ik gok op.... VERZOEND!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma jul 07, 2008 11:40 am

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Tren zegt: Ik ben hier gelukkig ! :D

Afbeelding Een dikke zoen voor mijne tolerante schat! Geef toe, het zo rap toelaten dat er een tweede fretje in je teritorium komt waarover je al bijna een jaar beschikt... ik zou er toch langer over doen om 't accepteren :P



[Gewijzigd door Ollike op 2008-07-07 13:20:09]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma jul 07, 2008 4:37 pm

Alleen is maar alleen eh ;)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma jul 07, 2008 4:48 pm

Oh schattig die foto's, fijn dat alles zo goed gaat tussen die 2! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma jul 07, 2008 5:01 pm

Eind goed al goed, die doen het daar prima zo te zien.
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma jul 07, 2008 6:21 pm

goed zo jongens hoop naar nr 3? :P :D ;)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Angelique
Berichten: 44
Lid geworden op: wo mei 16, 2007 10:49 pm

Berichtdoor Angelique » di jul 08, 2008 12:49 pm

:D lief hé!!

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » di jul 08, 2008 8:34 pm

:P Ja, ja....2 en dan 3 en dan.....4 en dan.......
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di jul 08, 2008 8:38 pm

zoals wij 12... (@)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di jul 08, 2008 9:16 pm

haha mensen , laat dit ff duidelijk zijn: ik ben tevreden met twee snuiterkes! ;)
Hoewel ik toch ook lichtjes (heel lichtjes dan) besmet ben geraakt met het virus, want ik dacht nooit dat ik er een tweede bij zou nemen.
Later als ik alleen woon--> hehehe...... :D


[Gewijzigd door Ollike op 2008-07-08 21:17:13]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo jul 09, 2008 12:36 am

Nu ollike ik zei tot een tijd geleden 2 maand geleden dus dat ik het bij twee ging houden en eerst haddek ook zoiets van 1 is me echt genoeg toen kreeg me ventje Caesar erbij en ik kreeg terror nu ja ni zo eerlijk he dus weer 2 bij en bij wie wonen ze??? idd bij mij nu ja 6 is genoeg zolang ik ze hier niet kan van ruimte verplaatsen maar zowel ventje en ik zijn er akkoordmee dat het er meer zullen worden de dag dat we eigen huisje hebben
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 09, 2008 1:05 am

Dan zou ik ze toch één per één bijnemen, Angelke, dat is ietske gemakkelijker om opgevoed te krijgen!! :~

Wel Ollike, ik verheug me erop om die 2 hier bezig te zien binnenkort en dan kan ik meteen eens testen of ze er eventueel nog wel een vriendje bijwillen in de toekomst!! Heb hier "proefkonijntjes" genoeg om mee te proberen!! :P Wie weet bolt het wel prima tussen mijn 14 opvangers en Joske en Trennie, dan kan je ineens met 16 stuks naar huis na je vakantie!! ;) Schitterend idee, toch?? :D :D

Nee hoor, Olivia, vertrek maar met een gerust hart op reis, hoor, ze zullen zich niet "vermenigvuldigen" terwijl je weg bent!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo jul 09, 2008 1:48 am

hihihi! nu bennek pas gerust si! :P
neen hoor, ik ben heel blij met mijn twee paloeterkes maar moest er nu per ongeluk een derde bijkomen dan jaaa, he, dan is dat maar zo.

Nu nix gaan proberen e!!!
;) ;)

En ik ben nu even realistisch: ik kan het mij momenteel niet veroorloven om er nog een fretje bij te nemen aangezien ik zo goed als platzak ben. ~_~

ps: margitje, hoeveel fretjes ga jij deze vakantie nu eiglijk opvangen? Lijkt me allemaal zo veel :D
Maar geen enkel fretje is teveel voor margit natuurlijk!
Am I right or am I right #)



[Gewijzigd door Ollike op 2008-07-09 01:52:31]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo jul 09, 2008 2:28 am

Momenteel zitten hier 10 eigen fretsels, 14 opvangers waarvan 6 niet of nog niet geplaatst kunnen en 8 die naar de toekomst toe wel geplaatst kunnen, maar eerst gecastreerd en/of gevaccineerd moeten worden. Tel daarbij nog 3 "logé's", al voelen ze ook zo 'n beetje heel vertrouwd aan dat trio van Theis :D , dan zitten we op een voorlopig totaal van 27. Goed dat ik heb kunnen "uitbreiden" hier, anders was het met de toeloop van dit jaar niet gelukt!! :(

En toch Ollike, heb ik de afgelopen week al 2x 2 fretjes moeten doorverwijzen voor de Opvang. Ook voor mij is het op een gegeven moment genoeg hoor, ze moeten echt allemaal hun aandacht nog krijgen, anders stop ik ermee. Ik wil in de eerste plaats geen minuut afgeven van de tijd die mijn sloebers gewend zijn én ik vind dat elke groep minstens anderhalf uur uit moet kunnen per dag. En uit is niet : zij lopen rond en ik kijk tv, hé, zo wil ik geen fretten houden. Ik speel er nu ook wel geen 90 minuten mee, maar ik wil dat ze naar me toe kunnen komen, even kunnen ravotten, kortom wéten dat er iemand voor hun daar is, dat ze niet het vertrouwen in de mens verliezen door een gebrek aan contact. Er lopen nu wel bijna constant 2 groepen gelijk uit, maar dan is dat een grote groep aan één kant en een kleine aan de andere kant, terwijl Margit horde-loopt over het tussenschot tussen keuken en living!! 't Is goed voor de fysiek in ieder geval!!

Momenteel lopen er 8 groepen per dag, als Yoshi'ke en Trennie komen 9 en als die van Elke arriveren komen we aan 10 "bendes" boefjes!! :P Als je dan weet dat Quiana's nacht heilig is, zij geeft haar 8 tot 10u vrijlopen per dag NIET op zonder aan haar tralies te bengelen, dus ... dan is de rest van de dag te delen door de anderen, hé!! 24u/7d , zo heet het ritme hier op dit moment!! :D Maar méér dan dat ... nee, dat gaat niet meer. ~_~
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo jul 09, 2008 11:47 am

Dat snap ik zenne, teveel is trop en trop is teveel. Maar het is goed dat je beseft dat er geen sloeberkes meer bij kunnen omdat dat in hun eigen nadeel zou zijn. Anders heet dit egoïsme als je het mij vraagt.
Tenzij je er natuurlijk de tijd voor hebt.

Ik laat mijn twee paloeterkes hier elke dag zo een dik uur en n kwartier (soms dikke twee uur) uit. Ik wandel ermee dus denkik dat ze daar wel tevreden mee zijn? :)

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr jul 11, 2008 9:51 am

hey ollike!
sorry voor het late antwoord maar was ff het land uit. Echt fantastisch dat jouw 2 fretjes zo goed overeenkomen!
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Tamarables
Berichten: 39
Lid geworden op: di okt 25, 2005 5:53 pm

Berichtdoor Tamarables » vr jul 11, 2008 11:00 am

Hey Ollike, super dat het goed gaat!!

Waar heb je je tweede fretje vandaan gehaald?
Dikke zoen van Tamara, Bles, Bobke, Fritz en Frisco.
Pepper, je zit in mijn hart en zal je nooit vergeten.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » za jul 12, 2008 10:57 am

@ Koyotito: Ben ook superblij :P
@ Tamarables : Tren is afkomstig uit Holland.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten