Dag pruik .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jun 27, 2008 2:58 pm

Vandaag ben ik gaan wandelen met den baron in de stad . Zoals altijd heb ik daar genoeg mensen om mee te praten . Zo sta ik met een vrouw tussen enkele tafeltjes te praten , uit de weg van het volk . Freddy moest een kakske doen en liep dus op de grond vlak naast mijn voeten . Nu komt daar toch een oud kakwijf die persé ook tussen de tafels moest passeren !!! Ze zag Freddy zitten en TOCH MOEST ze langs daar voorbij gaan . Voor ik echt kon reageren was ze bijna bovenop Freddy gaan staan !!! Het kakwijf kreeg een vernietigende blik van de vrouw waarmee ik praatte en ik ( in een reflex ) trok haar pruik van het hoofd en zwierde ze gewoon op straat !!! De meeste omstanders hadden het zien gebeuren en lagen bijna krom van het lachen ! Nu moest het lukken dat er een flik bij de omstaanders stond . Voor dat dat kakmadammeke iets kon zeggen stond de flik bij ons : " madam , ik heb gezien wat er gebeurd is en als ik u een goede raad mag geven zou ik mijn pruik pakken en doorgaan " ! Ik kreeg dus gelijk van de wet zonder dat ik erom vroeg ! De kakmadam is dus doorgegaan zonder één woord maar onder een serietje vloeken van mijnentwege !!! Ik was witheet van WOEDE !
Respekt is iets wat men moet VERDIENEN !!! Ik kreeg van bijna alle toeschouwers groot gelijk , er waren er maar 2 die me vertelden dat ik mischien beter eens goed had gebruld tegen dat " mens " . Er zijn dus méér dierenvrienden dan ik dacht !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr jun 27, 2008 4:35 pm

LOL, juist tegoei sé! Die moet maar uitkijken waar ze haar stomme platvoeten zet. En ik had dat echt wel willen zien hoe die pruik op straat vloog. :D Ik heb zoiets soortgelijk meegemaakt met mijn chihuahau's. Ik was met hun in de stad en had Angel en Muisje bij maar Angel kan door haar slechte knietjes niet lang lopen dus die zat terug in de buidelzak. Muisje stond nog op de grond want ze wou net zoals jouw Freddy een kakje doen dus stond ik al gereed met een plastic zakje. Komen daar 2 jonge gastjes af die met opzet naar Muisje stampte zodat zijn voet echt rakelings langs haar hoofdje ging dus ik pak Muisje op en ga voor dieje gast staan en zeg "zijt gij nog goed normaal? Gij had bijna mijn hondje haar hoofdje geraakt" waarop die zegt "maar ik heb ze niet geraakt hé?" zeg ik daarop "als dat zo was zou het uwen beste dag niet zijn geweest, aanstellerke!" Alle omstaanders die er stonden begonnen spontaan te juichen omdat ik dieje de les spelde en gaven me groot gelijk. Maar helaas zul je altijd kakmadammekes of aanstellers tegen komen die geen respect hebben voor je diertje, die krijgen van mij dan toch hunne preek! ;)


[Gewijzigd door Dorinda op 2008-06-27 16:35:38]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jun 27, 2008 5:49 pm

Goh moest da gebeuren me een van men fretjes ik denk da mijn arm en vuitst wellicht uitschieten dan. Kheb wel al meegemaakt toenk men Stafford-zaliger Kenzo had da ze er stenen na smeten (marokanen of turken hier uit de buurt) toen was ghet simpel muilband uit en zegge dak hem ging losse waren snel weg aar hja zo een fret maakt ni zovel indruk als een stafford van 50 kg spier natuurlijk... Ohja mijn stafford was gekend als agressieve hond (al was het enkel naar andere honden (heeft gevechten gedaan met zen vorige eigenaar) de mensen die helm echt kenden die wisten da hij een lammeke was zolang ik zei dat het in orde was want hij beschermde mij door en door
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jun 27, 2008 6:09 pm

ja Angelke, daarvoor mis ik onze Duitse herder toch ook wel wat...
Er is niemand die bij mij ooit zoiets gedurfd heeft :d
Amai asocialleke, zoiets zou ik echt niet durven maar ik vind het fantastisch dat jij dat doet!!!
:-)
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jun 27, 2008 7:17 pm

:D :D :D Ik heb blijkbaar iets gemist in Gent. Marc je bent echt bij de pinken, ik zou er niet aan denken om zo te reageren. Ik zit me hier een breuk te lachen als ik me je verhaal voorstel :D :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jun 27, 2008 10:30 pm

Het ging allemaal in een reflex . Ik kan geen vrouw slaan en daarom dat ik waarschijnlijk onbewust voor de pruik koos . Ik maak geen plannen om iedereen af te rammelen voor ik thuis vertrek met de fretjes .
Het was wel wat respektloos van mij mààr als men respekt wil dan moet ik EERST respekt krijgen en niet behandeld worden als een derderangsburger !!! Daar komt dan nog bij dat men met lachen véél verder komt dan met slaan hé .

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » za jun 28, 2008 12:12 pm

Origineel gepost door asocialleke

Freddy moest een kakske doen en liep dus op de grond vlak naast mijn voeten . Nu komt daar toch een oud kakwijf die persé ook tussen de tafels moest passeren !!! Ze zag Freddy zitten en TOCH MOEST ze langs daar voorbij gaan . Voor ik echt kon reageren was ze bijna bovenop Freddy gaan staan !!!
Associaleke , da mens was mischien ook aan't zoeken voor een kakplekske tussen
de tafelkes :D
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » za jun 28, 2008 12:16 pm

:D :D :D Mega cool dat verhaal, was idd een snelle reactie, al goed dat ge het gezien hebt dat dat kakwijfken een pruiksken aanhad he.
Ik zelf zou er niet aan gedacht hebben, zou eerder van imjnen neus maken...spijtig dat ikdat gemist heb, zou me ok niet kunnen inhouden van het lachen hhihihihihi xxxxxxxx (@)
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jun 28, 2008 1:34 pm

Wel Zara , eigenlijk had ik niet eens gezien dat dat een pruik was . Ik was zo geschrokken van dat ding dat ik het in een reflex op straat smeet ! Mischien maar goed dat ze een pruik op had . Met een " ééééééééééékes vloog dat ding weg , waarschijnlijk dat de mensen daardoor zo lachten : omdat ik geschrokken was van dat vies ding !!! Ik trok/trek me er niks van aan als ik mijn fretjes moet beschermen .

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za jun 28, 2008 4:48 pm

Daar heb je groot gelijk in Marc, ik zou net hetzelfde hebben gereageerd! Moet er niet aan denken dat die vrouw op lieve Freddytje was gaan staan!
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 39 gasten