Betrapt!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » vr jun 27, 2008 12:08 pm

Gisteren de fretsels eens het volledig huis te beschikking gestelt.
Ze konden onmogelijk weg, aangezien alle deuren gesloten waren, nuja...ik heb wel niet veel deuren...maar toch...
ik kon ze maar niet vinden en opeens...zie foto als bewijs....[img]http://usera.imagecave.com/poempoy/Koekoek-copy.jpg[/img][img]http://usera.imagecave.com/poempoy/Hannibalbetrapt-copy.jpg[/img]
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr jun 27, 2008 12:33 pm

en de komende weken ga je nog overal cadeautjes terugvinden!!

toch tof zo'n fretjes, dat ze aan jou denken om zoveel cadeautjes achter te laten :D :D


[Gewijzigd door skiwi op 2008-06-27 12:33:33]
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jun 27, 2008 7:41 pm

Zara ik ben weer overbezorgd! ze kunnen toch niet door spijlen van de trap vallen? Een fret heeft geen dieptezicht en kan zich mispakken aan de hoogte.
Soms wou ik dat m'n hele huis fretveilig was en ik ze zonder zorgen door het huis zou kunnen laten ravotten. Helaas de trapzaal is gevaarlijk, de keuken , badkamer en slaapkamers idem. Hier zijn ze beperkt tot de frettenkamer en de living. Wat zou ik dan allemaal niet kunnen doen in de tijd dat ik nu toezicht op hen moet houden ~0 Zelfs mijn hartpatientje koerst de trappen op als hij de kans krijgt :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jun 28, 2008 2:35 am

Fretten?? :? :? Zwijg me erover!! :@ :@

Gisteren was het Caro's eindejaarsbal, oftewel gala-bal zoals de zesde-jaars het zo leuk zeggen en ik bracht haar dus even weg om 20u00 naar de Feestzaal hier wat verder. Mijn kersverse nieuwe vijftal was uit, het brave 5-tal wil ik hen ook wel eens noemen, dus niet de Bende van Mickey, maar de groep van Kiara en co. :~

Normaal gezien doen die dus ook niets wat niet mag. Ja, wat klimmen en klauteren, wat achter de kast of kooi inkruipen, maar verder ... ?? Hen kan je dus wel even alleen laten als je maakt dat alles fretveilig is bij vertrek. Mijn living is dus wat mij betreft zo fretveilig mogelijk, er liggen wel pc-draden achter de kast, maar die worden gerust gelaten enzo, alleen de pc-stoel, die zet ik voor de zekerheid altijd een heel stuk achteruit, daar kunnen ze een beetje teveel gaan omver werpen.

Eigenlijk heb ik nog niemand van deze 5 deugnieten zoiets weten of zien doen, maar toch, even stoel achteruit, glas vol drinken dat op de salontafel stond voor de veiligheid ff "onbereikbaar" gezet en zak met bakvulling even bovenop het pc-meubel, anders zouden Gucci en Kiara mss toch wel gaan "graven".

Ik kom dus welgeteld 30min later terug binnen en vroeg me even af of ik het verkeerde huis was binnengegaan!! ~0 Alles, voor zover mijn oog kon zien, lag onder de kattenbakvulling, een heel deel ervan zwom in mijn (gelukkig steeds koude) linde-thee, alle rekeningen van juni en de kersverse voor juli dreven er tussen, de snoepjespot was leeg en mijn asbakje vol "gevonden" dingen van oa Caro lag verspreid van aan de kattenplank tot in de keuken, over een lengte van laat ons zeggen 4m!!

Ik heb een uur en een kwartier mogen opruimen en stofzuigen, hoelang het dweilen erbij duurde heb ik niet gezien, maar mijn living was dus gisterenavond om 22u30 wel kraakproper te noemen!! Spijtig alleen dat ik niet aan dat foto-toestel heb gedacht, het had een leuke souvenir geweest van Caro's "Night of the Proms"!!!!

Fretten???? Tsssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! :P :P :P
Afbeelding

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » za jun 28, 2008 12:24 pm

@ skiwi : vandaag controle gedaan boven...en NEEN...geen één paksken te vinden...het zijn echt wel propere, goed opgevoede fretsels he hihi

@ jeanine : géén paniek jeanineken...als ze de trappen naar boven enbeneden gaan doen ze dit van links naar rechts : héél grappig om te zien.
Voor de rest is alles fretproof : uitgezonderd mijn kleerkasten die geen deuren hebben, daar vinden ze het Megaleuk in..maar vindt dit niet erg om telkens opnieuw alles op te plooien...als ze maar leute hebben he. :D

@ margrit : verschrikkelijk zeg : kan me inbeelden dat je eerst boos moest zijn, maar denk dat je er nu om kunt lachen he..;alléé, ik zou me toch iet kunnen inhouden van lachen, beleef dit hier elke dag opnieuw, nu niet zo erg of jou, maar alle dagen moet ik mijn kleren opnieuw opplooien...zo blijft het netjes he hihi ;)
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za jun 28, 2008 2:46 pm

Boos??? Ikke?? Op de fret??? :?

Ma ja, gij, eerder mezelf afvragend wanneer ik nu eens ging doorkrijgen dat Gucci uitendelijk écht niet deugt, maar kwaad, niks van, het was heerlijk proper hier donderdagavond, dat heeft me een vrije vrijdagnamiddag opgeleverd!! :D :D

Kwaad worden op fretten, kan dat eigenlijk?? Mij lukt het dus echt niet, hé!!! :P !@#$
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za jun 28, 2008 4:30 pm

Kwaad op de fretten kan ik ook niet worden, wel op mezelf als ze weer eens de kans kregen om de duivel uit te hangen.
Margit die 30 min heb je toch duur betaald met extra kuiswerk. Fijn dat je zo eens een vrijdagnamiddag kon vrij hebben achteraf.
Zara, slalommen die op de trap? De mijne sprinten naar boven en ik kan ze nauwelijks volgen, aan elke trede staan er spijlen waar ze zo tussen kunnen :~ Dit twee verdiepingen hoog! Ik mag er niet aan denken mochten ze daar tussen kruipen ~0
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten