Snoepjes enz..

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di sep 09, 2008 6:51 pm

Wel Tineke , mag ik dan veronderstellen dat uw fretjes een eigenaardige smaak hebben ?
Of anders heb ik een speciale bende ongeregeld want als ik bij de turkse beenhouwer een kip ga kopen dan zijn daar altijd kruiden én groenten bij . Belle zou mijn voorpoten open halen als ik niet vlug genoeg kip met groentjes geef ! Voor den baron is het allemaal eender !! Dan rest me nog Goliath hé . Die is wel zot van kip mààr moet eerst het vlees aflikken VOOR hij het aanpakt !!!
Als ik kip haal bij de Carrefour dan zie je hetzelfde beeld . Als er die bruine saus aan het vlees hangt dan zouden Belle en den baron elkaar op eender welke manier proberen voor te zijn !!! Ik geef hen daar niet te veel van omdat ik weet dat diaree vlug bereikt is bij fretjes !!!
Belle is gelukkig als ze als dessert een stuk appel krijgt ! Ze is trouwens dol op appel als voorgerecht , soep , hoofdgerecht én nagerecht !!! Als er een appel uit de fruitmand mankeert dan moet ik gewoon naar haar op zoek gaan en ik vind de appel direkt ! Maar ja , Belle is altijd al een specialleke geweest ! Ik weet nog geen ander fretje dat zo gek is op koffie als ons Belle !
Den baron is dan weer kontent als hij de doos ijscreme in mijn handen ziet ! Probeer hem dan maar uit mijn buurt te houden !!! Trouwens : als ge den baron ziet dat zie je mij ook direkt ! Die kerel klimt bij mij op de zetel als ik daar zit , hij klimt op mijn bed als hij me daar weet zijn én soms warmt hij mijn plaats in bed op !!!
Goliath vertoont toch nog niet echt " speciale trekjes " als je niet ziet dat hij op de zetel gaat liggen als ik daar vertoef !!!
Als ik op de zetel zit en ik eet een broodje met kaas dan moet ik de kaas delen ! Doe ik het niet dan worden mijn anders zo lieve bende een bende eersteklasse dieven !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di sep 09, 2008 7:05 pm

Kheb hen vandaag zo in een mini- formaat spuitje een beetje eigeel gegeven (zonder het wit van het ei dus)
En zot da ze daarvan waren! Khoop dak niet teveel gegeven heb?

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » di sep 09, 2008 8:17 pm

zo rap zulde wel ni teveel geven e ;-) zolang ge da ni elke dag geeft kan da toch geen kwaad zeker;-)
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo sep 10, 2008 4:59 pm

Je kan dat ook op een bordje geven, bespaart je het spuitje :D
Afbeelding

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » do sep 11, 2008 10:22 am

Of ge geeft hen een ei, en dan kijkt ge wa ze daar mee doen...

:d
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Gebruikersavatar
Betje
Berichten: 186
Lid geworden op: di jul 22, 2008 11:58 am
Locatie: Lichtervelde

Berichtdoor Betje » do sep 11, 2008 4:42 pm

...en wat je daarna zelf mag doen, als je ziet dat het ei opengespat is en de fretten er zich eens goed ingerold hebben ;)

Ik heb een buurman van mij geweten die af en toe een ei aan zijn hond gaf (nouja, "gaf"... Buurman smeet het ei kapot op straat en hond likte het op). Hij beweerde dat een ei goed was voor de vacht van de hond.
Zou dit ook gelden voor fretsels ?

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » do sep 11, 2008 5:38 pm

dat een ei goed is voor de vacht van nen hond is waar
onze pacco kreeg vroeger ook dikwijls een ei tussen zijn eten.
onze pacco is nu stilaan op leeftijd aan het komen en de DA heeft
mij toch er wel opgewezen om hem ni te veel ei ni meer tegeven

ons nick kreeg vroeger ook wel is een eike of at gewoon tussen pacco zijn poten mee.
wel een grappig zicht, nicka was dan ook den eniste da uit zijn komme mee mocht eten
anders zo hj grommen.maar soit...
of dit ook telt voor fretten dit zou je moeten eens vragen aan ne DA.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » vr sep 12, 2008 11:58 am

ik weet dat lijnzaadolie goed is voor de vacht van het paard, misschien kunnen we dat ook geven aan fretten hihi, met wat haver erbij ;-)
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 93 gasten