joepie!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma aug 11, 2008 2:07 am

lijkt op 2 volgezogen teken vlak naast elkaar :s bah, mag er niet aan denken...

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do aug 14, 2008 3:32 pm

Zijn da 2 zo'n dikke teken ? nog nooi gezien zo groot (meestal was ik er bij mijn honden direct bij) dus ...
ocharme da beestje he ~0

@Margit
Wij zijn net terug van de zee met de 4bengels awel geloof mij volgende keer kom ik ze op logé brengen zijt gerust zal wel leven brengen hehe geen 2min hebben we op ons gemak geweest toen ze rondliepen pff het was constant Ketje FOEI , sporting FOEI , en Zitka viel nog mee en ja van de kleinste hebben we nog gene last van dat die overal op en in wil.
Maar die 2 muizen he amaai zelf op de trap gingen ze naar boven (een open trap) super gevaarlijk dus .
We moesten ze constant uit de schuiven gaan plukken van de kasten , echt ni te doen ~0 (@)
dus een rustig vakantietje was het ni echt hoor. Maar ja als ze dan hun schattig snoetje opzetten kan je daar toch ni kwaad op zijn he :P ;) en da beseffen ze maar al te goed :P ;)
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 39 gasten