Dierendag ... nieuwsgierig???

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jul 01, 2008 8:08 am

Awel merci, bende meelevende Arkertjes!! :@ Waar blijven de vragen zoals : "En ... hoe is het zondag geweest op de Dierendag in Herk-de -Stad?" ?? ~0 ~0 :P

't Is dat jullie het nu toch vragen, hé, ... het was :

super-crimi-fanta-weldig-einde-fabelozig voor zo 'n allereerste keertje!!! :) :)

Een heerlijk weertje, fijn gezelschap, schattige beestjes en echt héél geïnteresseerde bezoekers die vaak met een heel verbaasd gezicht aankwamen bij ons, vaak ook met de gekende vooroordelen tov fretten aan onze stand kwamen kijken, met zo 'n iets of wat "vieze" trek op het gelaat van : "Die bijten jong, vreselijk én stinken" of "Dat zijn die die de kippen en de konijnen kapot bijten" en dan een kwartier later aan onze stand vertrokken met een glimlach en een "Dag lieve jongen" zeiden tegen onze Balou of één van de andere schatten die we bijhadden!! ;)

Heerlijk is dat, zo 'n dag, zelfs ergens veel leuker dan zo 'n beurs, al vind ik dat superdagen, maar hier waren nu echt eens hopen mensen die zo overtuigd waren van al de nadelen van een fret, dat het geweldig was als je hen op die korte tijd heel wat bij kon brengen én verrukt zag vertrekken. Verwonderlijk ook dat je toch, telkens, op elke meeting, weer merkt hoe vaak de mensen weinig of niets weten over fretten dan de nadelen die ze erover gehoord hebben. En als je die dan ziet vertrekken met een glimlach, dan weet je dat je goed bezig bent!! :D

Het was niet onze bedoeling de fret te promoten, helemaal niet, we hebben ook tegen iedereen gezegd dat er in zo 'n fret, zoals onze sloefen Balou of Mickey, zoals onze ondeugden Djembé of Gucci en zoals de 2 drukke maar eveneens heel brave fretten Fretien en Kiana van Samantha úren werk steken (werk?? Nee, liefde!!), maar iedereen die bij ons vertrok wist nu dat fretten niet de agressieve, lastige, stinkende, bijtende enz ... dieren waren die ze dachten te kennen. Er waren er ook die nu natuurlijk helemààl verkocht waren (als het aan Balou lag bestond er helemaal geen Opvangfret meer!! :P ) maar we hebben toch iedereen aangeraden eerst de folder goed te lezen, zich eens aan te melden hier en verdere info te vragen alvorens tot overhaaste beslissingen over te gaan. We zien niets liever dan dat onze Opvangertjes een nieuwe, goede thuis vinden, maar we willen ook liefst zeker zijn van het feit dat ze voorgoed een thuis gevonden hebben en niet door te snelle enthousiastelingen achteraf weer terug moeten komen naar ons.

Echt, het was een dag die je met voldoening kon afsluiten, ik denk dat we met een gerust hart kunnen zeggen dat we goed werk verricht hebben voor de frettenpopulatie :D!! De afsluiter achteraf was, zoals gewoonlijk, al even leuk, lekker en gezellig en voor al de geïnteresseerden : zondag 28 juni 2009 staan we er terug!! Afbeelding

Hopelijk zijn de korte filmpjes gelukt die ik heb gemaakt, zodra ik straks tijd vind zet ik ze erbij. En om het nog maar eens te herhalen : jullie hebben wat gemist!! #)

Samantha en Hans, namens mezelf en mijn vermoeide bandieten hier : bedankt voor de leuke dag!!! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di jul 01, 2008 12:02 pm

margitje ikke het toch gevraagt hebben he gisteren...
dus ikke wel nieuwsgierig geweest zijn :P :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di jul 01, 2008 4:09 pm

Ik heb zondag tussen de drukte hier door gauw een sms gestuurd naar Margiet met de vraag erbij of het ginds meeviel dus ik was ook erg nieuwsgierig en heb enorm spijt dat ik niet kon gaan! :( Volgend jaar heb ik mss meer geluk! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di jul 01, 2008 7:48 pm

en ik wist het al van hans. :D
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di jul 01, 2008 9:30 pm

Ik was het glad vergeten ~0 Maar zo te lezen weer goed werk gedaan voor fret en opvang. Waar haal je de energie vandaan? t'huis zo een bende,de opvang en ook nog goed promotiewerk. Ik kan niet anders dan je proficiat te wensen met dit alles.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di jul 01, 2008 10:53 pm

Ach, ik zei het vorige week al tegen Mieke, hé Jeanine, waar het hart van vol is ... :P :P :P

Dat filmpjes plaatsen, ammehoela, Davy, hoe moest dat weer??? :(

Ga het nog eens proberen, tis hier ff rustig nu, er spelen er "maar" 3 van de 23 meer!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 02, 2008 5:35 am

De beeldkwaliteit is niet je dat, maar ik hoop dat de filmpjes toch duidelijk zijn!!

http://nl.youtube.com/watch?v=zOPRvB7QQFQ

http://nl.youtube.com/watch?v=y

http://nl.youtube.com/watch?v=1oFmPRRpdSg

http://nl.youtube.com/watch?v=O5tDrT0hwHk

En op het einde van een geslaagde dag was ons Gucci ... MOE !!!!!

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Forumfoto/Dierendag29-06-08006-copy.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Forumfoto/Dierendag29-06-08007-copy.jpg[/img]

Ons Dominoke en onze Iago vertederden nog heel wat harten van tevreden thuisgaande mensen! :)

Zo, ik hoop dat het er eindelijk op staat, het heeft draad (lees : slaap :D ) gekost!! Ik kruip erin ~_~ ~z~ ~z~ ~z~ ~z~ ~z~ ~z~

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » do jul 03, 2008 2:14 pm

Leuke filmpjes
maar toch is het leuker als je het echt ziet he :D
het was echt een hele leuke dag Fretientje en Kiana
waren echt moe van te spelen. Het is zeker en vast voor
herhaling vatbaar echt super :D :D :D
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » do jul 03, 2008 2:18 pm

het was zekers een geslaagde dag en ook het weer was heel goed he

de opkomst was ook een stuk meer dan de andere jaren maar ja nu hadden ze dan ook andere diertjes erbij he dan alleen shetlandpony's en minipaardjes

ook de organisatoren waren heel te vreden over onze standen en verenigingen en ze willen ons er volgend jaar natuurlijk ook weer bij hebben
margit heeft de datum al geplaatst dus jullie weten het die dag vrij houden en massaal afkomen naar herk de stad om te helpen en voor de gezilligheid

wij van de vlaamse prairiehonden vereniging hebben gezellig samen met hans en Margit de tent mogen delen die dag en we hebben wat afgelachen he
ook de afsluiter was gezellig een onderonsje even de dag evalueren he
ben wel de volgende dag met hele kleine oogjes opgestaan en gaan werken had al een zwaar weekend gehad (vrijdag de foute party en zaterdags de braziliënparty hier in tienen en dan heel vroeg op voor nar herk te gaan ) :D

Hans en Margit ook van mij uit heel erg bedankt voor jullie komst naar daar en op nu naar de volgende he ;)
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do jul 03, 2008 8:21 pm

Ik wist zelf ni da het dierendag was , heb de laatste tijd zoveel werk en mijn zoektocht naar een andere auto duurd langer dan verwacht.
Ben dus vooral daarmee bezig geweest als ik mijn pc open deed (@)
groetjes ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do jul 03, 2008 9:45 pm

Ben wel nieuwschierig maar heb zooooooo weinig tijd studeren fretten verzorgen studeren baardagaam verzorgen studeren katten verzorgen studeren mails checken studeren eten studeren slapen opstaan en weer hetzelfde
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten