Frettenspeeldag nu zondag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » wo jul 09, 2008 5:44 pm

hoi hoi mensjes

Voor zij die mij niet kennen : mijn naam is Amy, ben redelijk actief opt forum op een passieve manier (aka : ik lees veel) :)

Nu zondag is het frettenspeeldag in mechelen, en natuurlijk ga ik daar aanwezig zijn met mijn 2 frettinatorz (let op mijn t-shirt !).

Voor zij die mij kennen (en peter).
Peter zal er niet meer bij zijn, en om een beetje de hartepijn te verzachten meld ik dit even op het forum. Na 4 jaar mijn grote liefde geweest te zijn heb ik hem met veel pijn moeten laten gaan...nieuwe liefde, daar kan ik niks tegen beginnen !@#$
Daarom zou ik willen vragen om niet massaal te gaan vragen waar "mijne vent" zit...
Ik focus mij nu 100% op mijn 2 duivels, en ik kom naar daar om die focus een beetje uit te breiden, zodat zij eindelijk eens van mijn knuffelende armen losgeraken en met de andere fretsels kunnen spelen :)

Ik doe dit zeker niet om massale symphatie te wekken ofzo, maar gewoon voor mezelf, zodat ik er niet als een drama-queen in tranen hoef uit te barsten.
Ik ken jullie, en ik weet dat jullie zachtmoedig genoeg zijn om hier rekening mee te houden...en mijn dank daarvoor

Tot zondag!

Tune ...Freddy & Amy

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo jul 09, 2008 6:47 pm

Hey Amy, fijn dat je nog eens iets van je laat horen ook al is het dan helaas minder goed nieuws. Ik kom mss zondag ook maar ben er nog niet helemaal zeker van, zal er een beetje vanaf hangen van andere zaakjes hier! Dus mss zien we elkaar zondag! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo jul 09, 2008 7:30 pm

Troost u , wij kennen nog ni echt veel volk dus veel vragen doen we nog niet :D

Ons , of mij toch , kunde snel herkennen , den enige met goei dikke lashandschoenen alst hem zennen kleinen "beer" Fierro uit de carrier neemt :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo jul 09, 2008 8:25 pm

ik ken ook nog niet veel mensen en ik gebruik gele racehandschoenen voor motto om Terror uit kooi te halen ;) Dus ik zal ook niet veel vragen stellen :) Maar is nog niet zeker dat ik er bij ben dusja. Veel sterkte nog zou ik zeggen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do jul 10, 2008 12:01 am

Hey meisje, ik ben er nu wel al wat langer bij :P , maar je hebt gelijk, er is niets zo vervelend en pijnlijk als het telkens weer opnieuw te moeten vertellen en uitleggen, op deze manier voorkom je dat hopelijk, hé. Ik ga je geen vragen stellen, weet alleen als je eens wil babbelen dat je me altijd mag bellen, oké? :)

En ja, stort je maar even op je fretsels, die kunnen voor afleiding zorgen!! Voor zoveel zelfs op sommige momenten dat ik vergeet te doen wat ik moet doen buiten dat spelen met mijn fretsels!! Er zit hier een behoorlijke bende bijeen voor 't moment en vandaag betrapte ik er mezelf op dat ik bij de laatste groep, ik was ondertussen 12,5u bezig met mijn snotjes, nog stond te zingen en te dansen om hen blijgezind het beddeke in te krijgen!! :D Niet te doen, die sloebers, geef mij nu om het even welk jobke, na 12,5 ben ik ALTIJD blij er vanaf te zijn en bij die deugnieten ... ga ik gewoon verder met de vaste fret voor de nacht, mijn Quiana'ke en zit ik met alle plezier en genoegen te genieten van haar lieve toet als ze die na haar Walthampapje aan mijn broek afveegt!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do jul 10, 2008 9:25 am

dikke knuffel amy,ik sta hier effe terplex weet effe ni wa zeggen.
bij ons het zelfde he meid, je weet ons wonen.
en je hebt ons nr dus heb je het soms moeilijk bellen is de boodschap.
en ik ben er heel zeker van da die 2 deugenieten van jou jou hoofdje helemaal laten leeglopen en alles is doen vergeten.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » do jul 10, 2008 10:33 am

Maar ik heb wel het ideale afleidingsmaneuvre gevonden...

Heb een tshirt laten maken van mijn 2 duivels, dus dat zal wel de gedachten verzetten..

En bedankt...jullie zijn allemaal zulke schatten

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do jul 10, 2008 4:08 pm

:)

Your wish is our command ;)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do jul 10, 2008 5:30 pm

zeg roefelaars vergeten jullie ni wa we gezegt hebben...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do jul 10, 2008 7:27 pm

Origineel gepost door knorry

zeg roefelaars vergeten jullie ni wa we gezegt hebben...
Absoluut niet #) #) #)

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do jul 10, 2008 9:32 pm

Trouwens , het zal serieuze waterpret worden als het weer zo doorgaat gaan :(

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr jul 11, 2008 1:08 am

't Is al goed, ik blijf wel thuis!! ;) Waterpret?? Is 't zomer daar bij u, ofwa?? :? :@ :@
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr jul 11, 2008 3:22 am

Origineel gepost door margit

't Is al goed, ik blijf wel thuis!! ;) Waterpret?? Is 't zomer daar bij u, ofwa?? :? :@ :@
Da kunde mij ni aandoen he madam !!!! ik doe mijn 10000000000000000ste best dak kan kome en jkij er ni zijn :@
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Zara
Berichten: 103
Lid geworden op: zo feb 10, 2008 6:47 pm
Contacteer:

Berichtdoor Zara » vr jul 11, 2008 8:09 am

Ik kan ook niet komen...mijn kleine spruit Zara is ziekjes en ga thuis blijven voor haar.
XXX FERRETS ARE NOT MY WHOLE LIFE, BUT THEY MAKE MY LIFE WHOLE XXX

Slaapzacht mijn lieve Zara en Trixie, ik mis jullie zo xxx


Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr jul 11, 2008 9:34 am

Ik ben babysit en weet niet hoe laat ons kleintje afgehaald zal worden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za jul 12, 2008 7:06 pm

wij komen wel zondag normaal gezien (morgen dus), maar 't zal ergens late namiddag worden ..

eerst nog wat dakstenen schilderen van ons tuinmuurke, gras afdoen en dan komen we af!!!!

(en 'k zou ook nog even langs schoenwinkel willen gaan, diegene die dan open is op zondag tenmiste; 'k heb dringend nieuwe schoenen nodig ... net gemerkt dat ik door de zool zit ... %) )
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo jul 13, 2008 12:03 am

Nee Angelke, ik kom hoor (hou mij maar tegen!! %) ) maar ik smeek u allemaal op mijn, als het niet zo koud zou zijn, blote knieën om mij niet nat te maken!! Ik ben hier al de hele dag aan 't bevriezen van de kou, heb zelfs de verwarming weer aangehad maar uitgedaan omdat Theis en Caro het anders te warm hebben, maar ikke bibber mij dus onnozel bij dit weer!!

Zomer durven ze dat noemen?? Putteke winter als ge 't mij vraagt, ja!! :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo jul 13, 2008 10:07 am

Origineel gepost door margit
Zomer durven ze dat noemen?? Putteke winter als ge 't mij vraagt, ja!! :(
Margit, dan moet ge zeker afkomen .. Hier schijnt het zonneke!!!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo jul 13, 2008 10:12 am

En nog steeds en goed , buitentemperatuur 17 graden al , aanvoeltemperatuur 21 en grondtemperatuur gras 26 graden


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten