Weer nieuwe foto ' s .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 8:00 am

Ik heb in een werkgroep gezeten die nieuwe tuinmeubelen gemaakt heeft . Op het inhuldegingsfeestje ( waar de schepen en zijn vrouw ook aanwezig waren liep natuurlijk ook een fotograaf . Deze heeft voor de stad Gent heel de bedoening op de gevoelige plaat vastgelegd .
Natuurlijk kon ik niet naar dat feestje gaan zonder mijn maatje Freddy ! Bijna iedereen ( alleen de dochter van de schepen van cultuur niet ) heeft Freddy geaaid waar ik natuurlijk niet boos om ben . Zelfs de schepen en zijn vrouw hebben de vriendelijkheid van mijn maatje beleefd ! Ik heb op zijn vraag " waarom ik Freddy bij had geantwoord dat daar waar Freddy niet welkom was ik dat ook niet was . Voor Belle zou het té druk geweest zijn en heb ik haar duss thuis gelaten . Eigenlijk vond ik dat spijtig mààr ik had nog 1 hand nodig voor de champagne .
Natuurlijk zou het een schande zijn moest ik niet komen stoeffen met deze foto ' s !

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Asocialleke/y1p3U5KAjr7sYNYILMtXzR_lQfCQJ6aG4Z_lzm3-pQU9V5Sl21.jpg[/img]

Ik doe het zo omdat ik altijd vergeet welk " ding " ik moet aanklikken om de foto ' s op de site te zetten . Als het lukt dan zet ik de andere foto ' s er in een antwoord bij . Mét wat meer info natuurlijk !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 8:15 am

Goed , dat is bij deze dus gelukt en hier volgt de rest dus hé .

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Asocialleke/y1phH-v-WDUvCJklKawSd8bKsDudkJA_jCl1-OMl0aSf2Ms6h1.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Asocialleke/y1pPHKmaA64h2P3MZaroT0YpADM4LqpexYu6Wmp0jAeyIjV9aE.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Asocialleke/y1pQT6IdSd6pyXO3KamVDwJE4bEuLTeCCorZKoy6Zaft8bA69x.jpg[/img]

[img]http://usera.imagecave.com/Margit/Asocialleke/y1pd6-WXvQ1v1ApRAAnh-pmnu82XdygwmJCe14PnG6MrIhSxW2.jpg[/img]

Natuurlijk hoef ik niet te schrijven wat den baron hier dacht hé . Dat ik hier natuurlijk ook zo fier ben als ne gieter hoeft geen betoog hé . Ik heb nog geen antwoord gekregen van de schepen maar dat zal waarschijnlijk niet lang meer zo blijven denk ik . Als ik de fretjes een beetje meer op de voorgrond kan krijgen zonder natuurlijk te opdringerig te zijn is dat goed voor mij . Trouwens , zo krijgen deze schatjes ook een plekje in de dossiers van de stad Gent ! Wie weet wat er trouwens nog uit de lucht kan vallen in hun voordeel ! Dan heb ik het hier over de fretjes hé !

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jul 04, 2008 8:58 am

Mo mo mo zo een lieve fotos Freddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ik wil een poottekeningetje van je !!!!
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 9:34 am

Goed , dan krijg je er eentje . Alleen vind ik het spijtig dat er met mij zo weinig rekening gehouden word : ik neem hem overal mee heen en ik krijg nog geen danku , snik ( lol ) .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 04, 2008 9:34 am

Awel, den Baron mag gezien worden!! :) Ze hebben daar in het Gentse verd... knappe fretten rondlopen!! :P :P

Idd Marc, hoe meer positieve reclame, hoe beter, hé!! Het kan er bij Beestjes en Baasjes volgend jaar alleen nog
maar beter op worden!! :D Wie weet krijgen we dan wel 4 dagen beurs!! Afbeelding Alléé, als Vanessa en Pedro mij zolang
kunnen verdragen natuurlijk!! Afbeelding

Freddyke, ge hebt dat MOOI gedaan, jongen!! :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 9:40 am

PS Op de voorlaatste foto heeft hij " lucht " gekregen van oliebollen ( smoutebollen voor de antwerpenaars ) .
Op de eerste foto word ik omgekocht om een stukje boereworst te geven . Hij heeft het ook gekregen ! Eigenlijk een beetje zoals gewoonlijk natuurlijk . Mààr dat hoefde ik eigenlijk niet te schrijven hé .
Nog een PS-ke : In de Aldi verkoopt men " Edel Cat " , daar zitten 10 stuks in . Mijne maat is daar zot van ! Eigenlijk : er zit daar paté in !!! Waarom ik dat weet ? Ik heb er een stukske van geproefd en het scheelde geen haartje of ik legde er eentje tussen mijn boterham !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 9:44 am

Margit , Vanessa en Pedro zijn dan ook geen moeilijk mensen hé . Ik kan ze alletwee goed verdragen . Alleen vind ik het spijtig dat ik mijn vriendinneke " Angel " al zo lang niet meer gezien heb . Maar ja , dat zal dan ook wel aan den baron en Belle hun gedrag liggen vrees ik : die smeerlapkes hebben daar een " cadeautje " achtergelaten op de tafel !!!

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jul 04, 2008 10:25 am

wat een leuke foto's. Die eerste is super!!
Ik heb vroeger ook katteneten gegeten. Volgens mij kan dat niet slecht zijn... Katten zijn toch fijnproevers zeker! Als zij dat mogen, ik ook!
Mmm Smoutebollen... Wij zeggen dat ook :-) En ik ben een rasechte Oost-Vlaming!
Honger!!!
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jul 04, 2008 10:37 am

wij noeme da caloriebollen kzou ni wete waarom... Katteneten mmmmmmmm honger en ja ook ik heb het gegeten ik heb namelijk een kat die enkel eet wat ik heb gegeten...Naja tis ni om te zeggen dak iedere dag ga ete van da katteneten maar tis echt niet slecht mijne staff zen eten werd ook voorgeproeft zenne!!! Als zij het moeten eten vind ik dat we het ook moeten proberen alleen die frettenbrokke no thx da stinkt zoooo hard
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 11:19 am

Katteneten word door mij geproefd . Ik moet weten hoe het eten proeft dat door mijn schatjes gegeten word . Ik ga er wel niet dagelijks van eten zenne , als mijn eten op is ben ik alleen maar triest omdat mijn schatjes nooit hebben leren jagen .
Nu even over dat geboren worden hé . Ik ben bijna 51 jaar geleden geboren in Antwerpen mààr woon nu al een 15-tal jaren woonachtig te Gent waar ik me beter thuis voel dan ginderachter . Als ik volgende maand als enige winnaar uit de bus kom voor euromillions dan koop ik me hier een huisje of boerderijtje met een grote tuin .
Mààr ik wil Angelke niet in de kou laten staan zenne ! Angelke , ik weet niet of ge het weet maar een boer is een slimme mens hé . Die mensen zeggen al jààààààààààààààààààààààren " aan een goed kipje mag wat vlees hangen " . Weet ge wat dat wil zeggen ?
Ik zal het u zeggen : een beetje meer vlees kan nooit geen kwaad . Gisteren heb ik over anorexia gelezen in de frut en vandaag was het daarover op Vitaya . Ik zweer het dat dàt schrikken is zenne ! Die meisjes die daar ronddolen zijn zoooooooooooo mager dat ik er nachtmerries aan ga overhouden !!! Dus : het is een waarheid als een koe dat een goed kipje gerust wat meer mag wegen . Dus : eet als je wil een smoutebol , ge gaat er niet aan dood gaan . Of natuurlijk moesten er " wetenschappers " zijn die " ontdekken " dat je kanker kunt krijgen van smoutebollen eten . Jaja , de laatste tijd zijn de wetenschappers weer druk bezig ! Met wat ze bezig zijn ? Met of pillen vreten zodat ze hoog " vliegen " of produkten uittesten waar verdovende of halucinatie-versterkende middelen inzitten. Maar zeker ben ik daar niet van . En seffes ga ik een pakske frietjes kopen .
PS Volgens die " wetenschappers " zijn frietjes kankerverwekkend ! Lees dat maar eens na in het " wetenschap " van de frut . De frut is de bijnaam van de gazet van Antwerpen .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 04, 2008 3:25 pm

Tja, als ge van smoutenbollen kanker krijgt is dat een zéér spijtige zaak voor mij!! :( :( Die laat ik voor niets of niemand!! ;)

En Marc, eerlijk gezegd denk ik dat wij nog andere "ongezonde" gewoontes hebben, niet, op dat oliebolletje meer of minder gaat het dus niet steken, vrees ik!! :P En frieten ... ook al?? Doeme, ik ga echt niet oud worden ~0 ~0 !! :D

Moet toch zeggen dat ik blij ben dat ik zo 'n snobistische kat heb die alleen Tonijn in eigen nat van den Aldi wil!! Dat vind ik al niet bepaald lekker, en die Whiskas die de andere miauwers hier zo graag lusten, vind ik echt niet smakelijk uitzien!! Nu heb ik veel over voor mijn beestjes, hé, maar als ik mag kiezen ... geef me dan maar ne frettenbrok!! :~

(De fotootjes zijn ietsjes verkleind dus, Marc, maar nog altijd even geweldig!! :) )
Afbeelding

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » vr jul 04, 2008 4:26 pm

Heel mooie fotos van den baron en zijn baasje!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr jul 04, 2008 5:38 pm

Het wonder is gebeurd ! Er is toch nog iemand die naar dat langharige beest kijkt !!!
Ik had al angst dat ik in reincarnatie moest gaan geloven en in mijn volgend leven in een fretje terug moest komen !!!
Danku Inie_Minie , ge zijt een lief meiske . Die anderen kunnen van u een lesje leren zenne ( ik zal u die beloofde 50 euro later wel geven hé ) . LOL !
Jaja Margit , volgens de " wetenschappers " krijgt ge na veelvuldig gebruik kanker van frietjes ! Het gebruik van de gsm zorgt dan weer voor een of andere vergroeing in de hersenen . Maar juist weet ik niet die " wetenschappers " braken nogal redelijk veel onzin uit !
PS Ik ben liever ongezond en lollig dan dat wat de magere dingen doen . Maar dat kan ik hier niet schrijven want er zijn " volwassenen die meelezen hé .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jul 04, 2008 9:22 pm

Mooie foto's Marc en goed gezelschap daar om een kwaadaardig beest als de fret op los te laten :D
Niet te veel uitvallen op magere mensen, ze eten niet allemaal weinig of niet :( Morgen ook oliebollen op het menu, het is hier kermis en die van Abel zijn de beste. Een ware aanval voor mijne lever, ik eet bijna de hele week dan mijn portie per avond. En er moeten verschillende vissen in de vijver zitten. Allemaal kippen met wat meer vlees aan maakt de keuze te beperkt.
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jul 05, 2008 10:23 am

Ja zeg ! Den baron is ne kwaaie kerel zenne ! Als lang genoeg zaagt dan bijt hij wel ! Ik speel dikwijls met mijn leven , hihihi .
Euh , ik uitvallen op magere mensen ? Neenee , alleen op de mensen die zichzelf langzaam zelfmoorden om aan " het perfekte " te werken ! Anorexia-patienten dus .
Ik zal als ik kan eens langskomen om een grote doos oliebollen te kopen en voor de televisie te verorberen . Ik ben dol op die van Abel , hij heeft de beste oliebollen van het land !!! Mijne lever moet daar maar kontent mee zijn !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » za jul 05, 2008 10:54 am

Héél mooie foto's en lekker hé zo een zak smoutebollen! :P
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Mientje
Berichten: 107
Lid geworden op: di mei 01, 2007 6:22 pm

Berichtdoor Mientje » za jul 05, 2008 12:40 pm

wat een mooie foto's!!!!
Groetjes
Mientje, Igor, Indi, Zazu, Timon en Tequila

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za jul 05, 2008 3:41 pm

Ik zou liefst een hele zak smoutebollen geven als ons Belle ook zo fotogeniek zou worden als den baron . Belle is een schuw meisje dat eigenlijk niet echt dol is op veel kontakt met haar omgeving . Eigenlijk zou ik meer dan één zak smoutebollen geven als ze wat meer onder de mensen zou willen komen . Zelfs ik heb soms moeite om haar even vast te houden . Den baron is eigenlijk nog de enige die veel kontakt heeft met haar . Oké , het is wel een pak slaag dat hij krijgt maar ze doet moeite om hem te pakken te krijgen zoals enkele dagen geleden toen hij het lef had om zijn hoofdje in haar chalet te steken . Man o man , wat ze toen boos !!! Ze heeft hem gevolgd tot in de slaapkamer om hem een pak slaag te geven ! De gelukzak .

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » za jul 05, 2008 7:46 pm

ja man...die foto's zijn echt bellemisimo!!!
Ik ga ze op mijn space zetten als ik mag....hihi (@)
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma jul 07, 2008 8:15 am

Natuurlijk Zara , als ze hier staan dan zijn ze om gezien te worden . Als je er een wil gebruiken dan mag je dat ook . Natuurlijk met de voorwaarde dat ik volgende speeldag geen jaloerse vriend/echtgenoot achter me aan krijg hé ( lol ) .

Tamarables
Berichten: 39
Lid geworden op: di okt 25, 2005 5:53 pm

Berichtdoor Tamarables » ma jul 07, 2008 6:42 pm

Hallo

Gelijk heb je dat je zo fier bent als een gieter!!

Wat een mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!

En het is al niet zo makkelijk om een fret op de juiste tijd op de juiste moment op foto vast te leggen he!

Echt, superknap, de liefde tussen de twee stroomt er vanaf!! :)
Dikke zoen van Tamara, Bles, Bobke, Fritz en Frisco.
Pepper, je zit in mijn hart en zal je nooit vergeten.

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di jul 08, 2008 10:39 pm

Wat zeg je daar Tamarables ? Moielijk om mooie foto ' s te maken van een fret ?! Dan moet ik zeggen dat niemand behalve ik den baron ken zoals hij is zenne . Den baron is fotogeniek en hij weet het goed ! Er is niemand die ik ken buiten den baron die zo goed posseert voor de foto dan hij zelf . Het is alsof hij weet dat ik zo fier als ne gieter ben als hij een mooie foto aflevert !
Die brave , lieve én ongelooflijk trouwe vriend van mij is uniek .
En " PS " de liefde tussen den baron en mij is ook ongelooflijk echt en niet te vervangen door een zak of pak oliebollen . Ik wens zelfs mijn ergste vijand zo een vriendschap toe , dan weten er meer mensen hoe rijk ik me voel alhoewel ik geen nagel heb om aan mijn gat te krabben .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten