moet komen zeuren over het feit of die hondjes niet zorgen voor onaangename geurtjes in huis en of ze dan zindelijk zijn. Dan antwoord ik hen gewoon dat er geen geuren hangen omdat alles op tijd ververst word en dat ik zelfs graag heb dat een hond naar hond ruikt want dat ik anders geen honden zou hebben. En altijd zit er ook zo een ambetanterik bij die de honden begint te aaien en dan ineens me begint te verwijten dat ik mijn honden in ne buggy zet. Dan zeg ik ook dat dit is voor hun gezondheid omdat ze op leeftijd zijn en rij ik weg terwijl ze nog staan te aaien, dat vind ik nog het ergste commentaar van al dat ik te horen krijg! Wel leuk om dan achteraf die gezichten te zien. Hier is elk dier zijn eigen, mijn honden zijn hond en de fretsels fret alhoewel ze ook wel houden van huisje omgekeerd, dan zijn de honden zo gek dat ze wel fret lijken en de fretten (vooral Tibo) hondenmanieren krijgen! Ik geniet elke dag van mijn dieren en zou me een leven zonder niet kunnen voorstellen want thuis komen na een werkvoormiddag en die schatten kunnen knuffelen is wat het leven net aangenaam maakt! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » do jun 19, 2008 7:47 pm

:P Ja maateken zou ik dit tegenkomen, zou ik ook zwijgen, ik zou efkes naar toilet gaan en dan terug dicht bij die dames gaan zitten zijn...hihi...effe uitlokken.... (@)
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jun 20, 2008 12:17 pm

ooh Dorinda,
moet je je niet aantrekken wat de mensen allemaal zeggen, je moet medelijden hebben, die hebben totaal geen idee van wat ze missen. Want 't is zo, wat is een leven nu zonder diertjes? En jij zal wel het beste weten wat die hondjes nodig hebben ipv een doodvreemde.
Wat zou dat eigenlijk geven een combinatie tussen hond en fret?
:-)
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jun 20, 2008 4:30 pm

Ja medelijden maar eigenlijk kan ik daar zelfs nog geen medelijden mee hebben, die mensen hebben gewoon in mijn ogen geen hart in hun lijf! Trouwens ik heb me dat ook al afgevraagd een combinatie tussen hond en fret en hoe zouden ze dat dan noemen? Een frond of zoiets? :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jun 20, 2008 5:52 pm

Ja een 'het' dat kan het moeilijk zijn e ;-). Stel je voor dat je een hele grote fret hebt... Zo groot als een Duitse herder :-) Die breekt heel je huis af!!
En de geburen maar klagen van al dat gemok ;-)


[Gewijzigd door koyotito op 2008-06-20 17:53:03]
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za jun 21, 2008 5:54 pm

LOL die zou ik dan net wel willen hé, ik ben echt ne voorstander van grote fretsels want zoveel te meer kan je van dat beest knuffelen of ben ik nu echt té verslaafd aan het worden? (@) ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » za jun 21, 2008 7:53 pm

Kom Dorinda, niet egoïstisch zijn e ;-) Denk ook eens aan die arme opvangertjes, stel je voor dat Margit zoveel grote fretten had rondlopen dat lijkt mij echt niet handig! En waar zet je die kooien allemaal :-s

Maar eerlijk gezegd... Zo'n grote fret... Dat lijkt mij wel wat om tussen te gaan liggen... lekker warm in de winter ;-)
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 41 gasten